Pardon?quote:
McDonalds verkoopt ook veel meer hamburgers dan De Librije. Dus wat is precies jouw punt?quote:Verkocht aan 80 landen. Ja, dat lees je goed: 80 LANDEN!!! Dan zal er toch wel iets geniaals aan zijn denk je ook niet. Dan kun je van VI ook zeggen dat het de zoveelste talk show is.
En verder.... The Voice stond gisteren weer op nummer 1 qua kijkcijfers met 3.3 miljoen kijkers. Voetbal international stond op de 23e plaats met 500.000 kijkers. Need I say more?
Zelfs Peter Heerschop was grappiger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef marcodej het volgende:
Waarom praat niemand over Guus Meeuwis, die als (behoorlijk matig) teamcaptain van Ik Hou van Holland als TV-talent van het jaar wordt gezien? Als je toch over aanfluitingen wil praten, praat dan daar over.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
McDonalds verkoopt ook veel meer hamburgers dan De Librije. Dus wat is precies jouw punt?
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef marcodej het volgende:
Waarom praat niemand over Guus Meeuwis, die als (behoorlijk matig) teamcaptain van Ik Hou van Holland als TV-talent van het jaar wordt gezien? Als je toch over aanfluitingen wil praten, praat dan daar over.
Wordt geen deadline aan verbonden. Als hij zich goed voelt is hij er, anders niet. Hij belt zelf 's middags om aan te geven of hij komt. Anders nodigen ze een vaste kracht uit als Boskamp of van Duuren.quote:
en niet te vergeten de Lama'squote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
De mensen die het vi niet gunnen en dit erg vinden zihn zeker.vergeten.dat Frans Bauer heeft.gewonnen met bami
bestellen
Nou maakt ze een hoop programma's waar ik geen ruk aan vind, maar ze is wel een vakvrouw. En ook gewoon een leuk mens. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Specularium het volgende:
Linda de Mol moet het alleen maar van dr achternaam hebben.
ja en jan smit dat is nou pauper tv. Vi terechte winnaar.quote:
Bertje zou RTL7directeur wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
Winnaar Televizier Ring 2011: Voetbal International
Winnaar Televizier Ring 2012: VI Oranje
Wat zou 'Zeurende Bertje' dan eigenlijk doen?
Volgens mij vond De Mol het wel leuk hoor, vind dat nou juist wel een sympathieke vent in dat verder enge wereldje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:20 schreef Faalhaasje het volgende:
Geweldig dat al die hoge heren als De Mol en consorten eens flink hard worden verslagen door zo'n programma als VI. Verdiende winnaar!![]()
Oja, en alle mensen die gaan huilen over TVOH --->tot de macht 1,000,000
De Mol was gewoon blij voor VI. Ome Sjon is gewoon de baas van RTL7 en vriend van de show.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:20 schreef Faalhaasje het volgende:
Geweldig dat al die hoge heren als De Mol en consorten eens flink hard worden verslagen door zo'n programma als VI. Verdiende winnaar!![]()
Oja, en alle mensen die gaan huilen over TVOH --->tot de macht 1,000,000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |