http://www.wowwiki.com/Pandaren#A_history_of_rumorsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daarbij heeft Warcraft (III althans, de eerste twee heb ik niet gespeeld) zichzelf nooit al te serieus genomen. De unit quotes, de ontploffende schapen en andere critters, de Pandaren Brewmaster, de kleine details in de animaties... Dat is echter niets vergeleken bij alle absurditeiten die in World of Warcraft zitten. Niet eens verstopt of zo, gewoon open en bloot. Maar néééé, nu Blizzard met een stel panda's op de proppen komt die al bijna tien jaar deel uitmaken van de officiële lore, nú kan men het niet meer serieus nemen.
Laat wel zien hoe slecht die pretentieuze lui de franchise eigenlijk kennen, in tegenstelling tot wat ze zelf beweren.
Ik snap nu echt niet waar je op wil duiden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Pandaren#A_history_of_rumors
Kom nu maar weer van dat hoge paard af.
Ik dus ook niet.quote:
Welk hoge paard? Waar de fuck heb je het überhaupt over? Misschien is het voor jou heel duidelijk, maar ik kan niet zo bijzonder veel met een linkje en een one-liner. Wil je me uitlullen? Doe het dan in je eigen woorden, luid en duidelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Pandaren#A_history_of_rumors
Kom nu maar weer van dat hoge paard af.
Panda's begonnen als 1 april grap. Simpel genoeg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Welk hoge paard? Waar de fuck heb je het überhaupt over? Misschien is het voor jou heel duidelijk, maar ik kan niet zo bijzonder veel met een linkje en een one-liner. Wil je me uitlullen? Doe het dan in je eigen woorden, luid en duidelijk.
En....?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:43 schreef Fir3fly het volgende:
Panda's begonnen als 1 april grap. Simpel genoeg?
Dat ontdenkt die toch ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het punt is dus dat wat ooit zo ridicuul werd gedacht om als 1 april grap te fungeren nu serieus in het spel gezet wordt. En dit keer niet om de grap verder uit te werken omdat mensen er zo leuk op reageerden (zoals dus in 2003), maar als een volledige expansion.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En....?
Ik denk dat er héél veel in wow begonnen is als grap
Dat is precies mijn punt! Blizzard maakte een 1-aprilgrap onderdeel van de officiële lore, gewoon, omdat het leuk was. Dat was bijna tien jaar geleden en sindsdien zijn ze nog veel verder gegaan. Vandaar dat ik het zo raar vind om nu te gaan beweren dat je WoW niet meer serieus kunt nemen, want dat had je überhaupt nooit moeten doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem WoW al niet meer serieus sinds WotLK, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt! Blizzard maakte een 1-aprilgrap onderdeel van de officiële lore, gewoon, omdat het leuk was. Dat was bijna tien jaar geleden en sindsdien zijn ze nog veel verder gegaan. Vandaar dat ik het zo raar vind om nu te gaan beweren dat je WoW niet meer serieus kunt nemen, want dat had je überhaupt nooit moeten doen.
Neem een kop koffie en probeer het nog een keer? Het is nog vroegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp jouw definities niet en waarom je er zo op hamert dat een spel zichzelf blijkbaar wel serieus zou moeten nemen terwijl wow altijd al maf is geweest(wat ik overigens juist erg leuk vind)
Maak je niet druk! mijn probleem is een druid en een pala als main en juist die twee classes kunnen geen Pandaren worden! Moet ik weer een hunter overzetten op mijn main account -.-quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, een spel serieus nemen? Ik heb namelijk geen flauw idee wat je daar precies mee bedoelt.
Ik zie veel mensen die erg enthousiast zijn (incl de hardcore gamer die naast me zit en zegt lange tijd niet zo enthousiast te zijn geweest over een expansion). Daarnaast veel mensen die gezellig samen op de hatred bandwagon springen. Nou, prima, dan speel je het spel toch niet meer? Dan past het blijkbaar niet meer bij je.
Enige waar ik me druk om maak is dat ik niet genoeg characterslots heb om panda te spelen
Dit geeft gewoon simpelweg aan hoe weinig Blizzard nog wil investeren in de game. Wat ligt er allemaal nog: Sargeras, Emerald Dream etc. In plaats daarvan komen ze met een uit de hand gelopen 1 april grap. Lekker makkelijk, hoeft er ook geen rekening gehouden te worden met continuïteit en aanverwante zaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, een spel serieus nemen? Ik heb namelijk geen flauw idee wat je daar precies mee bedoelt.
Geef ik je gelijk in, alleen als je die 2 dingen pakt kun je heel veel niet meer uitmelkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit geeft gewoon simpelweg aan hoe weinig Blizzard nog wil investeren in de game. Wat ligt er allemaal nog: Sargeras, Emerald Dream etc. In plaats daarvan komen ze met een uit de hand gelopen 1 april grap. Lekker makkelijk, hoeft er ook geen rekening gehouden te worden met continuïteit en aanverwante zaken. Stel dat er een nieuwe Star Wars film aangekondigd zou worden, die dan vervolgens alleen over een groepje Ewoks zou gaan. Zelfde verhaal.
Dit geeft juist aan dat het uitmelken al lang is begonnen, Blizzard heeft de aandacht verschoven naar hun nieuwe MMO. Die ongetwijfeld weer net zo succesvol gaat worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:19 schreef Chau het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in, alleen als je die 2 dingen pakt kun je heel veel niet meer uitmelken
quote:Metzen said that in Cataclysm, a third named Old God will show up. It's name is N'Zath and is responsible to the Emerald Nightmare.
Oeh jammer, daar ben je toch echt een half uurtje te laat mee. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het echt dom dat mensen zich zo druk maken om een stel panda's, maar lopende koeien, blauwe space geiten, groene mannen en zombies prima vinden, laat staan vliegen op draken en gebruiken van magische krachten en het dragen van een zwaard van 500kilo
Of daarmee wordt gewoon de hele Emerald Nightmare lijn afgeraffeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:28 schreef Chau het volgende:
Pandaren zie ik ook meer als filler aangezien nog steeds het onderstaande rond zweeft
[..]
Je gaat je toch niet verkleden als Panda bij een LARP feest..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het echt dom dat mensen zich zo druk maken om een stel panda's, maar lopende koeien, blauwe space geiten, groene mannen en zombies prima vinden, laat staan vliegen op draken en gebruiken van magische krachten en het dragen van een zwaard van 500kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |