Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Rijst op 21-10-2011 20:33:51 ]
Mwah, beetje. Niet zo erg als een cutback, maar wel standaard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef GuRBuH het volgende:
Is dit een sweaty goal?
http://www.easports.com/media/play/video/99314152
Ik scoor eigenlijk nooit zo. Sowieso scoor ik eigenlijk 2 dezelfde goals in een wedstrijd dus... Ik had ook een skill ofzo kunnen doen maar die Senegalezen hebben geen super balcontrol en het word ook standaard als je t tevaak doet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, beetje. Niet zo erg als een cutback, maar wel standaard.
Goeie goal! Zo maak ik er ook een hoop, maar zijn dan net te lang om op te slaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:36 schreef Rijst het volgende:
Hier ook een goal van mijKijk hoe makkelijk dit gaat
laatste keer dat ik 3 mannetjes passeerde binnen de 16 was met Henry in Fifa 11
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/99315190
Ach ja, 3k is natuurlijk peanuts. Maar ik probeer al die teams zo goedkoop mogelijk op de kop te tikken en dan verkwansel je zo ff 3k. Eigen schuld natuurlijk.quote:
Kandji? M'n Pieters is verkocht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Rijst het volgende:
Hoe heette die bronze grote neger van de MLS?
oja thanks. Net opgepikt voor 2k.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kandji? M'n Pieters is verkocht.
Oh, nou oké dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee gewoon tegen mn FC Torres.Ben nu lekker op dreef.
Sagna niets voor op RB?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn Fransen voor de geïnteresseerden. IF Gameiro staat op m'n wishlist maar ben door m'n knaken heen.
[ afbeelding ]
Vond ik te duur toen ik dit team maakte. IF Remy kwam er ook pas veel later bij. Sagna was indertijd 15k ofzo.quote:
Ik zei 't toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vind die Kandji echt nice, zeker voor een bronze. Ik wissel nu meestal tussen hem en Diouf (Manchester U) naast Babacar. Die laatste is echt een monster man. Ik heb hem vorig jaar nooit gehad maar hij is snel en heeft echt een beestachtig hard schot.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een lag joh, toch geen pron dowloaden he Rijst?
Konko getransferd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef DannyDeko het volgende:
Zometeen mn nieuwe BPL teampje uittesten.
Jones Hernandez
Etherington Essien Parker NZogbia
Clichy Kaboul Koscasdf Konko
Hart
Hehe nee maar had geen zin om paar K neer te leggen voor Johnson of Walker en toen zag ik dat er 2 fransen naast 'm stonden dus dacht waarom nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Konko getransferd?NZogbia is echt een van mn favoriete spelers op FUT11. Speel nu alleen nooit meer gold, dus nog niet geprobeerd.
Ik over 5,5quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe nee maar had geen zin om paar K neer te leggen voor Johnson of Walker en toen zag ik dat er 2 fransen naast 'm stonden dus dacht waarom niet
Zie ineens alleen dat ik over 7 uur al moet werken
Nja, ik vind dat de pot sowieso niet telt door die vreselijke lag. Leek wel stront door een trechter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Rijst het volgende:
Sorry die laatste goal moest ik niet maken
Nee is goed hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, deze pot telt toch niet vind ik, teveel lag. En nu ook nog verloren ook door die kklag.
Hehe, had die post al gemaakt toen ik 1-0 voor stond.quote:
FC Pace? Kijk is naar je eigen team. Ik heb niet eens zulke snelle spelers. Alleen Voorhoofd is 91.quote:
Volgens mij is Gameiro niet eens zo snel. En Torres dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Rijst het volgende:
Ohhh kut mn utorrent stond idd nog aan.
[..]
FC Pace? Kijk is naar je eigen team. Ik heb niet eens zulke snelle spelers. Alleen Voorhoofd is 91.
86quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij is Gameiro niet eens zo snel. En Torres dan?Da's ook snelheid knallen.
Maar goed, promoveer nu ff naar divisie 5. 3-1 voor al.
Ik storm sinds het afkappen van de be a keeper optie wel door de rankings.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben ik de enige die alleen maar retards tegenkomt vanavond? Net met 1-12 gewonnen met FUT
Heb het ook vaak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben ik de enige die alleen maar retards tegenkomt vanavond? Net met 1-12 gewonnen met FUT
Uurtje geleden nog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Is goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Potje doen Rijst? Niet dat ik win, maar dat boeit niet
quote:
Je verdedigd in ieder geval beter beter dan in Fifa 11. Daar hapte je echt als een mallequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk wat nog beter kan. Vanmiddag FIFA 12 pas gehaald, dus het verdedigen gaat echt nog ronduit dramatisch
Jaaaa maar nu durf ik net meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb je je torrents nu uit, Rijst?
quote:
Ik stuurde Linq en en santello toevalig een berichtjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef n0ir het volgende:
Goeienavond, gaat er nog geclubbed worden? ;o
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:18 schreef vandermar het volgende:
Wat is een cutback? Gewoon als je met de 2 man op de keeper afkomt de bal afleggen? Ik doe dat alleen tegen smerige retards die niet doorklikken bij die irritante herhalingen en animaties.
quote:
Jup. Bronzes, Silvers?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Miertje88 het volgende:
Ik zou ook wel willen clubben met Leverworst, of tegen iemand hier een potje willen spelen op de PS3...
Gister nog voor 6k BIN gekochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef vandermar het volgende:
Iemand een Rossi CF kopen? 7k BIN oftewel 2k onder de marktwaarde. Kan ik ook nog even profit maken
Ik voor 5k BINquote:
Roept herinneringen op?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef Cara het volgende:
godverdomme, speel ik tegen iemand met de nick 'nodaddyplzno'
kan me niet concentreren
Beetje jammer dat je op die manier moet happen ja..hoe oud ben je nou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:30 schreef Toefjes het volgende:
Nou ja, net verloren van een mannetje dat bij elke goal 'stttt" deed. Daarna een berichtje dat ik een "malloot\" was. terwilj de wedstrijd best sportief verliep. Ik heb maar subtiel geantwoord dat een berichtje in de trand van: bedankt voor de wedstrijd een stuk beter mocht zijn. En ohja, dat ik hem een kankermongool vind dat ie zo reageert. Waarom moet ik soms ook zo happen he...
Wat was er begin in de avond zo anders dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:11 schreef LinQ het volgende:
Gaat ineens lekker met clubs, weet niet waar het aan ligt. Aan het begin van de avond ging het nog zo kut...
huh waar heb je het over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:11 schreef LinQ het volgende:
Gaat ineens lekker met clubs, weet niet waar het aan ligt. Aan het begin van de avond ging het nog zo kut...
Klaas moet zich even verantwoorden bij Ome Timquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je op die manier moet happen ja..hoe oud ben je nou?
Het is de schuld van Fifa!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:54 schreef Tim86 het volgende:
Als zelfs normale mensen als Toefjes zich zo gaan gedragen gaat onze maatschappij hard kapot ja
Die brengt wel vaak het slechtste in me naar boven jaquote:
Dit dus..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:54 schreef Tim86 het volgende:
Als zelfs normale mensen als Toefjes zich zo gaan gedragen gaat onze maatschappij hard kapot ja
Back (xbox) en dan naar challengesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hoe start je zo'n challenge? waar moet je dan op drukken?
Ik denk dat iedereen wel is tot zon reactie komt na een slechte pot te hebben gespeeld of dat je door iemand anders wordt opgefokt.... vooral als het niet meezit krijg je het ergste naar boven en heb je soms wel zin om ruzie aan te gaan of je joystick kapot te smijtenquote:
Jippie de uitdaging ook gehaald. Had het wel moeilijker verwacht. Al miste ik die penalty die je gelijk krijgt haha. Ging op de paal. Uiteindelijk toch 3-1 gewonnen.quote:
Haha ik miste ook de penalty maar wist met 2-1 te winnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Jippie de uitdaging ook gehaald. Had het wel moeilijker verwacht. Al miste ik die penalty die je gelijk krijgt haha. Ging op de paal. Uiteindelijk toch 3-1 gewonnen.
Koop een boksbal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel is tot zon reactie komt na een slechte pot te hebben gespeeld of dat je door iemand anders wordt opgefokt.... vooral als het niet meezit krijg je het ergste naar boven en heb je soms wel zin om ruzie aan te gaan of je joystick kapot te smijtenHet gebeurd bij iedereen wel eens dus ik zie geen reden tot paniek
Ja oke maar ik wist niet dat je verwees naar het gebruik van het woord kanker... ik had het over rage in het algemeen dat het niet ergste zaak van de wereld isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koop een boksbal.
Mensen die kanker als versterkwoord gebruiken zijn gewoon sneu.
Lekker lullig voel je je dan he? Maar de euforie er na is groter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha ik miste ook de penalty maar wist met 2-1 te winnen
Schieten ingedrukt houden zodat het balkje vol loopt, en dan in één keer X om te cancellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Fake shot wil maar niet lukken. Ik 'rol' mijn duim van B naar A, maar toch pass of schiet ik altijd. Hoe doen jullie dat?
Dan loopt het balkje veel te snel vol en schiet 'ie alsnog...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schieten ingedrukt houden zodat het balkje vol loopt, en dan in één keer X om te cancellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:49 schreef StijnDa het volgende:
Hahaha die TT![]()
Heb niet allemaal snelle jongensAlleen mijn spitsen en RM.
Je backs zijn ook niet echt traag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja Clichy is ook echt snel. Fanni niet echt hoor, gewoon 82 geloof ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je backs zijn ook niet echt traag.
Maar Fanni is wel echt een goede back. Heel sterk en pace genoeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja Clichy is ook echt snel. Fanni niet echt hoor, gewoon 82 geloof ik.
Ik hoop het, daarom heb ik hem gehaaldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar Fanni is wel echt een goede back. Heel sterk en pace genoeg.
Ik weet nie welke backs jij hebt gezien maar ze gaan niet echt super veel hogerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop het, daarom heb ik hem gehaaldSnel genoeg ja maar geen pacehoer
![]()
IF Rémy en IF Gameiro hebben trouwens een passing van 73 en 75, dat is best wel niceVergeleken met normale spitsen, meestal ergens in de 50 of 60.
Passing is ook wel belangrijk als spits. Bij mij heeft de spits altijd de meeste passes als ik na de wedstrijd kijk bij de stats. Dan zit ik met Ibra en z'n 78 passing wel goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop het, daarom heb ik hem gehaaldSnel genoeg ja maar geen pacehoer
![]()
IF Rémy en IF Gameiro hebben trouwens een passing van 73 en 75, dat is best wel niceVergeleken met normale spitsen, meestal ergens in de 50 of 60.
Er zijn zat backs met een pace van 85+ en zelfs met 90+.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet nie welke backs jij hebt gezien maar ze gaan niet echt super veel hogersnelste is dagt ik die IF LB die bij Malaga speelt
Vind ik ook, daarom was ik zo blij met deze 2 spelersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Passing is ook wel belangrijk als spits. Bij mij heeft de spits altijd de meeste passes als ik na de wedstrijd kijk bij de stats. Dan zit ik met Ibra en z'n 78 passing wel goed
Dat komt omdat hij erg zeldzaam isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef BDIL het volgende:
Ik ben Gerard dit speel niet tegengekomen... niets eens op auction toen ik gewoon random premier league spelers zocht... vreemd
Deze?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef BDIL het volgende:
Ik ben Gerard dit speel niet tegengekomen... niets eens op auction toen ik gewoon random premier league spelers zocht... vreemd
Whahhaah Goed maar veel te duur man :Squote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog wel een paar keer tegen een Gerrard gespeeld en hij is een beest.
Voor veel minder kom je hem niet tegen. Imo wel de beste middenvelder, als je Messi en ROnaldo tot voorhoede rekent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Whahhaah Goed maar veel te duur man :S
Wtf, ik wilde echt precies hetzelfde posten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:39 schreef BDIL het volgende:
Spelen jullie wedstrijden bij FUT beter dan bij H2H?! Ik wel aangezien het bij H2H echt dramatisch gaat....
Hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf, ik wilde echt precies hetzelfde posten.Ik heb hetzelfde.. Bij FUT win ik eigenlijk het meeste vrij gemakkelijk en bij H2H heb ik echt moeite.. Veel trampers bij h2h vooral..
Edit: Misschien komt het toch door het verschil in chemistry..
Precies hetzelfde hier...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef BDIL het volgende:
WTF gebeuert er op die auction dan heel die shit loopt erg achter dagt dat mijn bid genoeg was bleek iemand anders hoger te hebben geboden wtf?!
Gebeurt soms na de update.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef BDIL het volgende:
WTF gebeuert er op die auction dan heel die shit loopt erg achter dagt dat mijn bid genoeg was bleek iemand anders hoger te hebben geboden wtf?!
Carrickquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:57 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij een redelijke CAM aanraden max budget 10k Premier League graag
Taarabtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:57 schreef BDIL het volgende:
Arteta ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:57 schreef BDIL het volgende:
Natuurlijk, maar is ie dat waard?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je kan altijd nog converteren naar CAM
Vrije trappen en passing is geweldigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar is ie dat waard?
Beetje overrated, zeker als je naar vorig seizoen kijktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor veel minder kom je hem niet tegen. Imo wel de beste middenvelder, als je Messi en ROnaldo tot voorhoede rekent.
Ik kan je de mijne over 5 min posten maar hoe kopieer ik me team?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Cara het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een sterk golden eredivisie/nederland team?
Print screen of linkje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan je de mijne over 5 min posten maar hoe kopieer ik me team?!
print screen maken opslaan en uploaden. Of op Share drukken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan je de mijne over 5 min posten maar hoe kopieer ik me team?!
Niet de sterkste maar okequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Cara het volgende:
Nee man het is weekendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
Word er nog geclubbed op de xbox?!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze was baasssquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Cara het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gg8eU7oJbbK4Xquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Cara het volgende:
Maar toch blijf je het spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik schiet net de bal met een stift-pass direct in het doel. Wordt het doelpunt afgekeurd wegens buitenspel. Dit spel is echt door en door verrot gescript.Maar goed dat het slechts tijdens boosting potje was.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99435798
Buitenspel.Van die speler die rechts naast Messi staat.
Om te janken zo slecht geprogrammeerd.
Urby in de spits.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gg8eU7oJbbK4X
El Hamdaouiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef BDIL het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gEQZAXELbbK4Z
Denk best mogelijke eredivisie team eventueel jansen ipv strootman cm
Harregarre doe eens een link van jouw team!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik schiet net de bal met een stift-pass direct in het doel. Wordt het doelpunt afgekeurd wegens buitenspel. Dit spel is echt door en door verrot gescript.Maar goed dat het slechts tijdens boosting potje was.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99435798
Buitenspel.Van die speler die rechts naast Messi staat.
Om te janken zo slecht geprogrammeerd.
Ja, maar dit is zo simpel op te lossen qua programmering...jammer dat ze zich er altijd zo makkelijk vanaf maken omdat ze weten dat PES geen echt alternatief is.quote:
Welk team?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Harregarre doe eens een link van jouw team!
Klopt, had ik geloof ik in vorig topic al geplaatst.quote:
Geen pace.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef laucas het volgende:
Is Huntelaar nog een fijne spits? In 11 was het echt een tank.
Beste punten:
Finishing 88
Positioning 88
Volleys 87
Reacties 87
Shotpower 83
Penalties 81
Complete spits lijkt het wel
Ah okéquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, had ik geloof ik in vorig topic al geplaatst.
[ afbeelding ]
Matavz is tweebenig dus of je nou van links of van rechts komt, hij weet het gaatje wel te vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Cara het volgende:
Thanks voor de teams.
Wie speelt beter, de Jong of Matavz?
Bovendien afmaken 86 geloof ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Matavz is tweebenig dus of je nou van links of van rechts komt, hij weet het gaatje wel te vinden.
El Hamdaoui is echt een baas hoor aardige dribbel en versnelling scoort ook uit elke hoek zowat en met Suljemani vind ik beter op RW vooral doordat hij links is en een ziek schot heeft, dus je kapt naar binnen en schiet altijd wel goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
El Hamdaoui![]()
Sowieso Lens > Sulejmani. Stats lijken op elkaar maar Lens is veel sterker. Lens ook iets betere pass.
IF Pieters mis je ook nog
Ja had ik net op xbox drm zit ik nu effe op webappquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef Platina het volgende:
Meer mensen problemen met kopen? Ik krijg niet altijd een melding als ik outbid wordt wanneer ik in de watchlist aan het kijken ben
Een pingelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef BDIL het volgende:
Bent IF komt eraan heeft tot nu 1 goal gemaakt 24 min
Doen doen doen!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zie allemaal Sneijders gaan voor 50k, dan is 25k + Nani toch niet zo'n verkeerd aanbod?
Zou ik doen idd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zie allemaal Sneijders gaan voor 50k, dan is 25k + Nani toch niet zo'n verkeerd aanbod?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom had ik hier in 11 geen last van dan?
Beter gaan ze het snel fixen want ik heb nog steeds geen fatsoenlijk potje FUT kunnen spelen sinds de release.
quote:
Niemand accepteert hem. Nani verkoopt echt voor geen drol dus ik probeer het zo op te lossen.quote:
Ja, stelletje oplichters. Alle 11 spelers+ de manager zijn non-rare.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef Spierpijn888 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk dat zilvere special pack gekocht? Met die 11 zilvere spelers en manager?
Bazenontdekking van mij, hè?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:51 schreef GuRBuH het volgende:
3 Goals van Long "Neymar van China" Tan later is ie gequit
Zn finishing is wel aan de matige kant moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bazenontdekking van mij, hè?
Klopt, maar het gaat ook meer om de grap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zn finishing is wel aan de matige kant moet ik zeggen.
Oh andersom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Niemand accepteert hem. Nani verkoopt echt voor geen drol dus ik probeer het zo op te lossen.
Had ik in Fifa 11 echt geen last van...speelde mega dominant met 4-4-1-1, veel opkomende vleugels Hazard en Robben en uberveel goals van spits Huntelaar en CF van Persie. Ook genoeg kansen voor Vd Vaart en Fellaini die om beurten opkwamenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja. Spits op een eiland. Alleen te bereiken via je CF.
Oké dan, voor mij was het niets in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik in Fifa 11 echt geen last van...speelde mega dominant met 4-4-1-1, veel opkomende vleugels Hazard en Robben en uberveel goals van spits Huntelaar en CF van Persie. Ook genoeg kansen voor Vd Vaart en Fellaini die om beurten opkwamen
Je moet echt goede spelers hebben wil je makkelijk kunnen scoren met 1 spits in je formatie als je een niet al te goed team hebt gewoon 4-4-2 etc spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké dan, voor mij was het niets in ieder geval
PINO !quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:54 schreef TheFastOne het volgende:
Ik word fucking gek, ik open een pakje, met lucarelli, 2 silvers!!! en fucking 2 conditiekaarten als waardevolste dingen
Stelletje gekken bij dat graf-EA
Oke sorry snap best dat je ff je frustratie kwijt wil....quote:[img]http://i.fokzinhttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/picture.pnge.net/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 oktober 2011 18:55 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Pleur op.
Graf-EA
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke sorry snap best dat je ff je frustratie kwijt wil....Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat pakje sloeg echt helemaal nergens op.
Ze hebben hem wel goed nagemaakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat ook meer om de grap.Als je scoort met Long Tan is het voor de tegenstander moeilijker te verkroppen.
CR7 en Messi IF, ik heb de printscreen nog welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:48 schreef Rijst het volgende:
Als Ajax morgen niet wint dan krijgt van der Mar CR7?
Dat lijkt me wel zeker ja, al 3 goals gemaakt tegen Malaga (eerste helft). Nu rust.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:40 schreef Spierpijn888 het volgende:
Nou schrijf maar op. IF C. Ronaldo
Ik heb ook een Braskiller 4-2-2-2 teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Begonnen aan mijn Braskillers 4-2-2-2. Koop mijn 4-2-3-1'ers eens.
Oke. Maar wat krijgt hij dan van jou als Ajax wel wint?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
CR7 en Messi IF, ik heb de printscreen nog wel
Niets lol, hij was er zo van overtuigd dat Ajax gaat winnen. Gelijkspel zou echt geniaal zijn als Feyenoord in 90+4 de goal maaktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke. Maar wat krijgt hij dan van jou als Ajax wel wint?
Ik heb een 4-2-3-1 team die ik aan het verkopen ben en maak van die coins een 4-2-2-2. Enkele namen: Neymar, Ronaldinho, Wallyson, Roberto Carlos, Lucas, Carlos Eduardo, David Luiz etc. etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb ook een Braskiller 4-2-2-2 team
Wie heb jij er allemaal in zitten?
Net of je 't echt krijgt..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets lol, hij was er zo van overtuigd dat Ajax gaat winnen. Gelijkspel zou echt geniaal zijn als Feyenoord in 90+4 de goal maaktGelijk alweer 3 miljoen coins ofzo is dat lol.
Denk ik ook nietquote:
Hij bedoelt je krijgt het toch niet want Ajax gaat toch wel winnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk ik ook nietdan hoeft hij imo zich ook niet meer hiet te vertonen.
Krijg ik IF Messi en IF Ronaldo wanneer ajax niet wint?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij bedoelt je krijgt het toch niet want Ajax gaat toch wel winnen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Must have voor mijn Serie A teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:00 schreef Tim86 het volgende:
IF Jovetic lijkt me ook wel een zekerheidje, daar ga ik wel voor pleiten iig
Wordt hij wel een LW denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Must have voor mijn Serie A team
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Wordt hij wel een LW denk ik.
Nee, als Feyenoord een punt of meer pakt krijgt hij echt z'n spelers niet..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)uurwerk-in-brand.htmquote:Balotelli steekt eigen woning met vuurwerk in brand
Dan ga ik aangifte doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, als Feyenoord een punt of meer pakt krijgt hij echt z'n spelers niet..
Ik heb trouwens echt een hekel aan die nieuwe bug na de update. Dat het net lijkt of je een speler binnen hebt, maar dat een ander het hoogste bod heeft.
OF Balotelli. On fire.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:24 schreef Santello het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)uurwerk-in-brand.htm
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:24 schreef Santello het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)uurwerk-in-brand.htm
Net of je 'm kan betalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef Confetti het volgende:
Ronaldo IF zal wel weer een LW/RW worden. Past niet bij mijn 4222
LM of RM en dan op cam? Is donkergroen dacht ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef Confetti het volgende:
Ronaldo IF zal wel weer een LW/RW worden. Past niet bij mijn 4222
Jaquote:
Ja, alleen wel max 7 chemistry. Dat scheelt toch aardig wat. Achja, alsnog beter dan Benzema die daar nu voor me speelt, lijkt mequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
LM of RM en dan op cam? Is donkergroen dacht ik
Braskillersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik begin met m'n 4-2-2-2 Braskillers aan m'n eerste potje. Toch vrij snel een team opgebouwd.
Dat lijkt behoorlijk op de mijne, Ik zou als ik jou was ook robinho halen voor op de CAM plaats.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een 4-2-3-1 team die ik aan het verkopen ben en maak van die coins een 4-2-2-2. Enkele namen: Neymar, Ronaldinho, Wallyson, Roberto Carlos, Lucas, Carlos Eduardo, David Luiz etc. etc.
En op de teams van een miljoen anderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat lijkt behoorlijk op de mijne, Ik zou als ik jou was ook robinho halen voor op de CAM plaats.
En die schoten van Roberto Carlos
Is 4-2-2-2 de standaard skillers-formatie dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En op de teams van een miljoen anderen
Ik kan je Senegal aanradenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef DannyDeko het volgende:
Wie heeft er beetje verstand van silvers? Wil of een budesliga/2.bundesliga ofwel Duits teampje. Of een Koreaans of K-leaugue. Maar ben totaal niet thuis in welke spelers wat zijn..
Ja sorry.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En op de teams van een miljoen anderen
Kandji niet in de basis hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kan je Senegal aanradenGeweldige spitsen, snelle buitenspelers. Sterke CDM's en redelijk snelle/sterke CB's en backs.
[ afbeelding ]
Welke skills kun je nou eigenlijk doen met 5* die je niet met 4 kunt. Alleen die rabona fake toch ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja sorry.er zijn gewoon niet zoveel 5* skillers. Gelukkig maak ik de originaliteit wel goed met m'n USA bronze en Mexicaanse mix
Screenshot is van voor ik hem hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kandji niet in de basis hebben.
Akka achter standbeenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Welke skills kun je nou eigenlijk doen met 5* die je niet met 4 kunt. Alleen die rabona fake toch ofzo?
[..]
Screenshot is van voor ik hem hadEn nu issie geblesseerd
Wat een baas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Welke skills kun je nou eigenlijk doen met 5* die je niet met 4 kunt. Alleen die rabona fake toch ofzo?
[..]
Screenshot is van voor ik hem hadEn nu issie geblesseerd
Kom net in mn zoektocht naar inspiratie voor silverteam nummer zoveel deze gast tegen:
[ afbeelding ]
Die moet ik gewoon in mn team hebben. Mooi meegenomen is dat ik dan ook Hernan Losada kan
Ja, omdat 4-2-3-1 niet echt een optie is vanwege een bug die de LAM en CF op dezelfde positie zet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Is 4-2-2-2 de standaard skillers-formatie dan?
Dat gebruik je vaak?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
soepele achterwaartse beweging bij hooghouden
Ah, dat wist ik niet. Ik vond 4-2-3-1 eerlijk gezegd erg plezierig om te gebruiken, misschien juist door die bug. Maar ik dacht dat 4-4-2 altijd door skillers gebruikt werd, dan kan je de CM's ook nog gebruiken om te skillen, met CDM"s gaat dat wat minder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, omdat 4-2-3-1 niet echt een optie is vanwege een bug die de LAM en CF op dezelfde positie zet.
Meestal hebben ze ook gewoon CAM's (al dan niet met trainingskaart voor CM/CDM) op die plekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik vond 4-2-3-1 eerlijk gezegd erg plezierig om te gebruiken, misschien juist door die bug. Maar ik dacht dat 4-4-2 altijd door skillers gebruikt werd, dan kan je de CM's ook nog gebruiken om te skillen, met CDM"s gaat dat wat minder.
Linkjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik de originaliteit wel goed met m'n USA bronze en Mexicaanse mix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |