Poesje!quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag even gehaald, de tering ik moest huilen
Kut kick!!!!quote:Op zondag 28 december 2014 01:21 schreef junkiexp het volgende:
Zijn deze er nog? Ik wil dit wel eens proberen.
Ja moet je wel om 7:00 's morgens voor de deur staan.quote:Op zondag 28 december 2014 01:21 schreef junkiexp het volgende:
Je bent gewoon een focking pussy, zo'n pizza moet je kunnen handelen als een baasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Deel twee inmiddels om deze wonderbaarlijke pizza te bespreken!
[..]
Alleen op Texelquote:Op zondag 28 december 2014 01:21 schreef junkiexp het volgende:
Lekker toch, beetje lava uit je kontje.quote:Op zondag 28 december 2014 13:07 schreef HeteBitterbal het volgende:
Dat je stuk gaat van die pizza oke
maar mensen die: 'hele nacht liggen zweten' en 'lava uit hun anus' krijgen
Zwarte aapjes die huilie huilie doen als ze zich zogenaamd gediscrimineerd voelen maar zich er vervolgens zélf schuldig aan makenquote:Op zondag 28 december 2014 06:07 schreef Fushia2 het volgende:
Enkel kaaskoppen vinden deze pizza "pittig"
Denken dat fushia zwart isquote:Op zondag 28 december 2014 14:27 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zwarte aapjes die huilie huilie doen als ze zich zogenaamd gediscrimineerd voelen maar zich er vervolgens zélf schuldig aan maken
Het feit dat hij ons uit maakt voor kaaskoppen wekt die indruk wel ja, van een Aziaat of een Indo oid. hoef je zulks iig niet te verwachten, die opmerking komt over het algemeen maar van één soort volk afquote:
Kijk.........mijn punt wordt zelfs al verder versterktquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Nee, maar wel een (rif/berber)aap
Mad respect voor deze guyquote:Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar jaar terug eens gedaan met een maatje van mij, allebei eentje op.
Het was geen feest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |