abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103668990
Goh mijn zoon word ook nog eens keer wakker. Ligt al vanaf half 10 te slapen. Zal nu vast we honger hebben :Y)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103669052
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael zat ook al heel snel. Die trok zich op aan de spijlen en ging zo zitten. Op zijn buik liggen daarin tegen kon ie niet :') Zijn eerste woordjes zei ie al met 7 maand en kruipen kon ie pas met 14 maand ofzo.
Leander kon al met 5 maand zelf gaan zitten en kroop met 6 maand en praten doet ie nog steeds niet.
Zo ineens is het er idd. Kijk je even niet en dan zit ie ineens, of staat ie.
elin was volgens mij redelijk volgens de norm.. alleen zitten deed ze snel en haar fijne motoriek is heel heel erg goed. maar zoals praten..een jaar lang echt gewoon een woordenschat van 20 woordjes en zo van t ene op t andere moment, volzinnen en hele verhalen..en nu loopt ze opeens heel erg voor terwijl ze qua spraak dus een tijd juist flink achterliep
geen pijl op te trekken :D

wat me heeeeeeel erg opvalt aan lex is dat er al 2 tandjes door zijn tandvlees priemen :o echt hele harde puntjes voel ik, dat viel me bij de geboorte al op.. elin kreeg r eerste tand met 9 mnd, ik denk dat hij een record gaat verbeteren

hier zie je t wel goed, net een knientie

pi_103669082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Goh mijn zoon word ook nog eens keer wakker. Ligt al vanaf half 10 te slapen. Zal nu vast we honger hebben :Y)
wow! die van mij heeft net 2 uur lang liggen kwaken tegen de zijknat van de wagenbak, die is pas net K.O
pi_103669201
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef MeNicole2 het volgende:
zo he...dat is lang...ik vond gisteren van 8:30-12:00 al lang (hij werd wel pas wakker omdat ik met de stofzuiger bij de trap ging stofzuigen).
pi_103669229
Ja Matthias slaapt altijd zo lang. Soms vergeet ik gewoon echt dat hij er ook nog is. Wil ik zo weg gaan, denk ik er helemaal niet bij na dat hij nog in bed ligt. Hij krijgt nu zo fles (tis alweer stil boven) en dan is ie misschien half uurtje wakker en gaat weer naar bed. Dan slaapt ie tot uur of 6 en blijft dan wakker tot 9 uur. Normaal dan, vanavond moet ie mee boodschappen doen en kijken naar het zwemmen van zijn broer!!

Oh ja idd op die foto lijkt het net of er 2 doorkomen.
pi_103669325
wat een leuk pakje heeft ie aan KD!
pi_103669326
ik heb Lex de hele dag lekker bij me, vind t maar niets als hij boven ligt :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:34:23 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103669478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja Matthias slaapt altijd zo lang. Soms vergeet ik gewoon echt dat hij er ook nog is. Wil ik zo weg gaan, denk ik er helemaal niet bij na dat hij nog in bed ligt. Hij krijgt nu zo fles (tis alweer stil boven) en dan is ie misschien half uurtje wakker en gaat weer naar bed. Dan slaapt ie tot uur of 6 en blijft dan wakker tot 9 uur. Normaal dan, vanavond moet ie mee boodschappen doen en kijken naar het zwemmen van zijn broer!!

Oh ja idd op die foto lijkt het net of er 2 doorkomen.
Lekker toch?
Hier ook een slaapkopje, vannacht weer van 23 tot 8 uur.

Vraagje, ventje poept opeens 3x op een dag en wat eruit komt is slappe dunne groenige poep (normaal geel). En het meurt enorm. Echt zo erg dat ik moet kokhalzen bij het verschonen, en ik ben echt wel wat gewend. Het is echt een rotte vislucht. Hij krijgt alleen melk, dus in zijn voeding kan ik de oorzaak niet zoeken.
pi_103669506
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb Lex de hele dag lekker bij me, vind t maar niets als hij boven ligt :D
Oh nee dat doe ik niet. Vind het heerlijk als ie bij me ligt maar slapen moet ie echt in bed. We hebben met Leander toen ook veel bij ons genomen steeds. Met als gevolg (denk ik) dat ie niet alleen wilde (en nog vaak niet) slapen. Dus Matthias gaat zodra ie moe word naar bed. Als ie bij mij in slaap valt breng ik hem ook naar bed in idem voor de box. Beneden is ook vaak teveel lawaai en toch. Buurtkinderen lopen in en uit, dus ook steeds de achterdeur open.
pi_103669576
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

Lekker toch?
Hier ook een slaapkopje, vannacht weer van 23 tot 8 uur.

Vraagje, ventje poept opeens 3x op een dag en wat eruit komt is slappe dunne groenige poep (normaal geel). En het meurt enorm. Echt zo erg dat ik moet kokhalzen bij het verschonen, en ik ben echt wel wat gewend. Het is echt een rotte vislucht. Hij krijgt alleen melk, dus in zijn voeding kan ik de oorzaak niet zoeken.
Is ie misschien verkouden?
pi_103670135
idd..als t wat slijmerig is..?
en wat heb je gegeten gisteren?
pi_103670180
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Oh nee dat doe ik niet. Vind het heerlijk als ie bij me ligt maar slapen moet ie echt in bed. We hebben met Leander toen ook veel bij ons genomen steeds. Met als gevolg (denk ik) dat ie niet alleen wilde (en nog vaak niet) slapen. Dus Matthias gaat zodra ie moe word naar bed. Als ie bij mij in slaap valt breng ik hem ook naar bed in idem voor de box. Beneden is ook vaak teveel lawaai en toch. Buurtkinderen lopen in en uit, dus ook steeds de achterdeur open.
o nee hij slaapt beneden in de wagenbak hoor :) niet steeds op schoot..alleen 's avonds op de bank lekker lang O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:53:29 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103670221
Hij is wel snotterig inderdaad. Kd, ben gestopt met bv inmiddels ivm medicatie...Maar geef alleen Friso nummer 1, dus daarin is niks gewijzigd!
pi_103670265
ah oke..maar als ze verkouden zijn ongeacht voeding, wil t er wel eens uitzien als slimer :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:02:06 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103670536
Ow oke...en is die onmeunige stank daar ook mee te verklaren? Het is echt heel erg.
pi_103672079
juhp kan best
pi_103672855
Cas is ook verkouden en zijn luiers ruiken ook niet bepaald fijn, _O- Verkoudheid heerst hier, hij ligt nu samen met mijn vriend boven op bed. O+
pi_103678158
Hoe is het met Seth? Is hij helemaal beter?
Hoe is het met Matthias? is het spugen zo goed als over?
Mignonne hoe is het met je jongste
MP hoe is het met Sarah? Huilt ze nog steeds erg veel?

Zo wij zijn weer terug van vakantie. Heerlijk weer gehad.
Ik dacht dat het muggenseizoen voorbij was. Ean leek wel een krentenbol. Nergens meer een muskietennet te krijgen. Tot ik mij bedacht dat ik die van de MC wel mee had. En die paste precies over de kinderwagen bak als de kap omhoog stond. Hebben wij het campingbedje zo ongeveer voor niets meegenomen
pi_103678733
Wel een leuke vakantie geweest?

Dottir eet haar brood de laatste dagen slecht. Volgens het bv.com introschema mag pindakaas met 9 maanden. Dat is ze bijna, dus eens geprobeerd. Hel enthousiast, bij het eerste hapje. Daarna weer niks, in plaats daarvan ging mevrouw in haar ogen wrijven, dus hebben we haar gauw opgepoetst en in bed gemikt.
Gelukkig maar, want toen ze een kwartier later liet weten dat ze toch eigenlijk best wakker was, had ze helemaal dikke lippen en ogen. Hadden we opeens een klein zielig opgezwollen popje. En snot!

Uur of 4 later was alles weg. Voorlopig maar geen pinda's meer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103680189
Oeh vanyel oppassen dan inderdaad! Wij zijn van de week ook met pindakaas begonnen en hij smult er van :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103700190
luie apen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')