Kan ook met automatische incasso in Nederland.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Annual Pass heb je creditcard voor nodig.
Hm'kay, als ik dan zeg maar nu 1 maand betaal krijg ik dan wel de optie om die Annual pass te kopen? Of zal dat niet werken omdat je voor de 18e het moest hebben?quote:
Aan de ene kant, weinig keus. Aan de andere kant lijken ze mij wel allemaal even nuttig dus weer meer variatie tussen dezelfde classes / talents.quote:
Dat inderdaad. Glyphs zouden ook voor variatie zorgen, maar iedereen heeft alsnog dezelfde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Er zal altijd cookie cutter blijven voor de beste opties. Daar kan je gewoon niet omheen.
Bij de pokemon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:23 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Waar ligt Pandaria nou op de worldmap? Bij Undermine tussen de 2 continenten in, of gewoon aan de andere kant van de planeet of wat?
Geld wordt gewoon maandelijks afgeschreven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:27 schreef Reuzelbek het volgende:
Hoeveel betaal je voor die anual pass: 1x (+/-) 156 euro of 12 x 13 euro?
Hoe moet je dat doen dan? Ik heb nu een subscription van 1x 13 euro maar moet ik dan 12x13 euro doen voordat de Annual Pass werkt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld wordt gewoon maandelijks afgeschreven.
12 x 13 euro dus.
Het spelen van een koe die op zijn achterbenen loopt is heel serieus hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef Wolve000 het volgende:
Je zegt dat je het niet meer serieus kan nemen, wat impliceert dat je dat ooit wel hebt gedaan.
Nee, je moet een jaar betalen, en je kan kiezen, OF 12x 13 euro, OF 4x 36 ofzo OF 2x 65 euro. Het zijn dezelfde opties als je normaal hebt, alleen leg je het vast voor een jaar. (Vandaar ook dat iDeal niet kan, maar creditcard en automatisch afschrijven wel)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld wordt gewoon maandelijks afgeschreven.
12 x 13 euro dus.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef Bartcoah het volgende:
Want ik ga collectors edition ook kopen
Niet dus!! Als je de annual pass neemt voor de flying mount en je koopt daarna Diablo III collector's edition krijg je 4 maanden subscription time op wow 'gratis'.quote:
Daarbij heeft Warcraft (III althans, de eerste twee heb ik niet gespeeld) zichzelf nooit al te serieus genomen. De unit quotes, de ontploffende schapen en andere critters, de Pandaren Brewmaster, de kleine details in de animaties... Dat is echter niets vergeleken bij alle absurditeiten die in World of Warcraft zitten. Niet eens verstopt of zo, gewoon open en bloot. Maar néééé, nu Blizzard met een stel panda's op de proppen komt die al bijna tien jaar deel uitmaken van de officiële lore, nú kan men het niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het spelen van een koe die op zijn achterbenen loopt is heel serieus hoor![]()
Er zaten al panda's in Warcraft III voor wie denkt dat dit heel erg nieuw is en dat kwam uit in 2003
QFTquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:22 schreef Rikketik het volgende:
Laat wel zien hoe slecht die pretentieuze lui de franchise eigenlijk kennen, in tegenstelling tot wat ze zelf beweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |