Zarmark en ik hoor veel goede verhalen over mistertaoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef Tjado het volgende:
My sincere apologies for asking, maar wat zijn tegenwoordig de beste TaoBao resellers om te contacten? En is service01@zarmark.com nog up to date?
... begrijp je niet...quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.![]()
je weet toch wel dat die aanstekers zonder gas worden verzonden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef Miniem het volgende:
Ook mijn herzonden aansteker van TD doet het niet. Maar een refund vragen.
Horloge heb ik aan de praat gekregen door hem open te maken en weer dicht.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
Steek bizar weinig vuurwerk af met oud/nieuw, maar misschien is zo'n butane lighter ook wel wat daarvoor; die hoort toch aan te blijven met wat wind?
M'n zippo's zouden dat ook 'moeten' doen...
Ja, zo dom ben ik ook nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
je weet toch wel dat die aanstekers zonder gas worden verzonden?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:05 schreef shiznuts het volgende:
http://lightake.com/detai(...)Frog_Light_Red-46655
[ afbeelding ]
"Fiets lamp"
En vaak kleiner dan gemeld of kwaliteit waaraan ik foto's niet wil toevertrouwenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Repeating het volgende:
Die chinezen zijn ook niet erg goedkoop met micro SD kaartjes....
ja heb em binnen sinds eergisteren , $35 dollar op ebay..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net op Amazon 4x AA Sanyo XX powered by Eneloop 2500mAh gekocht (2x, dan vervielen de verzendkosten). Nu heb ik wel een GooP en een Samya LCD charger, maar ik wil ook 18650's kunnen laden. Nu hadden we het laatst over de i4 charger met LED-aangave die zo'n beetje alles wat bestaat 'slim' laadt, had iemand die gekocht/binnen?
http://www.gratisfietslicht.nl/quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die dingen zijn trouwens wel relaxt! Heb net 5 duosetjes van deze dingen extra besteld, voor als de huidige stuk gaan.
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-2176.html
Daarbij komt ook nog is dat je alleen van die "Smart" lampjes krijgt.. geen aandrader personelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.gratisfietslicht.nl/
edit: hmmm is nu zo dat je ook nog een enquête moet doen.. voorheen kon je ze zo aanvragen..
maargoed dan nog, overal nee geen interesse aan klikken en je heb fietslampies
Mijn ervaring is niet zo denderend met die zg. turboaanstekers; zit een gaasje waar de vlam doorheen gaat. Als dit gaasje stuk gaat (er valt wat op stukje lont of zo) doet heel de aansteker het niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
Steek bizar weinig vuurwerk af met oud/nieuw, maar misschien is zo'n butane lighter ook wel wat daarvoor; die hoort toch aan te blijven met wat wind?
M'n zippo's zouden dat ook 'moeten' doen...
Maar het KAN ook vrij snel uit Canada; heb ook eens iets besteld bij een particulier en dat was binnen 3 dagen hier, dat heb ik bij Chinashops nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Niet van die site, wel een gewone envelop die er erg lang over deed. Langer dan een gemiddelde envelop uit China.
Ik zie nu ook dat de free post vanuit China het heel snel KAN gaan. Verbazingwekkend!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:15 schreef neo2000 het volgende:
Maar het KAN ook vrij snel uit Canada; heb ook eens iets besteld bij een particulier en dat was binnen 3 dagen hier, dat heb ik bij Chinashops nog nooit meegemaakt.
Ja, kán... slechte periode nu. In de zomer duurt het 'atlijd' zo lang..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:05 schreef i124Q het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat de free post vanuit China het heel snel KAN gaan. Verbazingwekkend!
2011-10-22 departure from outward office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-21 arrival at transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-21 departure from transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-20 arrival at transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-19 posting, , NETHERLANDS
Denk dat het nog een dag of 2 duurt voordat 'ie aan huis komt. Da's nog geen week!
In de zomer is het pakketje sneller dan de trackig, in de winter heb je er (helaas) meer aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, kán... slechte periode nu. In de zomer duurt het 'atlijd' zo lang..Met natuurlijk uitzonderingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |