abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103408219
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dit snap ik niet goed, wordt als een soort tegenstelling neer gezet, maar DL en Oostenrijk betalen dan toch ongeveer evenveel als NL?
Wij betalen 100 euro meer per inwoner. Dat maakt heel wat uit.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_103408238
Ons land is altijd het "braafste" jongetje van de klas geweest. Direct Bush geholpen in Irak en de Fransen hebben ons in Srebernica laten aanmodderen.

De EU is de grootste geldverspiller ter wereld. Waarom moeten wij aan een halfmiljard euro per jaar meebetalen voor die idiote verhuizing van alle europarlementariers naar Straatsburg? Aleen maar om aan het Franse chauvinisme te voldoen? En net weer Europa gaat 4 miljard euro per jaar steken in een eigen satelliet navigatiesysyteem Galileo. Wij kunnen toch beter samenwerken met de Amerikanen daarin? Dan heb ik het nog niet gehad over de geldverslindende EU-bureaucratie, subsidies en absurd hoge topsalarissen. Ik raadt het kabinet dringend aan te stoppen met hulp aan andere Europese landen als de EU zelf niet fors gaat bezuinigen. Dit moet een harde eis worden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_103408263
Ja, je kon er ook hier weer op wachten dat de malle pietje van de USE het diepste zou bukken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:00:48 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103409133
Maar we zijn wel het braafste jongetje van de klas, dat is ook wat waard!
The truth was in here.
pi_103409248
Ik denk dat als Nederland niet meegedaan had aan de hele euro dat we goedkoper uit waren geweest.

De gulden was een prima munt en al die doemscenario's die ons toen voorgehouden werden waren grote onzin.

Dit kost ons veel en veel en veel meer en tegen de tijd dat wij een keer geld nodig hebben is heb op.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103409663
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:10 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat als Nederland niet meegedaan had aan de hele euro dat we goedkoper uit waren geweest.

De gulden was een prima munt en al die doemscenario's die ons toen voorgehouden werden waren grote onzin.

Dit kost ons veel en veel en veel meer en tegen de tijd dat wij een keer geld nodig hebben is heb op.

Helemaal mee eens.

Gisteren was het ook weer op tv over de Galileo: Zegt die verslaggeefster: 'Er zijn nog een aantal tegenstanders, maar die zijn waarschijnlijk in de minderheid, want de satellieten zijn de lucht in.'

:r
pi_103410615
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:04 schreef paulgo het volgende:

[..]

Wij betalen 100 euro meer per inwoner. Dat maakt heel wat uit.
Oh, is dat zo? Ik vind dat niet veel uitmaken op een bedrag van 2.600 Euro. Maar toch bijna 4 % natuurlijk.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:38:28 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103410679
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:10 schreef vosss het volgende:

nee dan had het licht uit gegaan en was er oorlog gekomen, heeft Balkenende zelf gezegd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_103411027
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit een rijk land? We kunnen niet eens onze bejaarden wassen..
Volgens mij heeft Nederland op dit moment een staatsschuld van 379 miljard ongeveer?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:56:41 #35
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103411085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Nederland op dit moment een staatsschuld van 379 miljard ongeveer?
zeg maar 400 inmiddels
http://www.rijksoverheid.(...)asten-nemen-toe.html
quote:
Nationale schuld 2011: Staatsschuld en rentelasten nemen toe.

Nieuwsbericht | 21-09-2010

De EMU-schuld zal naar verwachting eind 2011 406 miljard euro bedragen. Dit is gelijk aan 66 procent van het bruto binnenlands product (BBP). De EMU-schuld bedroeg eind 2009 348 miljard euro (61 procent BBP) en zal naar verwachting eind 2010 382 miljard euro bedragen (64 procent BBP).
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_103411415
quote:
Ik loop dus alweer achter

Turkije heeft ongeveer een staatsschuld van 150 miljard? Hebben al wel recht op de voordelen van Europa (staat op papier), maar hoeven dus nog niet te delen in de nadelen. Wanneer ik hun was liet ik het mooi zo voorlopig.

En dan Nederland rijk noemen :{

Ik kan ook tijdelijk alles veroorloven wanneer ik een dikke lening neem. Tijdelijk dus, want aflossen is haast niet te doen dan, zodat mijn schuld alleen maar groter zal worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103411571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef paddy het volgende:

[..]

En dan Nederland rijk noemen :{
We zijn hier dan ook knetterrijk met een gigantische welvaart.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103411587
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:42 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Gisteren was het ook weer op tv over de Galileo: Zegt die verslaggeefster: 'Er zijn nog een aantal tegenstanders, maar die zijn waarschijnlijk in de minderheid, want de satellieten zijn de lucht in.'

:r
Is alle huidige apparatuur met GPS-functionaliteit eigenlijk compatible met die Galileo-krempel, of werkt dat laatste systeem weer met zijn eigen chipset?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:23:29 #39
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103411668
Opvallend.Men schiet dit kabinet af en wil dat de grootste schouders de grootste lasten dragen. Ofwel, de rijken aanpakken.
Nu de lijn doorgetrokken is op Europees niveau, hoor ik ze niet in volle blijdschap. Ik denk dat "eigen portomonee" toch meer invloed heeft dan we dachten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:47:20 #40
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_103412302
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:23 schreef 3-voud het volgende:
Opvallend.Men schiet dit kabinet af en wil dat de grootste schouders de grootste lasten dragen. Ofwel, de rijken aanpakken.
Nu de lijn doorgetrokken is op Europees niveau, hoor ik ze niet in volle blijdschap. Ik denk dat "eigen portomonee" toch meer invloed heeft dan we dachten.
Eens. Daarom is het niet gek dat wij veel betalen.

In de VS worden er staten gered en binnen Nederland wordt er constant geld naar provincies gestuurd. Daar zeurt niemand over. Het echte probleem is dat wij ons niet verbonden genoeg vinden met Griekenland. Het is een politiek en identiteitsprobleem in plaats van een economisch probleem.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:33:37 #41
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103413567
Och de EU een communistisch gedrocht. Vreemd is toch dat we in de jaren 80 juichte dat de muur omviel in 1989. We waren zelfs tegen de plannen van Gorbatsjov die de macht in Moskou wilde behouden. Achter zijn rug om werden plannen gesmeed zodat alle deelrepublieken hun eigen onafhankelijkheid wilde en hun macht kregen. Dit was wat het Weste wilde. Jeltsin was de geschikte persoon om dit te realiseren. Het Sovet tijderk was teneinde.
Wat doen we nu? we maken een EU zoals het vroegere Sovjet tijdperk. De macht in Brussel. Waar we altijd tegen waren word nu langzaam onder druk van Brussel gevormd. Een communistisch gedrocht dat zijn weerga niet kent. Alles zullen we eerlijk delen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:42:52 #42
341203 3-voud
pi_103413839
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef Cherna het volgende:
Och de EU een communistisch gedrocht. Vreemd is toch dat we in de jaren 80 juichte dat de muur omviel in 1989. We waren zelfs tegen de plannen van Gorbatsjov die de macht in Moskou wilde behouden. Achter zijn rug om werden plannen gesmeed zodat alle deelrepublieken hun eigen onafhankelijkheid wilde en hun macht kregen. Dit was wat het Weste wilde. Jeltsin was de geschikte persoon om dit te realiseren. Het Sovet tijderk was teneinde.
Wat doen we nu? we maken een EU zoals het vroegere Sovjet tijdperk. De macht in Brussel. Waar we altijd tegen waren word nu langzaam onder druk van Brussel gevormd. Een communistisch gedrocht dat zijn weerga niet kent. Alles zullen we eerlijk delen.
Mooi gesproken.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:46:34 #43
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_103413974
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit een rijk land? We kunnen niet eens onze bejaarden wassen..
Dat komt omdat wij Nederlanders geen solidariteit hebben niet naar onze mede-Nederlanders en al helemaal niet naar onze mede-Europeanen. Typisch kruideniersmentaliteit: “whatuh koste 't allemaaaalll?" Niet beseffende wat het ons allemaal heeft opgeleverd.

He, we willen tenslotte wel allemaal die nieuwe plasma tv en keuken, en twee keer per jaar op vakantie kunnen blijven gaan.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:49:16 #44
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103414054
In Marokko is je geld tenminste nog wat waard. Maar ze doen er hier in Nederland alles aan om niets over te houden elke maand. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:50:34 #45
341203 3-voud
pi_103414097
Had je de koffers al gepakt? Of heb je je bedacht?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:51:56 #46
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103414143
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
Had je de koffers al gepakt? Of heb je je bedacht?
lol
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_103414519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef Cherna het volgende:
Ja, erg communistisch, zo'n op vrije handel en liberalisering gerichte unie. Als je doelt op het democratisch gehalte van de EU: in het Europees Parlement zitten wel degelijk gekozen politici uit de verschillende lidstaten. Zo a-democratisch is het allemaal niet.

Wat jij waarschijnlijk graag zou zien is dat de EU voor iedere scheet die ze wil laten eerst goedkeuring van de bevolking van álle EU-landen nodig zou hebben, maar dan zijn de slagvaardigheid en efficiëntie natuurlijk compleet zoek.
Sum es est, sumus estis sunt
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:11:44 #48
341203 3-voud
pi_103414717
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:05 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Ja, erg communistisch, zo'n op vrije handel en liberalisering gerichte unie.
Dat zijn de woorden die op de flyer staan inderdaad.
De praktijk is anders.
pi_103415026
quote:
Niet beseffende wat het ons allemaal heeft opgeleverd.
En wat heeft het ons opgeleverd? Met die miljarden die nu weer in die pot gaan durf ik gerust te stellen dat we beter af waren geweest zonder die Euro en dat kut verdrag.

Wellicht dat de export daar iets onder geleden had, maar nooit zoveel miljard als wat het nu kost.
Ik geloof dat simpelweg niet :{
quote:
He, we willen tenslotte wel allemaal die nieuwe plasma tv en keuken, en twee keer per jaar op vakantie kunnen blijven gaan.
En daar gaat het bij veel mensen mis. Als je ergens geen geld voor hebt dan moet je het godverdomme niet kopen en nee ook niet als je buurman wel een nieuwe dikke auto en mega tv gekocht heeft (al dan niet van geleend geld) }:|

Geld wat je niet hebt kun je niet uitgeven. Dat lijken heel veel mensen te vergeten. Dan ga je godverdomme maar een jaar niet op vakantie. }:|

De hele mentaliteit is gewoon compleet kut. }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103416515
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden die op de flyer staan inderdaad.
De praktijk is anders.
Ik snap niet waar je op doelt.
Sum es est, sumus estis sunt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')