Zou mij ook niet verbazenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of daarmee wordt gewoon de hele Emerald Nightmare lijn afgeraffeld. Ik sluit het niet uit...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeh jammer, daar ben je toch echt een half uurtje te laat mee. Volgende keer beter.
Ik ga altijd als Taurenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:33 schreef Chau het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet verkleden als Panda bij een LARP feest..
Ik vind juist dat ze het zichzelf moeilijk maken. Ze hadden heel makkelijk een expansion over de Emerald Dream kunnen aankondigen. Outland, Northrend, Deathwing... dan is de Emerald Dream een peulenschil. Maar nee, ze gaan voor de Pandaren, een ras van kong fu panda's dat nogal uit de toon valt in het huidige Azeroth. Je ziet het aan de reacties, niet iedereen wordt er wild van. Aan Blizzard nu de uitdaging om de Pandaren ook voor hen geloofwaardig te maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit geeft gewoon simpelweg aan hoe weinig Blizzard nog wil investeren in de game. Wat ligt er allemaal nog: Sargeras, Emerald Dream etc. In plaats daarvan komen ze met een uit de hand gelopen 1 april grap. Lekker makkelijk, hoeft er ook geen rekening gehouden te worden met continuïteit en aanverwante zaken.
Leuke fanwank, maar als je echt gelooft dat Blizzard om die redenen voor de Pandaren heeft gekozen moet je wel erg naïef zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze het zichzelf moeilijk maken. Ze hadden heel makkelijk een expansion over de Emerald Dream kunnen aankondigen. Outland, Northrend, Deathwing... dan is de Emerald Dream een peulenschil. Maar nee, ze gaan voor de Pandaren, een ras van kong fu panda's dat nogal uit de toon valt in het huidige Azeroth. Je ziet het aan de reacties, niet iedereen wordt er wild van. Aan Blizzard nu de uitdaging om de Pandaren ook voor hen geloofwaardig te maken.
Ik ben ook juist blij dat ze nog even de Emerald Dream met rust laten. Ik persoonlijk heb het zo ondertussen wel een beetje gehad met 'een nieuw gevaar dat heel Azeroth bedreigt'. Dat zou dan al de vierde zijn in zeven, acht jaar tijd! Ik heb het idee dat zelfs Deathwing niet meer helemaal serieus wordt genomen door spelers omdat het je aan het eind van de rit toch weet hoe het gaat aflopen. De spanning is weg aan het vloeien en wat World of Warcraft nodig heeft om het terug te krijgen is een pauze voor de wereldbedreigende thema's en in plaats daarvan een andere focus. Die verdomde oorlog tussen de Alliance en Horde bijvoorbeeld, laat ze die eens netjes gaan uitwerken. En die panda's uit Warcraft III, werd het niet eens tijd dat die hun gezicht lieten zien in World of Warcraft?
Jup, maar volgens mij voornamelijk de mensen die niet meer spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:11 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een lappen tekst zeg op de vroege ochtend, ik heb wel een vraagje want ik heb nooit het verhaal gelezen of gevolgd van WoW, alleen maar het spelletje gespeeld maar zijn mensen nu echt zo boos dat het verhaal deze wending krijgt?
Sommige wel, anderen niet. Hangt er maar net vanaf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:11 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een lappen tekst zeg op de vroege ochtend, ik heb wel een vraagje want ik heb nooit het verhaal gelezen of gevolgd van WoW, alleen maar het spelletje gespeeld maar zijn mensen nu echt zo boos dat het verhaal deze wending krijgt?
Vooruitstrevend inzicht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ik hou ook niet van die panda's maar uiteindelijk ga ik gewoon een panda maken gewoon voor de lol, en daar draait het bij mij nog steeds om. De lol.
Ach ja. Nu moet ik het natuurlijk wel met jou eens zijn, want ik wil natuurlijk niet naïef gevonden worden. Mooie drogredenering. In de tweede zin ga je nog verder, want waar haal je vandaan dat ik de fanbase vertegenwoordig? Het zijn juist de zelfverklaarde fans die het hardste huilen om MoP omdat ze het spel nu niet meer serieus kunnen nemen - ironisch genoeg waar deze hele discussie over ging totdat jij er doorheen kwam galopperen met je frustraties over het ontbreken van de Emerald Dream.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuke fanwank, maar als je echt gelooft dat Blizzard om die redenen voor de Pandaren heeft gekozen moet je wel erg naïef zijn.
Deze hele post haalt bovendien zichzelf onderuit, blijkbaar is het dus totaal geen uitdaging voor Blizzard, de fanbase slikt alles toch wel.
Wat is daar positief aanquote:Tot nu toe alles echt vet, behalve de lame new talent system en resillience.
Shaman buff totems = gone
Je krijgt die buffs nu gewoon als buffs ipv totems. Iedereen is namelijk toch altijd out of range van die totemsquote:
Ik ben het ook totaal niet eens met de richting waarop de makers van My Little Pony gaan; het lijkt wel of ze het niet meer serieus nemen! Als het nou weer vanouds zou worden, dan zou ik wel weer kijken. Maar goed, heb het al 20 jaar niet meer gezien, maar dat doet er niets aan af dat ik het er niet mee eens ben natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:11 schreef Abby79 het volgende:
jup, maar volgens mij voornamelijk de mensen die niet meer spelen
hahahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook totaal niet eens met de richting waarop de makers van My Little Pony gaan; het lijkt wel of ze het niet meer serieus nemen! Als het nou weer vanouds zou worden, dan zou ik wel weer kijken. Maar goed, heb het al 20 jaar niet meer gezien, maar dat doet er niets aan af dat ik het er niet mee eens ben natuurlijk.
zo komt dat gejammer dus op me over![]()
ditquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook totaal niet eens met de richting waarop de makers van My Little Pony gaan; het lijkt wel of ze het niet meer serieus nemen! Als het nou weer vanouds zou worden, dan zou ik wel weer kijken. Maar goed, heb het al 20 jaar niet meer gezien, maar dat doet er niets aan af dat ik het er niet mee eens ben natuurlijk.
zo komt dat gejammer dus op me over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |