quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Homo's en vrouwen hier die het VI niet gunnen
ga lekker voice kijken homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
Het failliet van Nederland, zo erg is het land gezonken .![]()
Na bruin een dacht je dat het niet erger kon worden maar ja hoor , volksverlakkerij
en oppervlakkig geneuzel doet het "goed " in dit land.
Stemmers ga je schamen.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Verpest mijn topic eens niet. Blijf maar weg als je het oneens bent met de klacht.
En Linda de Mol ook, en die hele RTL4 inteelt kliekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef ElmoFan het volgende:
Derksen had die john de mol wel af mogen branden van mij
Ah ok, sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zag hem zitten bij de genomineerden van Wie is de Mol?
Nee, jij moet je schamen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
Het failliet van Nederland, zo erg is het land gezonken .![]()
Na bruin een dacht je dat het niet erger kon worden maar ja hoor , volksverlakkerij
en oppervlakkig geneuzel doet het "goed " in dit land.
Stemmers ga je schamen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I rest my case
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Pugg het volgende:
[..]Liever oprecht hufterig dan geforceerd vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I rest my case
We hoeven jouw kutprogramma's, -artiesten, -media, en -websites niet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever oprecht hufterig dan geforceerd vrolijk.
We hoeven jouw kutprogramma's, -artiesten, -media, en -websites niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |