Johnson mag geen slechte dag meer hebben. Ik sluit hem nog niet uit voor het kampioenschap, al moet hij er dit jaar wel wat voor doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Als Johnson en in mindere mate Harvick maar niet kampioen wordt.
Stewart maakt een goede kans, maar Edwards kan goed meekomen op de komende ovals, dus het kan zomaar zijn dat hij het kampioenschap pakt.quote:
Reden van dit besluit.quote:NASCAR has parked Kyle Busch for the remainder of the events at Texas Motor Speedway for his actions during Friday night's Truck Series race, when Busch wrecked Ron Hornaday under caution.
Busch was parked for the rest of the Truck race, and afterward NASCAR met with Busch and Joe Gibbs and J.D. Gibbs of Joe Gibbs Racing, which owns the Nationwide and Cup series cars Busch drives. NASCAR announced its decision Saturday morning, prior to Sprint Cup Series practice.
Michael McDowell will be the replacement in the Cup car.
Wat een gefrustreerde idioot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:07 schreef Hammer20 het volgende:
Kyle Busch mag dit hele weekend niet rijden!! NASCAR heeft dit besluit genomen naar de truck race van gisteren.
[..]
Reden van dit besluit.
En dit dus.quote:Busch needs a checkup from the neck up.
begin volgende week komen er meer maatregelen. Ik verwacht (en er zijn geruchten) dat hij dit seizoen klaar is en niet meer mag racen tot Daytona in februari.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:00 schreef ari_zahav het volgende:
Wat een loser. Een weekend lijkt mij te kort.
quote:To all,
I've had a lot of time today to sit and reflect, and try to put my thoughts into words as best I can.
I want to sincerely apologize for my actions during Friday night's Truck Series race at Texas.
I apologize to my fans, all my sponsors, everyone at Joe Gibbs Racing and Kyle Busch Motorsports.
After talking with my team, it's great to have their support and encouragement to assure me that there are better days ahead. Even though this took place while driving for Kyle Busch Motorsports, I am sorry for how difficult this has been for everyone associated with Joe Gibbs Racing's Nationwide and Sprint Cup Series teams.
I'd also like to apologize to Ron Hornaday Jr., and everyone associated with the No. 33 team in the Truck Series.
I understand why I was taken out of the car for the rest of the weekend. NASCAR officials had to act, and I accept their punishment and take full responsibility for my actions.
As a racecar driver, the hardest thing to do is to sit on the sidelines listening to cars on the track when you know you should be out there competing. For this, I have no one to blame but myself.
Through a lot of support from the people around me, I feel like I've made a lot of strides this year, but this was certainly a step backward. Moving forward, I will do everything I possibly can to represent everyone involved in a positive manner. However, I know my long-term actions will have more of a bearing than anything I say right now.
Sincerely,
Kyle Busch
Mee eens.quote:Op zondag 6 november 2011 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gevalletje gekrenkt ego bij de grote Kyle Busch?
Wat een dwaas zeg, parkeer die de rest van het seizoen maar.
En de #10 van Patrick ziet er inderdaad niet uit, vind het ook zo'n idiote sponsor; Godaddy.com.
Dat zag er op de #5 ook niet uit, die moet gewoon in Kellogg's en Carquest kleuren rijden.
FedEx is sponsor van de #11 Sprintcup auto, de #18 Z-line, is een nationwide auto. Kan in principe gewoon.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom verbaasd me dat niks... Ik ben geen groot fan van Busch, maar er wordt wel erg panisch mee omgegaan.
Vond de pre-race show ook weer tenenkrommend, geen enkele analist bij ESPN durft harde kritiek te leveren, het praat elkaar allemaal naar de mond. Iedere keer wanneer iemand gevraagd werd naar de actie van Bush begon het met:
"I have a lot of respect for Kyle Busch, he's a fantastic guy, I think he's one of the best drivers ever, but..."
Mag ik een emmertje.
Z-line designs (wat het ook mag zijn) kan trouwens veel willen, maar FedEx is een véél belangrijkere sponsor is voor Joe Gibbs. Ze gaan Hamlin toch niet in de #18 zetten?
Ah.. ik had het gelezen met de Sprint Cup auto in m'n achterhoofd, dus dat Z-line voor Homestead de sponsoring van M&M's over zou nemen en Hamlin in die wagen wilden hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
FedEx is sponsor van de #11 Sprintcup auto, de #18 Z-line, is een nationwide auto. Kan in principe gewoon.
M&M's/Mars heeft een deal voor 25 races. Het gerucht gaat dat M&M zich wil terugtrekken voor de laatste twee races en dat Interstate Batteries de laatste races gaat sponsoren. De laatst genoemede sponsor wil Aric Amirola in de auto hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah.. ik had het gelezen met de Sprint Cup auto in m'n achterhoofd, dus dat Z-line voor Homestead de sponsoring van M&M's over zou nemen en Hamlin in die wagen wilden hebben.
Maar Mars heeft natuurlijk een full-schedule deal met de #18.
quote:• If Edwards finishes ahead of Stewart, Edwards win the championship.
• If Stewart wins the race, he wins the championship.
• If Stewart ties Edwards, Stewart wins the championship.
• If Edwards leads a lap, Stewart needs to finish four spots ahead of him if Stewart doesn't lead a lap.
• If Edwards leads the most laps, Stewart needs to finish five spots ahead of him if Stewart doesn't lead a lap.
• If Stewart leads a lap, he needs to finish two spots ahead of Edwards if Edwards doesn't lead a lap.
• If Stewart leads the most laps, he needs to finish one spot ahead of Edwards if Edwards doesn't lead a lap.
• If both Stewart and Edwards lead a lap, Stewart needs to finish three spots ahead of Edwards.
• If both Stewart and Edwards lead the most laps, Stewart needs to finish three spots ahead of Edwards.
• If Stewart leads the most laps and Edwards leads a lap, Stewart needs to finish two spots ahead of Edwards.
• If neither Edwards or Stewart lead a lap, Stewart must finish three spots ahead of Edwards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
In een auto van meer dan 1500kg zal dat speknekje weinig verschil maken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef rooneyelst het volgende:
potverdomme dat is een behoorlijk speknekje wat die daar heeft...hij kan dus nog veel sneller zijn1
Hij is dit jaar al heel wat afgevallen Verder heeft Stewart terecht gewonnen! Wat een race, stewart heeft 80+ auto's ingehaald tijdens de race een goede gok van Darian Grubb om te wachten met de brandstof (wel een gevaarlijke gok).quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
In een auto van meer dan 1500kg zal dat speknekje weinig verschil maken.
118 auto's hoorde ik. En dan nog winnen na alle problemen aan het begin van de race.quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Hij is dit jaar al heel wat afgevallen Verder heeft Stewart terecht gewonnen! Wat een race, stewart heeft 80+ auto's ingehaald tijdens de race een goede gok van Darian Grubb om te wachten met de brandstof (wel een gevaarlijke gok).
de problemen wisten Tony wel te vinden ja!quote:Op maandag 21 november 2011 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
118 auto's hoorde ik. En dan nog winnen na alle problemen aan het begin van de race.
Stewart heeft tenminste nog een speknek, z'n teamgenoot Newman heeft helemaal geen nek.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef rooneyelst het volgende:
potverdomme dat is een behoorlijk speknekje wat die daar heeft...hij kan dus nog veel sneller zijn1
Vind ik leuk.quote:Stewart became the first owner-driver to win the championship since the late Alan Kulwicki in 1992, and the driver to end Jimmie Johnson's record five-year title run. Stewart's last title was in 2005, the year before Johnson began his reign.
Ze zijn bij het #22 eerst op zoek naar een crew chief. Steve Addington is naar Stewart-Haas Racing.quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat is opvallend, Busch heeft vorig jaar toch nog een contractverlenging getekend?
David Ragan zal er niet om rouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |