Waarom praat jij Wilders zo na? Kun je niets orgineels bedenken? Of heb je natte dromen van Geertje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat 'waarom'? Doe eens even normaal man!
Waarom doe je zo hullie-huilie? Moet mama je even troosten? Heb je een luier nodig?
Mies is al in de 80, maar doet zoiets nog altijd geweldig. Wat missen we toch een tv persoonlijkheid als Mies Bouwman. Wat een geweldig mensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef eentwee het volgende:
Mies Bouwman was ook lekker ingelicht. "Wie is in gódsnaam Evert?"Leek wel of niemand deze uitkomst voorbereid had. Wat een heerlijke tv-avond.
Tja, blijkbaar hebben al die breezer kutjes niet gestemd met hun blackberry.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:44 schreef Stout64 het volgende:
Dat VI heeft gewonnen is de doodsteek voor de televizierring natuurlijk.
VI is een leuk programma, maar hoort absoluut niet in het rijtje televizierringwinnaars thuis. Vanaf nu kun je die hele ring wel opdoeken, Het slaat nergens meer op. The Voice wordt iedere week bekeken door 3.5 miljoen kijkens, is inmiddels verkocht aan meer dan 80 landen... en dan wint VI ?? Wat een waanzin.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:44 schreef Stout64 het volgende:
VI is een leuk programma, maar hoort absoluut niet in het rijtje televizierringwinnaars thuis. Vanaf nu kun je die hele ring wel opdoeken, Het slaat nergens meer op. The Voice wordt iedere week bekeken door 3.5 miljoen kijkens, is inmiddels verkocht aan meer dan 80 landen... en dan wint VI ?? Wat een waanzin.
Sorry hoor, maar The Voice is gewoon de zoveelste talentenjacht en al die talentenjachten zijn gewoon pulp tv. Maar het erge: The Voice is zelfs pretentieuze pulp tv. Je kan niet veel dieper zakken dan dat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:44 schreef Stout64 het volgende:
Dat is dan weer het andere uiterste. En Vermeegen is echt een vervelende kerel, dus ook al om die reden... niet doen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar 2012 voor Leven als een prof![]()
was een geintje jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste. En Vermeegen is echt een vervelende kerel, dus ook al om die reden... niet doen...
(maar eigenlijk verwacht ik dat je een grapje maakte door dit programma te tippen)
Is toch mooi manquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een aardig programma maar dat VI de Ring wint is wel een echte degradatie van deze priijs in mijn ogen
Je hebt het nu over een prijs die eerder ook gewonnen is door De Lama's (2006), Gewoon Jan Smit (2005) en De Bauers (2004) he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:44 schreef Stout64 het volgende:
VI is een leuk programma, maar hoort absoluut niet in het rijtje televizierringwinnaars thuis.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een prijs die eerder ook gewonnen is door De Lama's (2006), Gewoon Jan Smit (2005) en De Bauers (2004) he?
wat een onzin.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een aardig programma maar dat VI de Ring wint is wel een echte degradatie van deze priijs in mijn ogen
Stiekem het account van Jan Kooijemansquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:32 schreef TheVulture het volgende:
LOL.. Daar heb je gelijk in. Ik neem mijn woorden terug. De ring stelde al heel erg lang niets meer voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een prijs die eerder ook gewonnen is door De Lama's (2006), Gewoon Jan Smit (2005) en De Bauers (2004) he?
Misschien wint volgend jaar de televizierring show, de televizierring welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:52 schreef Stout64 het volgende:
[..]
LOL.. Daar heb je gelijk in. Ik neem mijn woorden terug. De ring stelde al heel erg lang niets meer voor.
Precies. 3000 hijgende geile hondjes in een (uiteraard) Amsterdams theater en de vette kluif gaat naar een goedmoedige ouwe lobbes die rustig in een hoekje ligt te pitten. Die zure gezichten van dat elkaar bevlekkende kliekje zijn nu al met afstand het tv moment van het jaar. Mies Bouwman die voor paal staat is de kers op de taart.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar The Voice is gewoon de zoveelste talentenjacht en al die talentenjachten zijn gewoon pulp tv. Maar het erge: The Voice is zelfs pretentieuze pulp tv. Je kan niet veel dieper zakken dan dat.
Bij VI accepteert men tenminste dat het gewoon een paar mannen zijn die aan tafel over voetbal lullen en meer niet.
Mies begint inderdaad aardig te dementerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Precies. 3000 hijgende geile hondjes in een (uiteraard) Amsterdams theater en de vette kluif gaat naar een goedmoedige ouwe lobbes die rustig in een hoekje ligt te pitten. Die zure gezichten van dat elkaar bevlekkende kliekje zijn nu al met afstand het tv moment van het jaar. Mies Bouwman die voor paal staat is de kers op de taart.
Huh? Dat vond ik helemaal niet. Ik heb het alleen maar gezien vanaf het moment dat ze de ring aan die man gaf, maar dat deed ze heel prima. Lekker uit de losse pols, heerlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mies begint inderdaad aardig te dementeren
Hij is ook wel erg blij met de prijs hoor alleen wat minder met al dat live gebeuren en de hele poespas eromheen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:45 schreef julia22 het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat Derksen gewoon een rol speelt?
Het was toch best wel duidelijk dat ie het behoorlijk leuk vond dat ze gewonnen hadden?
Ik vond het geweldigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:57 schreef rubje het volgende:
Mies Bouwman heeft voor mij nu helemaal afgedaan nadat zij gisteravond zo meedeed met het afgunstig gedrag jegens de winnaar Voetbal International. Hoe zij de directeur van RTL7 toesprak was tenenkrommend en beschamend.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |