Ik zag hem zitten bij de genomineerden van Wie is de Mol?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:59 schreef Ritmo het volgende:
Wtf heeft Jan Koojemans met TVOH te maken?Lul niet zo uit je nek man..
Johan Derksen heeft een kloon?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:16 schreef DrDentz het volgende:
De Derksen-maffia arriveert, geef die ring maar af.
[ afbeelding ]
Hilbert de Wit schijnt regelmatig in elkaar geslagen te worden door mensen die hem aanzien voor Derksen.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Homo's en vrouwen hier die het VI niet gunnen
ga lekker voice kijken homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
Het failliet van Nederland, zo erg is het land gezonken .![]()
Na bruin een dacht je dat het niet erger kon worden maar ja hoor , volksverlakkerij
en oppervlakkig geneuzel doet het "goed " in dit land.
Stemmers ga je schamen.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Verpest mijn topic eens niet. Blijf maar weg als je het oneens bent met de klacht.
En Linda de Mol ook, en die hele RTL4 inteelt kliekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef ElmoFan het volgende:
Derksen had die john de mol wel af mogen branden van mij
Ah ok, sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zag hem zitten bij de genomineerden van Wie is de Mol?
Nee, jij moet je schamen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
Het failliet van Nederland, zo erg is het land gezonken .![]()
Na bruin een dacht je dat het niet erger kon worden maar ja hoor , volksverlakkerij
en oppervlakkig geneuzel doet het "goed " in dit land.
Stemmers ga je schamen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I rest my case
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |