herken ik wel, vooral die handjes er ook bij, gevouwen, vol verwachting. Als hij er nog 'pretty pleeeaaaase' bij had kunnen zeggen had hij dat gedaan. Als het te lang duurt deed hij 'hnghgnnrrr' met een iets minder charmante blik (strak starende oogjes). Toen mijn zus dat een keer zag was ze echt verbijsterd. Ze vond het een soort hongerig monsterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
herkennen jullie deze blik toevallig?
[ afbeelding ]
dit is voor mij echt typich het VRETUH! dan trekt ie zo'n grimas en begint te gnorfen tot ie eindelijk aan mag happen
hahah dat strak staren doet ie ook idd, heb ik ook nog ergens foto's van..maar ik vind dit echt zijn meest aandoenlijke blikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
herken ik wel, vooral die handjes er ook bij, gevouwen, vol verwachting. Als hij er nog 'pretty pleeeaaaase' bij had kunnen zeggen had hij dat gedaan. Als het te lang duurt deed hij 'hnghgnnrrr' met een iets minder charmante blik (strak starende oogjes). Toen mijn zus dat een keer zag was ze echt verbijsterd. Ze vond het een soort hongerig monster
Ik weet niet waar jouw zoon de hele tijd van ligt te dromen, maar darn wat moet het lekker zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah dat strak staren doet ie ook idd, heb ik ook nog ergens foto's van..maar ik vind dit echt zijn meest aandoenlijke blik
Beterschap, doe lekker rustig aan!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex lolt nog niet, nouja die lolt al vanaf zijn geboorte als je zn hoofd constant ziet.. maar t enige waar ie voorlopig naar lacht is het muziekuiltje dat hij van Trui heeft gekregenmaargoed hij is 4 weekjes, dus lachen naar de baas doet ie vast heel snel
wel triest is het dat ik ziek ben, ben bijna nooit ziek (4 x in mn hele leven incl. nu) en de laatste keer na de bevalling van elin..koortsig snotkop, dahaaaaaag weerstand
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef trui het volgende:
Lex!
maar Kleurdoos, rustig aan hoor, je hebt ook wel een hele hectische tijd gehad. beterschap!
wat een scheetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik kom even binnenvallen om ongegeneerd mijn kind te spammen. Eindelijk is het gelukt een lachje op de foto te zetten! Weliswaar met telefoon in het donker, maar toch![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef cleany het volgende:
Zijn spraak ontwikkelt niet heel erg. Hij blijft meestal hangen in enkele klanken, maar we willen beginnen met babygebaren.
nee da's waar, maar dan beginnen ze toch wel te brabbelen? Wellicht komt dat nog...hij heeft net een sprongetje gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hij is 4 maanden!
Meeste babietjes praten dan nog niet echt hoor cleany
dat is echt snel. Evan zit ook alleen maar in die stoel, omdat ie vast zit...als ik die riempjes niet vast zou maken, zou hij naar 1 kant tuimelen denk ik, net als hij wel eens op de bank doet. Dat vindt ie ook zo geweldig, op de bank zitten....het tuimelen trouwens ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
soms gaat t zo vlot joh..dat je denkt dat t nog maanden gaat duren voor je kind kan zitten en opeens zit het, gewoon.. alsof het normaal is
Elin was een hele snelle zitter, *ff op website kijkt*
18.5 weken. jeutje
jaja ik had me en maand vergist juni/juliquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef cleany het volgende:
[..]
dat is echt snel. Evan zit ook alleen maar in die stoel, omdat ie vast zit...als ik die riempjes niet vast zou maken, zou hij naar 1 kant tuimelen denk ik, net als hij wel eens op de bank doet. Dat vindt ie ook zo geweldig, op de bank zitten....het tuimelen trouwens ook.
oh...snel veranderen he KD
elin was volgens mij redelijk volgens de norm.. alleen zitten deed ze snel en haar fijne motoriek is heel heel erg goed. maar zoals praten..een jaar lang echt gewoon een woordenschat van 20 woordjes en zo van t ene op t andere moment, volzinnen en hele verhalen..en nu loopt ze opeens heel erg voor terwijl ze qua spraak dus een tijd juist flink achterliepquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael zat ook al heel snel. Die trok zich op aan de spijlen en ging zo zitten. Op zijn buik liggen daarin tegen kon ie nietZijn eerste woordjes zei ie al met 7 maand en kruipen kon ie pas met 14 maand ofzo.
Leander kon al met 5 maand zelf gaan zitten en kroop met 6 maand en praten doet ie nog steeds niet.
Zo ineens is het er idd. Kijk je even niet en dan zit ie ineens, of staat ie.
wow! die van mij heeft net 2 uur lang liggen kwaken tegen de zijknat van de wagenbak, die is pas net K.Oquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Goh mijn zoon word ook nog eens keer wakker. Ligt al vanaf half 10 te slapen. Zal nu vast we honger hebben
zo he...dat is lang...ik vond gisteren van 8:30-12:00 al lang (hij werd wel pas wakker omdat ik met de stofzuiger bij de trap ging stofzuigen).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Goh mijn zoon word ook nog eens keer wakker. Ligt al vanaf half 10 te slapen. Zal nu vast we honger hebben
Lekker toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja Matthias slaapt altijd zo lang. Soms vergeet ik gewoon echt dat hij er ook nog is. Wil ik zo weg gaan, denk ik er helemaal niet bij na dat hij nog in bed ligt. Hij krijgt nu zo fles (tis alweer stil boven) en dan is ie misschien half uurtje wakker en gaat weer naar bed. Dan slaapt ie tot uur of 6 en blijft dan wakker tot 9 uur. Normaal dan, vanavond moet ie mee boodschappen doen en kijken naar het zwemmen van zijn broer!!
Oh ja idd op die foto lijkt het net of er 2 doorkomen.
Oh nee dat doe ik niet. Vind het heerlijk als ie bij me ligt maar slapen moet ie echt in bed. We hebben met Leander toen ook veel bij ons genomen steeds. Met als gevolg (denk ik) dat ie niet alleen wilde (en nog vaak niet) slapen. Dus Matthias gaat zodra ie moe word naar bed. Als ie bij mij in slaap valt breng ik hem ook naar bed in idem voor de box. Beneden is ook vaak teveel lawaai en toch. Buurtkinderen lopen in en uit, dus ook steeds de achterdeur open.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb Lex de hele dag lekker bij me, vind t maar niets als hij boven ligt
Is ie misschien verkouden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lekker toch?
Hier ook een slaapkopje, vannacht weer van 23 tot 8 uur.
Vraagje, ventje poept opeens 3x op een dag en wat eruit komt is slappe dunne groenige poep (normaal geel). En het meurt enorm. Echt zo erg dat ik moet kokhalzen bij het verschonen, en ik ben echt wel wat gewend. Het is echt een rotte vislucht. Hij krijgt alleen melk, dus in zijn voeding kan ik de oorzaak niet zoeken.
o nee hij slaapt beneden in de wagenbak hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik niet. Vind het heerlijk als ie bij me ligt maar slapen moet ie echt in bed. We hebben met Leander toen ook veel bij ons genomen steeds. Met als gevolg (denk ik) dat ie niet alleen wilde (en nog vaak niet) slapen. Dus Matthias gaat zodra ie moe word naar bed. Als ie bij mij in slaap valt breng ik hem ook naar bed in idem voor de box. Beneden is ook vaak teveel lawaai en toch. Buurtkinderen lopen in en uit, dus ook steeds de achterdeur open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |