Geen RP naamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee ''Pandabeertje'', nou goed
Kasabian![]()
RP'en doe ik niet aanquote:
Dat word een battlegroundquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:24 schreef TwyLight het volgende:
Niemand heeft het trouwens over DOTA waar ze ook wat van hebben laten zien. Ben benieuwd of het een Starcraft II addon wordt, of een losstaande game. Misschien wel free-to-play alá Leage of Legends. Ik vond het er i.i.g. wel tof uitzien
Haha, dat vind ik ook verschrikkelijke namen. Ik pak gewoon namen van m'n favoriete bands, nummers, steden, vrouwen en dan kijk ik of die bezet zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik niet echt specifiek "roleplay" namen, weet niet precies wat daar onder valt ook maar je zult mij nooit als ijsblokje of koelkast rond zien lopen
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik niet echt specifiek "roleplay" namen, weet niet precies wat daar onder valt ook maar je zult mij nooit als ijsblokje of koelkast rond zien lopen
Ze hebben het alleen over de bovenste 2 gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Kirov het volgende:
[..]
Azshara Crater gaat hij heten
[ afbeelding ]
Om hier even op terug te komen, de enige keer dat ik een char Frostmage noemde was for teh lulz, want het was een retridinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookIk verzin namen of haal ze uit fantasyboeken. Waar ik een hekel aan heb zijn simpele zielen die hun char "Humanhunter" of "Taurendk" noemen... dan heb je écht geen fantasie
![]()
Kan ik me niet meer herinneren is al erg lang geleden en ik heb dat account verder niet gebruikt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef TwyLight het volgende:
Nope, je moet alles dan opnieuw kopen. Maar heb je op je g-mail account geen geheime vraag ofzo?
Wij hadden 3 characters genaamd Retripalli, Rétripalli en Rètripalli in de guild, niet eens van de zelfde persoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen, de enige keer dat ik een char Frostmage noemde was for teh lulz, want het was een retridin
Denk eerder Team Fortress 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef Chau het volgende:
Rofl Murderball ben benieuwd, denk dat Blizzard SWTOR pvp video's heeft gekeken
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wij hadden 3 characters genaamd Retripalli, Rétripalli en Rètripalli in de guild, niet eens van de zelfde persoon
En natuurlijk Tankadin en Healadin + varaties
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Fijn, op vent wordt er enorm geraged over de healers die shit waren. Behalve ik (en een shaman) want deed gewoon wat ik moest doen, niemand van mij ging dood en ging allemaal prima (last one standing zelfs). Er worden wat namen genoemd van mensen die slecht waren. Niet mijn naam dus. En vervolgens word ik gewisseld voor een andere healer omdat ik alle loot al heb van die baasLekker signaal zeg.
Ik had echt zo'n: whaaaat?! gevoelquote:
Heeeey! Welkom terug, was het leuk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben ik even weg voor een week, kom ik terug. Zie ik pandaberen ensow!![]()
M'n Orc Hunter: Skarrganquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Welke char heb je het nu over Drizz?
De Emerald dream zal geen xpan worden want die hele storyline is al min of meer afgemaakt in het boek Stormrage.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze het zichzelf moeilijk maken. Ze hadden heel makkelijk een expansion over de Emerald Dream kunnen aankondigen. Outland, Northrend, Deathwing... dan is de Emerald Dream een peulenschil. Maar nee, ze gaan voor de Pandaren, een ras van kong fu panda's dat nogal uit de toon valt in het huidige Azeroth. Je ziet het aan de reacties, niet iedereen wordt er wild van. Aan Blizzard nu de uitdaging om de Pandaren ook voor hen geloofwaardig te maken.
Ik ben ook juist blij dat ze nog even de Emerald Dream met rust laten. Ik persoonlijk heb het zo ondertussen wel een beetje gehad met 'een nieuw gevaar dat heel Azeroth bedreigt'. Dat zou dan al de vierde zijn in zeven, acht jaar tijd! Ik heb het idee dat zelfs Deathwing niet meer helemaal serieus wordt genomen door spelers omdat het je aan het eind van de rit toch weet hoe het gaat aflopen. De spanning is weg aan het vloeien en wat World of Warcraft nodig heeft om het terug te krijgen is een pauze voor de wereldbedreigende thema's en in plaats daarvan een andere focus. Die verdomde oorlog tussen de Alliance en Horde bijvoorbeeld, laat ze die eens netjes gaan uitwerken. En die panda's uit Warcraft III, werd het niet eens tijd dat die hun gezicht lieten zien in World of Warcraft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |