SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Lol......gelukkig zit ik een paar leeftijdcategorieen hogerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tweede date was niet veel beter: Ze moest om 00:30 thuis zijn.
Ze is bijna 23. :/
Leuke ouders heb je danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Lol......gelukkig zit ik een paar leeftijdcategorieen hoger
Gaan we moeilijk doen???!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jammer joh. Ik drink geen bier
Immer!quote:
Kijk, ik heb dr aandacht!quote:
Okequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dr aandacht!![]()
Maar ff serieus.
Gister op Paiq, weer iemand na een speeddate toegevoegd.
Leek redelijk leuk gesprek (op een depri mening dat het leven nutteloos is na) tot ze zich liet ontvallen dat ze een sigaretje opstak. Paar zinnen later hadden we het over jaren geleden en ik stelde mij voor dat ze wellicht toen bier dronk en shag rookte.. Beetje gekscherend bedoeld..
Opeens:
Zij: Weet je wel wat je zegt?
Ik: Natuurlijk, maar wat bedoel je?
Zij: Beetje mij de grond inboren!
Ik: Grond inboren?
Zij: Ik ben hier echt even helemaal stil van!
Ik:Ok
-inderdaad een stilte-
Zij: Weet je wel wat je doet?! Zeggen dat ik shag rook! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ik ben?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!
Ik: Oh, ik mag geen mening hebben?
Zij: Mij best maar ik wordt het beu dat iedereen maar wat roept! Jij probeert mij klein te krijgen he?!
Ik was aanvankelijk:![]()
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
Dacht ik al dat ik alle gekken van Paiq wel gezien had, krijg je deze
Misschien alter-ego van PM ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Leek redelijk leuk gesprek (op een depri mening dat het leven nutteloos is na) tot ze zich liet ontvallen dat ze een sigaretje opstak. Paar zinnen later hadden we het over jaren geleden en ik stelde mij voor dat ze wellicht toen bier dronk en shag rookte.. Beetje gekscherend bedoeld..
Opeens:
-inderdaad een stilte-
Zij: Weet je wel wat je doet?! Zeggen dat ik shag rook! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ik ben?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!
Zij: Mij best maar ik wordt het beu dat iedereen maar wat roept! Jij probeert mij klein te krijgen he?!
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
Ik denk eerder zn ex...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Misschien alter-ego van PM ?
Zie je wel wat je doet? Zeggen dat ze zijn ex is! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ze is?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!quote:
O ja, joh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zie je wel wat je doet? Zeggen dat ze zijn ex is! Hoe oppervlakkig denk je wel dat ze is?! Weet je hoe dat heet? Manipuleren! Net zoals de meeste mensen dat doen, met hun meninkjes!
Nou jij bent ook wel een beetje een speciaal\vreemd persoon hoor Godshandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Opeens:
-inderdaad een stilte-
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
gister 3e date gehad met iemand van Paiq en voor het eerst gezoendDaarna toch weer elkaars eigen weg gegaan.. Ze is cute. (dit was 1 van die 2 die vriendinnen zijn. Ze geloofde niet dat ze allebei een oneliner naar mij gestuurd hadden
) Zei wel dat ik al door de vrienden keuring heen was zo te merken
De derde date pas gezoend? Voelde je op de tweede date niet al dat het goed zat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
gister 3e date gehad met iemand van Paiq en voor het eerst gezoendDaarna toch weer elkaars eigen weg gegaan.. Ze is cute. (dit was 1 van die 2 die vriendinnen zijn. Ze geloofde niet dat ze allebei een oneliner naar mij gestuurd hadden
) Zei wel dat ik al door de vrienden keuring heen was zo te merken
Doe het zelf nu eens een stuk rustiger aan. Merk dat als het snel gaat dat mijn interesse ook snel over is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:24 schreef macondo het volgende:
[..]
De derde date pas gezoend? Voelde je op de tweede date niet al dat het goed zat?
Omdat ik het toen nog niet zeker wist. Zat toen nog te veel in de flow van de date. Pas de volgende dag werd voor mezelf duidelijk dat ik geen behoefte heb aan nog een date.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom zeg je het gewoon niet tijdens de date zelf?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Gewoon als een vrouw doen Lonewolf2003 "het klikt niet".
Die had ik afgelopen donderdag, maar de tweede date is alweer geplanned met dezelfde damequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik voel geen vonk, ik heb de neiging om te kotsen... je bent mijn soulmate niet...
't was gezellig, we bellen/smsen/sturen een ufo/ skypen/whatsappen
Oja en het kikt niet
Dat biedt perspectiefquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef palawan het volgende:
Die had ik afgelopen donderdag, maar de tweede date is alweer geplanned met dezelfde dame
Tjah, je kunt natuurlijk ook al die woorden gebruiken die niet van toepassing zou zijn wanneer wij een date zouden hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik voel geen vonk, ik heb de neiging om te kotsen... je bent mijn soulmate niet...
't was gezellig, we bellen/smsen/sturen een ufo/ skypen
Oja en het kikt niet
Ja, we waren het er ook al over eens dat het wel voor herhaling vatbaar wasquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, je kunt natuurlijk ook al die woorden gebruiken die niet van toepassing zou zijn wanneer wij een date zouden hebben.
Het klinkt stom, maar dat is natuurlijk uiteindelijk wel waar het op uit komt. Dat het niet echt klikte (wat mij betreft)quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Gewoon als een vrouw doen Lonewolf2003 "het klikt niet".
Ik heb dat standaard na 5 minuten al. Dan ga ik bedenken wat ik er nog uit wil halenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat ik het toen nog niet zeker wist. Zat toen nog te veel in de flow van de date. Pas de volgende dag werd voor mezelf duidelijk dat ik geen behoefte heb aan nog een date.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, die date van afgelopen vrijdag vandaag weer gezien (had een oppas hond op visite, dus we zijn naar het strand geweest). Denk dat ik der wel erg tof vind. Eindelijk weer een kriebel in de pens
Je bent een i vergeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eindelijk weer een kriebel in de pens
6 in een half jaar, wat is nu eigenlijk het gemiddelde van de rest hier. Is dit veel of is dit weinig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik geloof na 6 paiq-dates het afgelopen halfjaar niet echt meer dat ik een klik ga voelen.
Ik heb dit jaar vijf dates gehad. Twee keer werd het "iets" (3 maanden en eentje 1,5 maand), een keer een paar dates maar verder niets en twee losse dates die niets werden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
6 in een half jaar, wat is nu eigenlijk het gemiddelde van de rest hier. Is dit veel of is dit weinig?
in de afgelopen 2 weken 5 dates gehad waarvan er nu dus 1 echt aan het hangen is. Beetje veel wel, maar het liep nu eenmaal zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
6 in een half jaar, wat is nu eigenlijk het gemiddelde van de rest hier. Is dit veel of is dit weinig?
Eén per maand, zo verschrikkelijk weinig is dat op zich niet volgens mij. Ben zelf ook het ene moment wat actiever dan het andere, dan kan ik vijf dates hebben binnen een maand, dan kijk ik er maanden niet naar om...tja, dan kom ik daar ook wel een beetje op uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt leuk, maar in de regel valt het helaas vaak vies tegen irl... Dat is mijn ervaring althans.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waar halen jullie ze toch allemaal vandaan ? 2, 3, 4 dates in twee weken.
Dat is makkelijk, zeven dates in een week moet ook wel lukken. Twee voordelen ten opzichte van jou zijn namelijk :quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik kom aan 2 sinds zomer 2010.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wel een kwestie van nummers heh...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Eindhoven is dichtbij en in mijn leeftijdscategorie zijn er ook veel dames op zoek naar een datequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, zeven dates in een week moet ook wel lukken. Twee voordelen ten opzichte van jou zijn namelijk :
1. Grote stad. Veel mensen.
2. Makkelijke leeftijdscategorie (eind 20, begin 30)
Mijn paiq fotobewonderaars wonen allemaal een leeg locatiebalkje weg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk, en hier word ik nu vrolijk van...
Net weer een chat met een so-called foto-bewonderaar. En wát een contrast in vergelijking met die eerdere chat. Deze had gevoel voor humor, ziet er leuk uit, tikte zo snel dat ik 'r amper bijhield, en bleef maar vragen afvuren zodat ik eens een keer niét als enige het gesprek gaande hoefde te houden. Verfrissend.
Interesse tonen is interesse krijgen, en die van mij is zojuist gewekt.
Herkenbaar. Dan staat er eens eentje tussen waaraan je een sporadische oneliner wil wagen en dan blijkt het anderhalf uur in de auto zitten te zijn qua afstand...grmbl.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn paiq fotobewonderaars wonen allemaal een leeg locatiebalkje weg.
Heb dr nog op Paiq, nu was dit verhaal een grapje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
[verhaal]
vervolgens
![]()
en toen
![]()
![]()
2
Als ze te enthousiast wordt, zou ik weer benauwd krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk, en hier word ik nu vrolijk van...
Net weer een chat met een so-called foto-bewonderaar. En wát een contrast in vergelijking met die eerdere chat. Deze had gevoel voor humor, ziet er leuk uit, tikte zo snel dat ik 'r amper bijhield, en bleef maar vragen afvuren zodat ik eens een keer niét als enige het gesprek gaande hoefde te houden. Verfrissend.
Interesse tonen is interesse krijgen, en die van mij is zojuist gewekt.
Dat lijkt me nogal verdomd sterk, Godshand. Eens te meer omdat ik -geknipt- ben en niet alleen bij de kapper.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ze te enthousiast wordt, zou ik weer benauwd krijgenKrijg dan gevoel van gevalletje wanhoop. Daar heb je dan de dag na de date al een positieve zwangerschapstest mee tot haar vreugd
PS: Hou ons toch maar op de hoogte, want misschien krijgt mijn zure toekomstblik geen gelijk
Als je zo cheapy wil zijn en alleen via piaq wil daten moet je ook niet meer zeuren dat het niet lukt hequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mijn paiq fotobewonderaars wonen allemaal een leeg locatiebalkje weg.
Waarom niet bij het 3e mailtje vragen of ze niet iets leuks wil doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Eindhoven is dichtbij en in mijn leeftijdscategorie zijn er ook veel dames op zoek naar een date
.
Nee, het ligt gewoon aan mij. Het lukt me gewoon niet om de dames lang genoeg geïnteresseerd te houden om tot date over te gaan. Maximaal 3 of 4 mailtjes en dan is er weer een oorverdovende stilte. Ben het inmiddels zo gewend dat ik er mijn schouders tegenwoordig voor ophaal.
Heb dit jaar twee dates gehad, Met 1 heb ik het 1,5 maand volgehouden (of beter gezegd zij met mij) en 1 waar het bij 1 gebleven is (zelf geen gevolg aan gegeven maar wel netjes laten weten)
Ik ben toch wel 1 van de grote sponsors van datingsites als RP en Lexa. Beide een abonnement want voor niks gaat de zon op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je zo cheapy wil zijn en alleen via piaq wil daten moet je ook niet meer zeuren dat het niet lukt he
Er moet natuurlijk wel een reden zijn om het te vragen. Vanuit het niets die vraag stellen betekend sowieso einde oefening. En nee, ik gooi niet alles meteen op tafel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waarom niet bij het 3e mailtje vragen of ze niet iets leuks wil doen?En hoe open ben je? Als je alles op tafel gooit in het eerste mailtje is er ook niet veel meer te vragen.
Dan moet het wel heel goed voelen als ik na 1 mail al wil daten.quote:Overigens vind ik het soms zelf ook wel moeilijk wanneer ik iemand nou voor iets leuks wil meevragen. Maar vanaf mailtje 1 kan het al.
Uhm, nee niet echt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel een reden zijn om het te vragen.
Ik ben RP ook weer eens aan het proberen sinds zondag, maar goddamn, wat zijn ze daar passief. Wél 200 profielviews, maar slechts 10 berichten. Ik zal wel weer te cynisch zijn in mijn tekst, but hey, fuck it. Ben wel klaar met de nutcases die daar helaas ook welig tieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik ben toch wel 1 van de grote sponsors van datingsites als RP en Lexa. Beide een abonnement want voor niks gaat de zon op.
Je zoekt uiteindelijk maar één chick. Ik kreeg ook ongeveer tien berichten. Zeven afgewezen en met drie wat gaan mailen. Zelf twee keer een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben RP ook weer eens aan het proberen sinds zondag, maar goddamn, wat zijn ze daar passief. Wél 200 profielviews, maar slechts 10 berichten. Ik zal wel weer te cynisch zijn in mijn tekst, but hey, fuck it. Ben wel klaar met de nutcases die daar helaas ook welig tieren.
Eén volstaat, dat klopt. En waarschijnlijk (of nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker) moet ik zelf eens van mijn luie reet afkomen en wat rond gaan sturen. Die scheefgroei is een bitch en ik ben te kritisch, dodelijke combo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Je zoekt uiteindelijk maar één chick. Ik kreeg ook ongeveer tien berichten. Zeven afgewezen en met drie wat gaan mailen. Zelf twee keer een berichtje gestuurd.
Met andere woorden - je moet niet zo zeuren. Het gaat toch om de vrouwen met wie je wél mailt en date? En wat had je dan verwacht, 50 berichtjes? Serieus?
Het is wat leuker als je uit meerdere een keuze kunt maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Je zoekt uiteindelijk maar één chick.
Maar uiteindelijk maar 1 chickquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wat leuker als je uit meerdere een keuze kunt maken.
Te kritisch? Gelul. Standaard smoes voor het niet regelen van vrouwen. Meestal door onzekerheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eén volstaat, dat klopt. En waarschijnlijk (of nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker) moet ik zelf eens van mijn luie reet afkomen en wat rond gaan sturen. Die scheefgroei is een bitch en ik ben te kritisch, dodelijke combo.
Dit dusquote:
Idd de vrouwen willen zo snel een zin horen of iets anders. Dat je niet eens zeker weet of je diegene wil hebben. En als je enigzinds wil daten gaan ze lopen zeuren dat ze niet zo snel zijn. Voor de dates die ik had heb ik echt veel moeite moeten doen(via rp). Paiq begint ook steeds meer op rp te lijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lulkoek. Mag ik op zijn minst het idee hebben dat ik er voor val? Dát mis ik dus.
Misschien juist omdat ik het meer iets voor vrouwen vind om zoiets te doen verbaasde het me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen kunnen anders ook heel verbolgen doen hoor.
Tja. Mannen zitten te miepen dat ze niks van vrouwen horen, en dan heb je ook weer mafkezen die zo reageren. Geen wonder dat vrouwen geen zin hebben te reageren als ze niet geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef Kattenkop het volgende:
Het laatste wat ik op een datingsite heb gedaan was een 'Sorry, geen interesse' verzonden. Ik dacht; wel zo handig én dan laat ik toch iets weten in plaats van geen bericht terug te sturen. Krijg ik een bericht terug met daarin: 'Arro-gant'![]()
![]()
Mannen..
Jij bent echt veelste lief voor vrouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Mannen zitten te miepen dat ze niks van vrouwen horen, en dan heb je ook weer mafkezen die zo reageren. Geen wonder dat vrouwen geen zin hebben te reageren als ze niet geinteresseerd zijn.
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef picardmike het volgende:
Jij bent echt veelste lief voor vrouwen.
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
En ik heb een relatie en jij niet. Goh.
Verder heb ik gezien bij een vriendin wat voor'n berichtjes ze krijgt op RP. Geen wonder dat je afknapt en niks terugstuurt op mensen die je niet interessant vindt. Een beetje leuke meid krijgt zo 50 berichtjes per dag waarvan er 40 kansloos zijn.
Het is wellicht handig om je benaderingswijze tov vrouwen eens te heroverwegen. Want de tactiek die je nu al een aantal jaar gebruikt werkt overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?
Vrouwen mogen best wat harder aangepakt worden en hoeven niet meer de hand boven het hoofd gehouden te worden. Alsof alles de schuld van de man is.
Nee? Kennelijk denk jij dat ik voor vrouwen op m'n knieen ga, en dat is gewoon onzin. Jij hebt kennelijk een of andere misvatting dat vrouwen verplicht zijn op je te reageren als je ze wat stuurt. Je bent een vreemde, ze zijn je niks verplicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef picardmike het volgende:
En..wat wil je daarmee zeggen dat ik eerst voor vrouwen op mijn knieen moet?
Huwelijksaanzoeken, suffe verhalen over hoe ze de liefde van hun leven zijn, seksverhalen (soms redelijk extreme met SM d'r in), en soms gewoon ronduit beledigende opmerkingen. Maak maar eens een profiel op RP aan met wat foto's van een leuke meid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.
Ik heb wel eens mee mogen lezen, je lacht je echt kapot. Snapte ook meteen waarom ze mijn berichtjes altijd heel leuk vonden, maarja...wat zegt dat als je die andere pulp leest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar ja, wat de gemiddelde chick naar haar hoofd geslingerd krijgt van al die wanhopigen.
Nou ik heb toevalig een nepprofiel van een vrouw en vind het wel meevallen. Hoewel de box wel snel vol is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ah, toevallig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik heb toevalig een nepprofiel van een vrouw en vind het wel meevallen. Hoewel de box wel snel vol is.
Kennelijk is dat inspiratie voor hem, gezien z'n acties hierquote:
Het profiel is opgesteld door PicardMike, weet je nog?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
Nouja, valt mee.Die berichten gaan toch ook helemaal nergens over. 'beauty heb je ping'
Zie edit. Ik bedoel ze zijn niet van het niveau "hey schatje ik heb een pik van 20cm, you dig?".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Silenus het volgende:
Nouja, valt mee.Die berichten gaan toch ook helemaal nergens over. 'beauty heb je ping'
Kijk niet elke dag dus zou het niet weten. Heb iig de foto gebruikt van 1 of ander russisch fotomodel die mij er is een keer in wou luizen. Op het moment dat ik inlog komt er om de minuut wel wat binnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef Catbert het volgende:
Die vallen mee, hoeveel krijg je d'r op een dag?
Edit: vallen mee bedoel ik dat ze niet enorm slecht zijn, deze zijn 'gewoon' slecht.
[..]
Kennelijk is dat inspiratie voor hem, gezien z'n acties hier
Dat zal dat Russische fotomodel leren!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kijk niet elke dag dus zou het niet weten. Heb iig de foto gebruikt van 1 of ander russisch fotomodel die mij er is een keer in wou luizen. Op het moment dat ik inlog komt er om de minuut wel wat binnen.
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wellicht handig om je benaderingswijze tov vrouwen eens te heroverwegen. Want de tactiek die je nu al een aantal jaar gebruikt werkt overduidelijk niet.
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.
Oh, dus je faalt niet, je bent gewoon kieskeurig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef picardmike het volgende:
Werkt prima hoor, een vrouw die je niet moet voor relatie wil je ook niet. Alleen maar een brok aan je been.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Krijg er bijna een blok in m'n keel van.
Maar het werkt toch helemaal niet 'prima'? Hoeveel succesvolle dates heb je nou gehad de afgelopen jaren?
Gezien de manier waarop jij vrouwen benadert verbaast het me niks dat je alleen nog de wierdo's overhoudt op de dates.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef picardmike het volgende:
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.
kon ik mezelf maar zo goed voor de gek houden, zou een zegen zijn voor mijn zelfvertrouwen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Geen enkele date was succesvol. Maar dat was ook omdat ik er meer van verwachte. Maar ook hier was ik al doorgeschoten en heb ik me in de chatfase mild opgesteld. Gegeven de omstandigheden werkt het dus prima.
Als je dat denkt en daardoor beter kan slapen:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop jij vrouwen benadert verbaast het me niks dat je alleen nog de wierdo's overhoudt op de dates.
Datingsites hebben allemaal het probleem dat er veel meer mannen dan vrouwen zitten. Daarnaast heb je ook nog eens het probleem dat de echt leuke vrouwen snel genoeg een kerel hebben om niet naar een datingsite te hoeven grijpen. IMHO zijn datingsites misschien leuk voor 'ernaast' maar als je echt een leuke meid wil is de kans groter dat je die in het wild tegenkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu dus mijn vraag: hoe is het in het echt met die datingsites? En welke is nou van een beetje goede kwaliteit, waarvan je zegt dat je daar serieuze reacties uit krijgt en er een beetje goed aanbod is? En welke datingsites moet je absoluut niet nemen? Hebben jullie tips?
Alsof ik slaap verlies over of jij wel aan dates komt, heb wel andere dingen aan m'n hoofdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:05 schreef picardmike het volgende:
Als je dat denkt en daardoor beter kan slapen:)
Geen enkele man scoort goed op een datingsite hoor. Catbert en Silenus doen stoer maar hebben gewoon genoegen genomen met minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
kon ik mezelf maar zo goed voor de gek houden, zou een zegen zijn voor mijn zelfvertrouwen..
zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Datingsites hebben allemaal het probleem dat er veel meer mannen dan vrouwen zitten. Daarnaast heb je ook nog eens het probleem dat de echt leuke vrouwen snel genoeg een kerel hebben om niet naar een datingsite te hoeven grijpen. IMHO zijn datingsites misschien leuk voor 'ernaast' maar als je echt een leuke meid wil is de kans groter dat je die in het wild tegenkomt.
[..]
Alsof ik slaap verlies over of jij wel aan dates komt, heb wel andere dingen aan m'n hoofd
De twee grootste/succesvolste volgens de meesten hier zijn:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu dus mijn vraag: hoe is het in het echt met die datingsites? En welke is nou van een beetje goede kwaliteit, waarvan je zegt dat je daar serieuze reacties uit krijgt en er een beetje goed aanbod is? En welke datingsites moet je absoluut niet nemen? Hebben jullie tips?
Of de activiteit van mannen is gewoon veel meer aanwezig? Ik weet het niet, maar als ik dat zo hoor ben ik niet echt genegen om mezelf volledig op een datingsite toe te gaan leggen. Als ik daar afhankelijk van moet zijn, dan nog liever nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?
Verrassend. Als je met dat idee aan het "werk" gaat levert het niets op. Verkeerde instelling ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef foreverman het volgende:
Ik ga voor de online optie. Een blauwtje online is toch altijd nog wat minder erg dan IRL.
Ben zelf nu weer de eerste glibberige stappen op RP aan het zetten. Blijft toch lastig met die afweging van zoveel mogelijk reacties versturen EN inhoudelijk ook nog wat origineels in zo'n mailtje te zetten.
De eerste 'sorry niet geinteresseerd' zijn al weer binnen![]()
En dat waren niet eens hartjes
Kwaliteit = veel mensen. Een briljante vijver zonder vissen, daar heb je niets aan. Zie ook Cue's uitleg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of de activiteit van mannen is gewoon veel meer aanwezig? Ik weet het niet, maar als ik dat zo hoor ben ik niet echt genegen om mezelf volledig op een datingsite toe te gaan leggen. Als ik daar afhankelijk van moet zijn, dan nog liever niet
Zijn er kwalitatief betere datingsites?
RP? Paiq? Zijn dat websites?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De twee grootste/succesvolste volgens de meesten hier zijn:
RP = is betaald en kan je gelijk een selectie maken naar uiterlijk.
Paiq = is gratis, maar dien je eerst een kwartier te praten voordat je foto's gaat zien.
de tweede is wat vrijblijvender dan RP, wat losser. Je zit daar gelijk in een chatsessie en als je dat relaxed vind zit je daar goed.
RP is sneller richting mailcontact (mits je geen msn uitdeeld natuurlijk).
Als de vrouw in kwestie geen full abo heeft kan ze niet anders dan hartjes / geen interesse berichtjes sturenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef foreverman het volgende:
Ik ga voor de online optie. Een blauwtje online is toch altijd nog wat minder erg dan IRL.
Ben zelf nu weer de eerste glibberige stappen op RP aan het zetten. Blijft toch lastig met die afweging van zoveel mogelijk reacties versturen EN inhoudelijk ook nog wat origineels in zo'n mailtje te zetten.
De eerste 'sorry niet geinteresseerd' zijn al weer binnen![]()
En dat waren niet eens hartjes die ik had verstuurd
Relatieplanet.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
RP? Paiq? Zijn dat websites?
Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter en zijn passiever. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zijn er dan evenredig dan veel meer mannelijke vrijgezellen, of grijpen 'wij' eerder naar de online optie?
Dat ligt aan je eigen instelling hoor. Wat een ander van jou vindt (of denkt te vinden, omdat ze je helemaal niet kent) heeft toch helemaal niets met jou te maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef foreverman het volgende:
Huh, je bent moderator? En toch te lui om ook maar even ietsje moeite te doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
RP? Paiq? Zijn dat websites?
Probeer het anders eerst even voor je vertelt hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ligt aan je eigen instelling hoor. Wat een ander van jou vindt (of denkt te vinden, omdat ze je helemaal niet kent) heeft toch helemaal niets met jou te maken?
Ik doe niet aan openingsposts, te lui voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatieplanet.nl
paiq.nl
zie de openingspost van dit topic.
Ja, en? Ik ken ook buschauffeurs die te lui zijn om hun eigen auto fatsoenlijk te parkeren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Huh, je bent moderator? En toch te lui om ook maar even ietsje moeite te doen?
Ik heb er meerdere uitgeprobeerd, en eigenlijk is het overal hetzelfde verhaal;quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor de goede orde, ik ben niet sociaal gestoord omdat ik nu eenmaal fok, ik vind het gewoon makkelijker om contact te leggen vanuit mijn luie stoel. Ik heb er ook geen zin in en geen vriendenkring voor om cafe's af te struinen en chicka's te hosselen.
Kritiek hebben is goed, maar dan moet je ook zeggen hoe het volgens jou dan wel moet. volgens mij geldt op RP toch echt de wet van de grote getallen. 2-3 (uitbreide) mailtjes zitten versturen en dan vervolgens wanhopig afwachten werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Verrassend. Als je met dat idee aan het "werk" gaat levert het niets op. Verkeerde instelling ook.
Dat is wel waar. Vrouwen voelen zich inderdaad vaak beter, beter dan anderen en beter dan ze zelf eigenlijk zijn. Of ze doen zich beter voor omdat ze hun eigen tekortkomingen willen verbergen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.
Volgens mij stond dat wel in mijn post.. (zijn beetje de 'top' van de datingsites)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan openingsposts, te lui voor![]()
Zijn die sites een beetje goed?
tja, zo cynisch ben ik (nog?) niet, als ik hele bergen reacties ontvang per dag doe ik waarschijnlijk precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Vrouwen voelen zich inderdaad vaak beter, beter dan anderen en beter dan ze zelf eigenlijk zijn. Of ze doen zich beter voor omdat ze hun eigen tekortkomingen willen verbergen.
En toch wil je met die vrouwen daten blijkbaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Vrouwen voelen zich inderdaad vaak beter, beter dan anderen en beter dan ze zelf eigenlijk zijn. Of ze doen zich beter voor omdat ze hun eigen tekortkomingen willen verbergen.
Dat is juist het enige wat werkt op rp. Al mijn dates op rp zijn tot stand gekomen met elevator pitches in mailtjes. Dan ben je inweze zo klaar. Maar ik kwam toen wel een heel ander persoon tegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:23 schreef foreverman het volgende:
[..]
Kritiek hebben is goed, maar dan moet je ook zeggen hoe het volgens jou dan wel moet. volgens mij geldt op RP toch echt de wet van de grote getallen. 2-3 (uitbreide) mailtjes zitten versturen en dan vervolgens wanhopig afwachten werkt gewoon niet.
Probeer het gewoon en wees niet te veeleisend. Je lijkt zo aarzelend, waarom? Je kunt je er geen buil aan vallen als het niet zoveel oplevert toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan openingsposts, te lui voor![]()
Zijn die sites een beetje goed?
Gewoon in de paar vrouwen waar je écht interesse in hebt een leuk berichtje sturen. En al helemaal als ze je profiel bezocht hebben (zonder iets achter te laten).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:23 schreef foreverman het volgende:
[..]
Kritiek hebben is goed, maar dan moet je ook zeggen hoe het volgens jou dan wel moet. volgens mij geldt op RP toch echt de wet van de grote getallen. 2-3 (uitbreide) mailtjes zitten versturen en dan vervolgens wanhopig afwachten werkt gewoon niet.
Ik ben tweemaal iets begonnen dit jaar, en heb het tweemaal uitgemaakt. Ze was het toch niet helemaal. Kunnen datingsites ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hier verandert ook niet veel, nog steeds dezelfde gezichten!
Daaruit concludeer ik toch dat datingsites niet werken. En de zure opmerkingen hier over vrouwen doen bijna vermoeden dat jullie vrouwen gewoon niet leuk vinden.
De bezette kerels zijn hier vaak geblevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Daaruit concludeer ik toch dat datingsites niet werken. En de zure opmerkingen hier over vrouwen doen bijna vermoeden dat jullie vrouwen gewoon niet leuk vinden.
Ja beetje vreemd eigenlijk. Dat klopt niet echt. De dames die een relatie hebben die hoor je ook niet meer hier(spirit en seven).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De bezette kerels zijn hier vaak gebleven
Hahaha is dat de nieuwe vorm van vreemdgaan? ^^quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De bezette kerels zijn hier vaak gebleven
Ik snap niet waarom je een vriendin wil als je zo'n hekel aan vrouwen hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:20 schreef picardmike het volgende:
Nee, onzin vrouwen voelen zich gewoon beter en zijn passiever. De scheefgroei komt gewoon door machtbalans\afhankelijkheid. Dat krijg je zolang mannen is sprookjes geloven, maken vrouwen daar misbruik van. Gewoon omdat het kan.
Als man zou ik ook wel lekker in de tuin willen zitten, mijn profiel invullen en wachten totdat alle dames op me afkwamen. Dan had ik zelf niks meer verzonden. Zo werkt het voor dames, voor mannen vraag je je toch af na een donkere regenwolk waarom ze nog niet in je box staan.
Datingsites zijn niet echt wat voor kerels die niet helemaal de looks of de babbel hebben maar denken dat ze op een site als RP wel even een knappe meid scoren door gewoon maar hun profiel in te vullen. Op RP moet je eigenlijk nog harder werken dan IRL.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:Daaruit concludeer ik toch dat datingsites niet werken.
Nou ik vind het gewoon heel erg vervelend dat ik de dames waar ik wat in zie voor langere tijd meestal niet willen afspreken. En het eigenlijk altijd op dezelfde manier gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
En jij vindt dat je niks verkeerd doet? Wat voor'n plaat heb jij voor je kop manquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef picardmike het volgende:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Zij:
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op Paiq spreek.
Tja en ze vinden allemaal dat ze niks verkeerd doen en dat vind ik dus wel. Mag ik alle vrouwen nu over 1 kam scheren?
Nou vertel wat doe ik verkeerd. Ik heb het hier over een gelijkwaardigheidsrelatie catbert misschien een niveau te hoog voor je. En dan nog kan niks verkeerd doen want denk er nou eenmaal zo over. Dat recht heb ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
En jij vindt dat je niks verkeerd doet? Wat voor'n plaat heb jij voor je kop man![]()
Ik vind het grappig dat je je eerder (nog voor deze reeks) voordeed als een redelijke 'expert' wat vrouwen betreft. Die verhalen die je hier post maken duidelijk dat het niet helemaal lekker loopt in je bovenkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Welke site was het nou RP of Paiq? Wat zij jij tussen die twee berichten van haar? Want het lijkt alsof daar een berichtje van jou tussen hoort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon heel erg vervelend dat ik de dames waar ik wat in zie voor langere tijd meestal niet willen afspreken. En het eigenlijk altijd op dezelfde manier gaat.
En ik vind het gewoon niet juist om mij in te houden, alleen maar voor een date. Ik sta graag dicht bij mezelf.
Ik:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
Zij:
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op Paiq spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
ZIJ
Maar ik vind het ook leuk om jou te spreken, je lijkt me echt n leuke man alleen blijkt maar dat je elkaar soms mis kan lopen. Vind niet dat ik je verkeerd behandel maar als jij dat gevoel wel hebt sorry dan is niet de bedoeling geweest. Ik hoop maar dat je snel een leuke vrouw tegen komt. Maar ik zou denken dat dat wel goed moet komen.
Tja en ze vinden allemaal dat ze niks verkeerd doen en dat vind ik dus wel. Mag ik alle vrouwen nu over 1 kam scheren?
Scherp, niks belangrijks. Dat ik haar niet aan de ketting wil werpen, bla, uitleg en waarop ze reageerd..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Welke site was het nou RP of Paiq? Wat zij jij tussen die twee berichten van haar? Want het lijkt alsof daar een berichtje van jou tussen hoort.
Oh, je hebt recht op een mening hoor, maar je doet het gewoon compleet verkeerd. En loop dan niet te zeiken over dat iets een te hoog niveau is ofzo, voor iemand die zelfs op datingsites compleet niks klaarspeelt blaas je wel erg hoog van de toren. Dus OF je lusitert eens wat meer naar mensen die je vertellen wat je fout doet, of je gaat gewoon door in je falen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:58 schreef picardmike het volgende:
Nou vertel wat doe ik verkeerd. Ik heb het hier over een gelijkwaardigheidsrelatie catbert misschien een niveau te hoog voor je. En dan nog kan niks verkeerd doen want denk er nou eenmaal zo over. Dat recht heb ik.
Na dat "Ik erger me" verhaal van je zou iedereen zo iets hebben van "rot op". Dat soort geneuzel wil je ab-so-luut niet horen als je net aan het daten bent, laat staan tijdens de eerste contacten.quote:Deze zag er zo lief uit! liever kan bijna niet en nog doet ze zo!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou vertel wat doe ik verkeerd. Ik heb het hier over een gelijkwaardigheidsrelatie catbert misschien een niveau te hoog voor je. En dan nog kan niks verkeerd doen want denk er nou eenmaal zo over. Dat recht heb ik.
Deze zag er zo lief uit! liever kan bijna niet en nog doet ze zo!Wat je verkeerd doet is precies wat dat meisje aangeeft. Dat je niet van haar kan verwachten dat zij een beetje gaat lopen wachten tot dat jij een keertje toevallig ook online bent. Dat je al na een chat haar begint te claimen als bezit. Gelijkwaardigheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een chat sessie, je hebt nog geen relatie met haar.
Geef dat berichtje ook eens. Kan voor ons interessant zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:03 schreef picardmike het volgende:
[..]
Scherp, niks belangrijks. Dat ik haar niet aan de ketting wil werpen, bla, uitleg en waarop ze reageerd..
Inderdaad. Je zou kunnen stellen dat als je voor het eerst gezoend hebt dat wel een moment is om het bij een persoon te houden, maar daarvoor ben je elkaar niks verplicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is een chat sessie, je hebt nog geen relatie met haar.
Dat heb ik ook nooit aan haar gevraagd. De rest is volledig ongegrond, dat maakt zij er van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat je verkeerd doet is precies wat dat meisje aangeeft. Dat je niet van haar kan verwachten dat zij een beetje gaat lopen wachten tot dat jij een keertje toevallig ook online bent. Dat je al na een chat haar begint te claimen als bezit. Gelijkwaardigheid?Het is een chat sessie, je hebt nog geen relatie met haar.
Vind eigenlijk dat dat meisje nog heel fatsoenlijk reageert. Met complimentjes en succes wensen. De meesten hadden idd alleen gereageerd met een rot op sukkel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, je hebt recht op een mening hoor, maar je doet het gewoon compleet verkeerd. En loop dan niet te zeiken over dat iets een te hoog niveau is ofzo, voor iemand die zelfs op datingsites compleet niks klaarspeelt blaas je wel erg hoog van de toren. Dus OF je lusitert eens wat meer naar mensen die je vertellen wat je fout doet, of je gaat gewoon door in je falen.
Wat jij fout doet is heel simpel: je bent ronduit opdringerig. Daar heeft niemand, vrouw of man, zin in. Je gaat meteen tijd lopen claimen bij een vrouw, en als ze daardoor afstand neemt, ga je nog harder lopen claimen. Jij bent echt compleet waardeloos in het 'lezen' van mensen en je kunt je op geen enkele manier verplaatsen in de meiden daar.
Jij bent geen enorme catch, dus wat jij wil regelen is gewoon een leuk gezellig gesprek en daaropvolgend een date. Als je op een of andere manier erg zwaar of claimend over gaat komen gaat die date er gewoon niet komen. Dan ben je gewoon een "iemand van de chat" waar die meid dus op geen enkele manier emotioneel mee verbonden voelt. Als jij dan heel zwaar gaat lopen melden dat je je "ergert" hebben die meiden terecht iets van "WTF?".
Maargoed, je vertikt het al jaren te veranderen en ik heb niet de illusie dat je hier naar gaat luisteren. Daarnaast zijn je verhalen enorm vermakelijk en een goed voorbeeld van hoe het niet moet.
[..]
Na dat "Ik erger me" verhaal van je zou iedereen zo iets hebben van "rot op". Dat soort geneuzel wil je ab-so-luut niet horen als je net aan het daten bent, laat staan tijdens de eerste contacten.
Denk dat dat wel meevalt hoor. Ze hebben blijkbaar verder gewoon normale gesprekken gehad die zij ook leuk vond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat dat meisje nog heel fatsoenlijk reageert. Met complimentjes en succes wensen. De meesten hadden idd alleen gereageerd met een rot op sukkel.
Normale gesprekken met Picardmike?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt hoor. Ze hebben blijkbaar verder gewoon normale gesprekken gehad die zij ook leuk vond.
Het is uberhaupt debiel dat jij meent dat ze zich alleen met jouw bezig zou moeten houden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef picardmike het volgende:
De kern van mijn alinea is toch echt. Ik erger me omdat ik denk dat je niet met mij bezig ben?(dan komen argumenten)
Waarom leest ze die zin dat zo debiel?
Dat zeg ik ook niet, stick to my interpetation!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is uberhaupt debiel dat jij meent dat ze zich alleen met jouw bezig zou moeten houden.
Er zit een verschil tussen dat je het jammer vind dat zij niet met jou bezig is en ik erger me omdat je niet alleen met mij bezig bent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit aan haar gevraagd. De rest is volledig ongegrond, dat maakt zij er van.
De kern van mijn alinea is toch echt. Ik erger me omdat ik denk dat je niet met mij bezig ben?(dan komen argumenten)
Waarom leest ze die zin dat zo debiel?
En waaruit haal je dat? omdat ze niet online komt op paiq als jij er bent, maar ze wel op RP zit ondertussen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:16 schreef picardmike het volgende:
Dat zeg ik ook niet, stick to my interpetation!!
Ik zeg dat ze zich helemaal niet met mij bezighoud.
Dat zeg je wel letterlijk:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, stick to my interpetation!!
Ik zeg dat ze zich helemaal niet met mij bezighoud.
quote:"maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren (...). Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent."
Heb het talloze keren anders gebracht hoor bij diverse vrouwen en telkens halen ze er hetzelfde uit. Deze ook weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen dat je het jammer vind dat zij niet met jou bezig is en ik erger me omdat je niet alleen met mij bezig bent.
Je berichtje klinkt als het tweede. Als je het eerste bedoelde zou ik het toch anders brengen.
"niet alleen" kan ook als "er zijn meer anderen in het spel"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel letterlijk:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"niet alleen" kan ook als "er zijn meer anderen in het spel"
Laat het toch gaan als iemand niet reageert, dat heeft elke kerel. Met zo'n (inderdaad) dramatische mail sturen los je niets op, ze gaat je echt niet ineens leuk vinden. Zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het talloze keren anders gebracht hoor bij diverse vrouwen en telkens halen ze er hetzelfde uit. Deze ook weer.
Ik
Hoi Rafaella,
Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.
Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??
ZIJ:
sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?
Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.
Succes met alles.
Groeten,
Rafaella
In deze mail doe je toch precies hetzelfde? Je geeft aan dat ze perse tijd voor je vrij moet maken als het jou uitkomt.quote:
Even azijnpisserig:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat komt toch op hetzelfde neer? Dat het overkomt alsof picardmike wil dat ze alleen met hem en niet met andere chat/mailt
quote:picard: Ik zeg dat ze zich helemaal niet met mij bezighoud.
Helemaal niet met picardmike of niet alleen met picardmike. Dat zijn twee verschillende dingenquote:jij: Dat zeg je wel letterlijk:
quote:
"maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren (...). Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent."
Je toon is hier fatsoenlijker. Maar nog steeds verschrikkelijk wanhopig. Niet zo gek dat meisjes dan denken: "Laat maar"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het talloze keren anders gebracht hoor bij diverse vrouwen en telkens halen ze er hetzelfde uit. Deze ook weer.
Ik
Hoi Rafaella,
Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.
Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??
ZIJ:
sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?
Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.
Succes met alles.
Groeten,
Rafaella
Denk dat dat wel het punt is.quote:neem ik het te serieus op
Dat klopt. Zei ik ook al eerder. Dat is iets anders dan er zijn meer andere in het spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even azijnpisserig:
[..]
[..]
Helemaal niet met picardmike of niet alleen met picardmike. Dat zijn twee verschillende dingen
En dan nog niet snappen wat je verkeerd doet. Ze zegt het je letterlijk. Bij die Rafaella had je misschien nog best een kans gehad maar die heb je echt compleet verprutst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:20 schreef picardmike het volgende:
Zwartgallig ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:30 schreef macondo het volgende:
Allemaal smoesjes van die vrouwen. Ze willen gewoon niet met PicardMike daten omdat ie zwart is.
Ze zeggen juist altijd dat ze mij leuk vinden. Maar vraag je om wat meer aandacht krijg je zo een kutrespons. En ik ga echt niet weken wachten tot ik diegene weer spreek. Als het gesprek dood is, heb ik ook geen voorsprong meer op andere mannen. Dus is er inweze nooit een gesprek geweest. Daarom stuur ik die mails dan weet ik tenminste zeker dat het niks word en verspil ik er geen tijd meer aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laat het toch gaan als iemand niet reageert, dat heeft elke kerel. Met zo'n (inderdaad) dramatische mail sturen los je niets op, ze gaat je echt niet ineens leuk vinden. Zonde van je tijd.
Kom op leg toch ook uit dat het niet uitmaakt dat er andere zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zei ik ook al eerder. Dat is iets anders dan er zijn meer andere in het spel.
Is dit nu de mail voor 'meer aandacht' of om 'zeker te weten dat je niets meer hoort' ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze zeggen juist altijd dat ze mij leuk vinden. Maar vraag je om wat meer aandacht krijg je zo een kutrespons. En ik ga echt niet weken wachten tot ik diegene weer spreek. Als het gesprek dood is, heb ik ook geen voorsprong meer op andere mannen. Dus is er inweze nooit een gesprek geweest. Daarom stuur ik die mails dan weet ik tenminste zeker dat het niks word en verspil ik er geen tijd meer aan.
Die keuze moet zij makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dit nu de mail voor 'meer aandacht' of om 'zeker te weten dat je niets meer hoort' ?
Nee mij vraag is wat jouw reden precies is voor het sturen van bv bovenstaande mails. Want je doel is dan natuurlijk heel anders.quote:
Vragen om aandacht als je nog aan het mailen bent is sowieso dom. En dat mailtje dat je aan die Rafaella stuurde was niet vragen om aandacht, het was gewoon een kutmailtje. Haar reactie was ook niet meer dan terecht en doodnormaal. En hoe sneller jij inziet dat je het zelf verkloot hebt hoe beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef picardmike het volgende:
Ze zeggen juist altijd dat ze mij leuk vinden. Maar vraag je om wat meer aandacht krijg je zo een kutrespons. En ik ga echt niet weken wachten tot ik diegene weer spreek. Als het gesprek dood is, heb ik ook geen voorsprong meer op andere mannen. Dus is er inweze nooit een gesprek geweest. Daarom stuur ik die mails dan weet ik tenminste zeker dat het niks word en verspil ik er geen tijd meer aan.
Elke vrouw zal bij zo'n mail de "joh rot lekker op" keuze maken.quote:
Tja maar dit zijn ook gevallen die niet wilde daten, alleen mailcontact. Tja als ik ze dan niet meer spreek dan krijg je dit. Het is maar een vrouw hoor. Denk je dat een meester bent op het gebied van liefde, een relatie komt vaker voor hoor dan bij jou:)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vragen om aandacht als je nog aan het mailen bent is sowieso dom. En dat mailtje dat je aan die Rafaella stuurde was niet vragen om aandacht, het was gewoon een kutmailtje. Haar reactie was ook niet meer dan terecht en doodnormaal. En hoe sneller jij inziet dat je het zelf verkloot hebt hoe beter.
Sowieso; je bent met iemand aan het MAILEN, dan is er gewoon nog niks anders dan mailcontact en geen enkele vorm van aantrekkingskracht van haar uit. Het echte bewijzen komt bij die dates, met meiden chatten kan iedereen. Iemand in die fase (die zo kort mogelijk zou moeten zijn) gaan claimen is gewoon het dating equivalent van zelfmoord.
Vrouwen willen aandacht, maar dat wil ik als man natuurlijk ook op een datingsite. Laten we elkaar geen mietje noemen. Dan wil ik aandacht, als ik die niet krijg stuur ik dit. Dan weet ik tenminste zeker dat ik het niet meer hoef te verwachten. Tja claimen is toch wat anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee mij vraag is wat jouw reden precies is voor het sturen van bv bovenstaande mails. Want je doel is dan natuurlijk heel anders.
Misschien is jouw probleem meer dat je niet uitblinkt in begrijpend lezen en/of wat je wilt zeggen op een goede manier op papier kunnen zetten. Wellicht handiger om wat sneller af te spreken in plaats van mailen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja maar dit zijn ook gevallen die niet wilde daten, alleen mailcontact. Tja als ik ze dan niet meer spreek dan krijg je dit. Het is maar een vrouw hoor. Denk je dat een meester bent op het gebied van liefde, een relatie komt vaker voor hoor dan bij jou:)
Zelfmoord, hahaha het is maar een vrouw hoor.
Waarom ga je ze dan in hemelsnaam lopen claimen? Mailcontact betekent toch niet dat je een soort online relatie hebt waarvan je van elkaar binnen X tijd een reactie verwacht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef picardmike het volgende:
Tja maar dit zijn ook gevallen die niet wilde daten, alleen mailcontact.
Doe niet zo kansloos zeg. Probeer eens iets aan te nemen van mensen die je hier tips geven. Ik ben niet de enige die hier meer succes heeft dan jij en aangeeft dat je dingen compleet verkeerd doet.quote:Tja als ik ze dan niet meer spreek dan krijg je dit. Het is maar een vrouw hoor. Denk je dat een meester bent op het gebied van liefde, een relatie komt vaker voor hoor dan bij jou:)
Erg slim ben je ook niet als je niet begrijpt wat ik bedoel. Wat ik bedoelde is dat je het met die mail gewoon afgekapt hebt. Na zo'n mail zul je in de meeste gevallen niks meer van een meid horen, je krijgt hoogstens nog een "joh, rot op" mailtje terug.quote:Zelfmoord, hahaha het is maar een vrouw hoor.
Dikke lul. Ik geloof er niks van. Je bent gewoon boos en dat uit je in dat mailtje. Je uit je hier ook erg kwaad naar vrouwen in general. Ik geloof er dus geen zak van dat het je niks kan schelen want als het je niks zou kunnen schelen zou je je er ook niet aan ergeren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:40 schreef picardmike het volgende:
Vrouwen willen aandacht, maar dat wil ik als man natuurlijk ook op een datingsite. Laten we elkaar geen mietje noemen. Dan wil ik aandacht, als ik die niet krijg stuur ik dit. Dan weet ik tenminste zeker dat ik het niet meer hoef te verwachten. Tja claimen is toch wat anders.
Doe ik ook met dit soort dames, maar ze doen altijd hetzelfde. Nee, ik ben niet zo een snelle dater en dan moet je wel chatten. Daarbij is het gewoon duidelijk wat ik bedoelde hoor, alleen geeft ze gewoon een overemotionele respons die nergens voor nodig is. Dit is niet het enige wat er over gezegd is. Dit is daarbij gewoon funchat en ik ga niet nadenken bij elke zin die typ hoe het kan overkomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien is jouw probleem meer dat je niet uitblinkt in begrijpend lezen en/of wat je wilt zeggen op een goede manier op papier kunnen zetten. Wellicht handiger om wat sneller af te spreken in plaats van mailen.
Haar reactie vind je overemotioneel????quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Doe ik ook met dit soort dames, maar ze doen altijd hetzelfde. Nee, ik ben niet zo een snelle dater en dan moet je wel chatten. Daarbij is het gewoon duidelijk wat ik bedoelde hoor, alleen geeft ze gewoon een overemotionele respons die nergens voor nodig is. Dit is niet het enige wat er over gezegd is. Dit is daarbij gewoon funchat en ik ga niet nadenken bij elke zin die typ hoe het kan overkomen.
Toch is 80% op datingsites zo vermoed ik.
Oh, en die "ik erger me" verhalen van jou zijn niet overemotioneel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef picardmike het volgende:
Doe ik ook met dit soort dames, maar ze doen altijd hetzelfde. Nee, ik ben niet zo een snelle dater en dan moet je wel chatten. Daarbij is het gewoon duidelijk wat ik bedoelde hoor, alleen geeft ze gewoon een overemotionele respons die nergens voor nodig is.
Ten eerste is het niet heel duidelijk wat je bedoelde. Zeker bij dat eerste voorbeeld, lijk je iets anders te bedoelen dan er staat. En dat tweede gedeelte over het hebben van een ander dichtbij begreep ik ook weinig van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Doe ik ook met dit soort dames, maar ze doen altijd hetzelfde. Nee, ik ben niet zo een snelle dater en dan moet je wel chatten. Daarbij is het gewoon duidelijk wat ik bedoelde hoor, alleen geeft ze gewoon een overemotionele respons die nergens voor nodig is. Dit is niet het enige wat er over gezegd is. Dit is daarbij gewoon funchat en ik ga niet nadenken bij elke zin die typ hoe het kan overkomen.
Tja als zo een discussie van 1 lullig zinnetje af moet hangen;)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar reactie vind je overemotioneel????
Jouw reactie naar haar , die mail dus.. die is overemotioneel. Als je dat (zoals ik eerder zei) gewoon 1 simpel zinnetje had gedaan, was er niets aan de hand geweest.
Dat het gewoon "maar fun" is is gewoon gelogen. Hij probeert hier een soort image neer te zetten, nadat hij allemaal voorbeelden post en stukken schrijft waarin naar voren komt dat hij het vervelend vindt dat het allemaal niet lukt. Dat "het is maar fun" hu hu hu prikt iedereen zo doorheen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ten tweede kom je tegenstrijdig over hier. Aan de ene kant hebben over het is maar een funchat, het zijn maar meisjes. Aan de andere kant wel van die wanhopige mails om aandacht sturen naar iemand, als ze even niet reageren.
Dat vind ik - en anderen hier, voordat je schuift op mijn vrouw zijn - dus niet. Je geeft hier aan dat je aandacht wilt maar in je mail naar dat meisje zet je dat je wilt dat ze zich alleen met jou bezighoudt en zo niet, dan houdt het voor jou op. Daar zit nogal een stuk tussen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
dat heb ik uitgelegd. Ik heb geen zin om een week later toch te praten met iemand omdat ik na een week niet meer weet waar het gesprek over gaat. En ik mij niet voor kan stellen dat het voor haar ook nog interessant is om iets van mij te horen. Kortom voor mij gevoel kan je dan elke week weer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet heel duidelijk wat je bedoelde. Zeker bij dat eerste voorbeeld, lijk je iets anders te bedoelen dan er staat. En dat tweede gedeelte over het hebben van een ander dichtbij begreep ik ook weinig van.
Ten tweede kom je tegenstrijdig over hier. Aan de ene kant hebben over het is maar een funchat, het zijn maar meisjes. Aan de andere kant wel van die wanhopige mails om aandacht sturen naar iemand, als ze even niet reageren.
"Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. "quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:53 schreef picardmike het volgende:
Tja als zo een discussie van 1 lullig zinnetje af moet hangen;)
Datingsites zijn niet voor mailcontact. Die zijn voor dates. Die meiden zitten ook helemaal niet op lange mailgesprekken met jou te wachten. Dat is een tijdje leuk en daarna is het nieuwe eraf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef picardmike het volgende:
dat heb ik uitgelegd. Ik heb geen zin om een week later toch te praten met iemand omdat ik na een week niet meer weet waar het gesprek over gaat. En ik mij niet voor kan stellen dat het voor haar ook nog interessant is om iets van mij te horen. Kortom voor mij gevoel kan je dan elke week weer opnieuw beginnen.
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet. Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat het gewoon "maar fun" is is gewoon gelogen. Hij probeert hier een soort image neer te zetten, nadat hij allemaal voorbeelden post en stukken schrijft waarin naar voren komt dat hij het vervelend vindt dat het allemaal niet lukt. Dat "het is maar fun" hu hu hu prikt iedereen zo doorheen.
Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef picardmike het volgende:
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet. Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.
Gelukkig luisteren de meeste vrouwen altijd heel goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren"
Je zegt letterlijk dat het je ergert!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef picardmike het volgende:
Dat zeg ik. Ik wil gewoon lopende gesprekken met iemand hebben. Dat sommige mensen lezen in ergeren dat ik er veel waarde aan hang is maar net van welke kant je het ziet.
Je zegt eerder dat deze al aangegeven hadden dat ze geen date met je willen. Oftewel; gaat niet gebeuren. Hun idee is gewoon het contact dood te laten bloeden, op echt chatcontact zitten ze op de lange termijn toch niet te wachten want op de lange termijn willen ze gewoon een kerel.quote:Het gaat mij om de tijdindeling en of er een date komt of niet, niks meer, niks minder. Het is natuurlijk wel zonde van de dames zelf, maar als ze gewoon niet luisteren houd het op.
Ten eerste heb ik m'n vriendin gewoon in het 'echt' leren kennen, dus op de ouderwetse manier: aangesproken, voor een date gevraagd, en gezoend op de eerste date. Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:11 schreef picardmike het volgende:
Geen enkele man scoort goed op een datingsite hoor. Catbert en Silenus doen stoer maar hebben gewoon genoegen genomen met minder.
Het hangt er maar van af welke verwachtingen je daar aan hangt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch wil je met die vrouwen daten blijkbaar
Tja. Als je nooit je piemel er in mag hangen dan is het logisch dat je je verwachtingen naar beneden bijsteltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het hangt er maar van af welke verwachtingen je daar aan hangt natuurlijk
Na ja, sommige huwelijken zijn dan wel een sprookje, maar ook alleen maar omdat je wakker wordt naast een heksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:
Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromen
Ah, dat verklaart die harige pukkel op d'r neusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Na ja, sommige huwelijken zijn dan wel een sprookje, maar ook alleen maar omdat je wakker wordt naast een heks
Haha. Wat ik bedoel is dat ik niet ga zitten verwachten dat mijn vrouw op het witte paard voorbij gaat komen. Dat heeft niets met piemels te maken. Ik zie wel wat er van komt en als dat iets leuks wordt, is dat mooi meegenomen. Maar ik zie het niet als uitganspunt. Ik weet nu dat ik heel goed zonder een relatie kan, en zie een relatie op sommige punten ook als een belemmering. Afhankelijk van wat je in huis haalt bepaal ik wel of ik mijn door mijn singulariteit verworven vrijheden ervoor opgeef of niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Als je nooit je piemel er in mag hangen dan is het logisch dat je je verwachtingen naar beneden bijstelt
En ik doe nog wel zo mijn best! Wil je soms zeggen dat het echte leven heel anders is dan hier op fok?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef macondo het volgende:
Als je gewoon een beetje normaal doet, er normaal uitziet en een leuk berichtje kan schrijven is het allemaal niet zo moeilijk. Dat laatste, daar mag meneer Vogeltjesdans nog aan werken. Oubolligheid, dat werkt niet.
Je moet sowieso blij zijn met je eigen leven. Dat je het vrijgezel zijn gaat missen is alleen maar goed; als je perse een relatie wil doe je dat omdat je iets mist, niet omdat het een aanvulling is, en ga je er volgens mij ook veel te wanhopig in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Haha. Wat ik bedoel is dat ik niet ga zitten verwachten dat mijn vrouw op het witte paard voorbij gaat komen. Dat heeft niets met piemels te maken. Ik zie wel wat er van komt en als dat iets leuks wordt, is dat mooi meegenomen. Maar ik zie het niet als uitganspunt. Ik weet nu dat ik heel goed zonder een relatie kan, en zie een relatie op sommige punten ook als een belemmering. Afhankelijk van wat je in huis haalt bepaal ik wel of ik mijn door mijn singulariteit verworven vrijheden ervoor opgeef of niet.
Mwah, ik zoek niet direct een relatie, maar je weet nooit wie je tegenkomt toch? Misschien is het wel zo leuk dat ik mijn vrijgezellenbestaan ervoor wil opgeven. Tot dat moment is er niets aan de hand. Ik zie wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet sowieso blij zijn met je eigen leven. Dat je het vrijgezel zijn gaat missen is alleen maar goed; als je perse een relatie wil doe je dat omdat je iets mist, niet omdat het een aanvulling is, en ga je er volgens mij ook veel te wanhopig in.
Sinds wanneer mag je vrouwen niet claimen eigenlijk en is het een straf om het te doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het eerste wat je nu zegt klinkt natuurlijk al heel anders. Het tweede stuk is een beetje jammer "als ze gewoon niet luisteren"
Nou, ik weet wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat het je ergert!
[..]
Je zegt eerder dat deze al aangegeven hadden dat ze geen date met je willen. Oftewel; gaat niet gebeuren. Hun idee is gewoon het contact dood te laten bloeden, op echt chatcontact zitten ze op de lange termijn toch niet te wachten want op de lange termijn willen ze gewoon een kerel.
Oh en trouwens, ik had deze van je gemist:
[..]
Ten eerste heb ik m'n vriendin gewoon in het 'echt' leren kennen, dus op de ouderwetse manier: aangesproken, voor een date gevraagd, en gezoend op de eerste date. Ten tweede is het een belediging dat ik "genoegen genomen heb met minder" want mijn vriendin is een vrouw waar jij alleen maar van kunt dromen
Wat ben je toch een creep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef picardmike het volgende:
ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
Maar het is wel een coole creepquote:
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.quote:
???quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wilt maar ik ben toch een van de weinig gasten in dit land die een vriendschap heeft met iemand langer dan 25jr.
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
het valt dus toch best wel met mij uit te houden.
Heel wat anders, zo verschillend zijn vrouwen niet hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een kerel ja, neem k aan. Dat is heel wat anders.
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
levenslange vriendschappen bestaan toch gewoon? Niks speciaals aan.
Ik kan je hoge denkniveau weer eens niet volgen geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
nou, dan zal ik mijn vrienden maar eens gaan voorbereiden dat de vriendschap op z'n eind gaat lopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
En welke naam heb je je rechterhand gegeven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef picardmike het volgende:
Eerst claimen dat mijn vriendin niet aan je standaarden voldoet en dan zeggen dat je een vrouw wil die alles slikt wat jij opdient?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef picardmike het volgende:
trouwens al moet ik moet ik de wereld 360 graden omdraaien, ik krijg mijn zin gewoon en ik zal een vrouw zo claimen en ze zal sorry zeggen.
Oh, en je bent dus een "beter mens" als je om basisschoolvriendschappen maar in het durp waar je geboren bent blijft wonen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef picardmike het volgende:
Voor sommige mensen onmogelijk omdat ze assiocaliteit zelve zijn. Of te doortrapt, veel fokkers ook. Want die verhuizen graag, echte backpakkers.
Ik kom uit 1 van de grootste steden van nl.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eerst claimen dat mijn vriendin niet aan je standaarden voldoet en dan zeggen dat je een vrouw wil die alles slikt wat jij opdient?
Ennuh, als je de wereld 360 graden draait staat 'ie weer exact hetzelfde dombo
[..]
Oh, en je bent dus een "beter mens" als je om basisschoolvriendschappen maar in het durp waar je geboren bent blijft wonen?![]()
Tuurlijk joh. Je faalt aan alle kanten met dates maar hebt wel een actief seksleven. Tip: hoeren tellen niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef picardmike het volgende:
catbert, ik **** meer dan jou hoor maak je maar geen zorgen. Je hoeft geen relatie te hebben om met een vrouw naar bed te gaan.
Ja, en? Dus iemand die uit een dorp naar een stad verhuist is dan "slechter"? Je hebt dit net zo slecht doorgedacht als dat 360 graden verhaal he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef picardmike het volgende:
Ik kom uit 1 van de grootste steden van nl.
dat jij nou met je pik vastgeroest zit aan fok. Het leven bestaat ook nog uit andere dingen dan internet hoor. trouwens vorige maand nog via internet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je faalt aan alle kanten met dates maar hebt wel een actief seksleven. Tip: hoeren tellen niet.
Aggusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef picardmike het volgende:
dat jij nou met je pik vastgeroest zit aan fok. Het leven bestaat ook nog uit andere dingen dan internet hoor.
Dat jij een top-zelfverzekerde man ben zonder tekortkomingen die vrouwen perfect begrijpt, daar kijkt ook iedereen doorheen, touche. Daarbij neem ik zeker geen advies aan van iemand die het keer na keer voor vrouwen opneemt en zijn eigen geslacht overal de schuld van geeft. Maar dat wist je al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aggus
Meneer kan het niet hebben dat hij op z'n fouten gewezen wordt en gaat het dan op dit niveau spelen![]()
Kerel, ik heb een vriendin. Ik heb ooit een gratis RP abbo gehad van 3 dagen waar ik 2 dates aan overgehouden heb waar ik ook beiden mee naar bed gegaan ben. Dit terwijl jij hier al jaren op vrouwen loopt te zeiken omdat ze je maar niet snappen en arrogant zijn en weet ik wat niet meer, dus gewoon continue loopt te falen. En dan denk je mij te kunnen raken met dit soort opmerkingen? Gast, van iemand met z'n plaat voor z'n hoofd als dat jij hebt is dat gewoon een compliment. Als een mafkees als jij mij irritant vindt, is dat gewoon een teken dat ik het zelf prima doe
Dus blijf gerust zo doorgaan, ik vind je verhalen enorm vermakelijk, maar het is puur leedvermaak. En hou alsjeblieft op nu opeens met mooie verhalen te komen, die verzin je nu ter plekke omdat je je in je kruis getast voelt. En je falende zelf is een stuk vermakelijker dan die PM die zichzelf beter voor probeert te doen dan hij is, want daar kijkt echt iedereen dwars doorheen. Je bent gewoon de topicfaler en dat kun je niet ff fixen met dit soort suffe comebacks
Wat doe jij trouwens nog op rp silenus. Ik zie dat je onlangs nog ingelogd heb.quote:
quote:
Mee eens, ben een fanatieke lurker maar dit is zeer vermakelijkquote:
Hehe, voor zondag heb ik net date 5 geregeld..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Thornado het volgende:
Hehe...leuk..iedereen kletst hier over daten...maar ik regel er gewoon een voor dit weekend
Dat is een luxe probleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, voor zondag heb ik net date 5 geregeld..Alleen nu wil iemand anders nog met me daten, hoe wimpel je zo iemand soepel af?
Idd... En een lastig probleem! Zo iemand wil je niet kwetsen, maar het is onhandig om meerdere partijen parallel te daten. De eerste date gaat prima, 2 dates parallel daten gaat ook nog, maar daarna is het toch sociaal onacceptabel om nog langer parallel te blijven daten. Dus hoe vertel je zoiets?quote:
Gooi haar uit je Facebook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld "Sorry, je bent ongeschikt"?
Zoiets zou ik doen inderdaad, zeggen dat ze ongeschikt is vind ik ook behoorlijk sociaal onacceptabelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:15 schreef Silenus het volgende:
Nee, 'sorry maar ik ben al met iemand aan het daten'. Zo moeilijk is het toch niet?
Whehehe, hmmmm.... Idd misschien iets te lullig, en die van Thornado is niet duidelijk genoeg denk ik. Hmmm, dan maar gewoon zeggen dat ik komende 3 maanden vol zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Silenus het volgende:
"He leukerd,
ik moet zeggen dat ik het waardeer dat je met me wil daten, maar ik kan het je denk ik het best duidelijk maken met dit tekentje:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Groeten,
Snuitebolletje"
Nee. Dat is gewoon lullig.
Welkom bij Snuitebolletjes Datingservice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd... En een lastig probleem! Zo iemand wil je niet kwetsen, maar het is onhandig om meerdere partijen parallel te daten. De eerste date gaat prima, 2 dates parallel daten gaat ook nog, maar daarna is het toch sociaal onacceptabel om nog langer parallel te blijven daten. Dus hoe vertel je zoiets?
Bijvoorbeeld "Sorry, je bent ongeschikt"?
Que?? hey je vergeet iets, voor mij staat de deur al wijdt open alleen pas ik er niet doorheenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere deur open... misschien wel die van picardmike. Dus dit is gewoon een kans voor je om matchmaker te spelen snuitebolletje.
Als ik zo jullie verhalen lees vis ik in een andere vijverquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere deur open... misschien wel die van picardmike. Dus dit is gewoon een kans voor je om matchmaker te spelen snuitebolletje.
En dit dan acht keer zo lang, zonder dat er op het profiel van de vrouw wordt ingegaan.quote:"Hallo,
ik zag je profiel en vond je meteen een warme persoonlijkheid. Laat ik beginnen met me eens voor te stellen. Ik ben Egbert, 42 jaar en werkzaam als systeembeheerder bij een ICT-bedrijf. Een afwisselende baan, geen dag is hetzelfde en ik zie voldoende uitdagingen.
Laat ik verder gaan met mijn mening over relaties. Een relatie is geven en nemen. Ik vind dat een relatie geen invulling is, maar een aanvulling. Belangrijk is dat je elkaar vrijlaat en goed communiceert. Praten is zo belangrijk, mijns inziens. Hoe zie jij een relatie voor je?
Verder, mijn hobby's. Ik hou ontzettend van lekker uitwaaien op het strand met mijn hond Max. De wind door mijn haren, en dan uitturen over de verre zee geeft me een heerlijk gevoel. Ook als de nacht valt en ik naar de sterren kijk denk ik: wat zal er toch allemaal in het heelal zijn? Hoe klein zijn wij eigenlijk, en waarom zijn we op aard? Zoals je ziet: ik ben erg filosofisch aangelegd.
Hoe mijn weekend eruit ziet? Ik hou van een avondje stappen, maar met een filmpje lekker op de bank is ook niet mis. Ik ben overal voor in, zoals je ziet, ha ha.
Het lijkt me leuk om eens wat met je af te spreken. Lijkt jou dat ook, dan hoop ik graag wat van je te horen. Xoxoxox, Egbert.
hahaha, fantastisch die standaardmail, ik mis alleen nog de verschrikkelijke term 'maatje' in het hele verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, na een tijdje moet je daar toch ook helemaal simpel van zijn.
Er zijn er ook genoeg die één ellenlange standaardmail maken en dat naar iedereen sturen. Daar staat me toch een slappe lulkoek in zeg. Van die dooddoeners.
[..]
En dit dan acht keer zo lang, zonder dat er op het profiel van de vrouw wordt ingegaan.
quote:
Ok, de koffie maakte jou wel wakkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:53 schreef Silenus het volgende:
Ging over die tenenkrommende spelfout van mister Picard.
Heej! Dat is mijn berichtje dat ik naar 100 vrouwen gestuurd heb!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, na een tijdje moet je daar toch ook helemaal simpel van zijn.
Er zijn er ook genoeg die één ellenlange standaardmail maken en dat naar iedereen sturen. Daar staat me toch een slappe lulkoek in zeg. Van die dooddoeners.
[..]
En dit dan acht keer zo lang, zonder dat er op het profiel van de vrouw wordt ingegaan.
Da's inderdaad lastig. Over het algemeen doe ik het zo:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk idd dat wanneer je 70 berichtjes hebt verstuurd, ze allemaal de kracht in zich hadden de ontvangster zich heel speciaal te laten voelen...
Speciaal een kloon aangemaakt voor dit topic?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:07 schreef foreverman het volgende:
[..]
Da's inderdaad lastig. Over het algemeen doe ik het zo:
- eerst in het kort een paar opmerkingen over haar profiel, lieft met humoristische kwinkslag
- dan een korte samenvatting van mijzelf
- mijn emailadres en ik hoop van je te horen
Ok, ik zal er geen spinoza prijs mee winnen, maar voor het eerste contact kan het toch slechter...lijkt mij...
Doe eens tips geven dan
Stel je kopieerd iets, dan nog is er geen functie in rp gebouwd waarbij je berichtjes naar alle members kan sturen. Je zal ze 1 voor 1 aan moeten klikken en dan nog uit moeten zoeken. Wat niet hoeft als je ze alle 140 al een aan je favos hebt toegevoegd. Waar je dus al een half uur intensief mee bezig bent. Dat zal je tekst in een tekstbestandje moeten staan, die je vervolgens kan copy pasten, 140 kopieren,pasten en iedereen aanklikken. Dan ben je alweer 5 uur verder. Veelste tijdrovend dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Speciaal een kloon aangemaakt voor dit topic?
Mijn tip dan maar, stuur een berichtje naar iemand die je echt aanspreekt. Zelfs 140 berichtjes, doe toch normaal man. Als je 140 leuke persoonlijke berichtjes hebt gestuurd ben je misschien zelfs nog een grotere freak dan copy-paste wanhopigen.
Een kloon?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Speciaal een kloon aangemaakt voor dit topic?
Mijn tip dan maar, stuur een berichtje naar iemand die je echt aanspreekt. Zelfs 140 berichtjes, doe toch normaal man. Als je 140 leuke persoonlijke berichtjes hebt gestuurd ben je misschien zelfs nog een grotere freak dan copy-paste wanhopigen.
Ik kan dat voor je outsourcen hoor PicardMike. Voor een dubbeltje per berichtje kan ik het laten doen in China voor jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Stel je kopieerd iets, dan nog is er geen functie in rp gebouwd waarbij je berichtjes naar alle members kan sturen. Je zal ze 1 voor 1 aan moeten klikken en dan nog uit moeten zoeken. Wat niet hoeft als je ze alle 140 al een aan je favos hebt toegevoegd. Waar je dus al een half uur intensief mee bezig bent. Dat zal je tekst in een tekstbestandje moeten staan, die je vervolgens kan copy pasten, 140 kopieren,pasten en iedereen aanklikken. Dan ben je alweer 5 uur verder. Veelste tijdrovend dus.
Dat hele standaartmail verhaal is een letterlijk indianenverhaal
Aha, als het maar een hartslag heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef foreverman het volgende:
Ze spreken mij allemaal aan. Ik heb een brede smaak.
Bij jou is dat misschien voldoende. Maar als ik gespecificeerd zoek op RP, dan zitten er in de eerste pagina's gerust wel voldoende kanshebsters tussen. Niet iedereen heeft een eisenpakket van 3 a4-tjes...hoewel als je profielen van sommige vrouwen bekijkt...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef macondo het volgende:
Aha, als het maar een hartslag heeft.![]()
Nee, qua eisen heb ik echt bar weinig. Behalve dat ze echt een pretbek moet hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef foreverman het volgende:
[..]
Bij jou is dat misschien voldoende. Maar als ik gespecificeerd zoek op RP, dan zitten er in de eerste pagina's gerust wel voldoende kanshebsters tussen. Niet iedereen heeft een eisenpakket van 3 a4-tjes...hoewel als je profielen van sommige vrouwen bekijkt...
Denk dat je dat maar moet vertalen naar iemand die leuk genoeg is om sex mee te hebben. OF misschien iemand die er uitziet als clown, dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:
Een man die mij begrijpt...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:53 schreef Silenus het volgende:
Ging over die tenenkrommende spelfout van mister Picard.
Zeggen ze vaker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een man die mij begrijpt...
Je riep mij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maargoed, iemand met een pretbek is dus iemand die een twinkeling in der ogen heeft, uitstraling etc. Iets persoonlijks.
Verklap je geheim dan eens, help mijn en picardmike eens op weg.quote:
Ik heb picardmike al jaren op weg proberen te helpen maar hij wil het maar niet begrijpen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Verklap je geheim dan eens, help mijn en picardmike eens op weg.
Ik deel geen gaatjes met silenus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Verklap je geheim dan eens, help mijn en picardmike eens op weg.
Precies. Ik vat het nog even samen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb picardmike al jaren op weg proberen te helpen maar hij wil het maar niet begrijpen.
Er is trouwens geen 'geheim', gewoon een beetje normaal blijven doen en grapjes maken en het loopt op rolletjes. En je moet je hoofd een beetje meehebben.
Er wordt altijd gedaan alsof het zo'n ongelofelijk grote queeste is om een vrouw te verleiden tot een internetdate. Nou, dat is het echt niet.
Tja ik heb toch het idee dat alleen lange, donkerharige(bruin of zwart) en kale mannen als sexy worden gezien op een datingsite. Misschien toch maar weer kaal scheren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Ik vat het nog even samen.
1. Normaal doen
2. Grapjes maken
3. Geen rotkop hebben
Zo moeilijk is het echt niet.
Euhm...ok...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik deel geen gaatjes met silenus.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik heb toch het idee dat alleen lange, donkerharige(bruin of zwart) en kale mannen als sexy worden gezien op een datingsite. Misschien toch maar weer kaal scheren.
'Beauty is in the eye of the beholder'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:19 schreef Silenus het volgende:
Snuitebolletje heeft dates met Kloontje het reuzenkind.
Probeer nou eerst aan punt 1 te werken. Doen we volgende week nummer 2. En als dat allemaal lukt gaan we het over je uiterlijk hebben, oke?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik heb toch het idee dat alleen lange, donkerharige(bruin of zwart) en kale mannen als sexy worden gezien op een datingsite. Misschien toch maar weer kaal scheren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Klopt, mijn eerste mailtjes zijn zelden langer dan 1 of 2 zinnetjes. Gewoon ff inhaken op iets van hun profiel, of het nu gaat om een film of over muziek. Een beetje teasende opmerking maken of iets dergelijks, al moet je dat wel kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Ik vat het nog even samen.
1. Normaal doen
2. Grapjes maken
3. Geen rotkop hebben
Zo moeilijk is het echt niet.
Als je een echte baas bent, maakt ook dat natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt, mijn eerste mailtjes zijn zelden langer dan 1 of 2 zinnetjes. Gewoon ff inhaken op iets van hun profiel, of het nu gaat om een film of over muziek. Een beetje teasende opmerking maken of iets dergelijks, al moet je dat wel kunnen natuurlijk.
Op Paiq ervaar ik het op dit moment zo dat de dames na een match toch vaak zelf reageren, op de foto, of op de hoge score, of dat je in dezelfde stad woont. Daarna kun je alle kanten op...meestal gaat het goed, soms bloed het al snel dood...geen probleem. Het scheelt overigens in positieve zin wel als je geen IT'er bent als beroep volgens mij, haha
hehe...ik krijg altijd wel een enigszins opgeluchte reactie als ik zeg dat ik geen IT'er ben....:Dquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent, maakt ook dat natuurlijk niet uit.Geen last van tenminste. Maarja, er zit dan ook verschil in een simpele helpdesk medewerker en een consultant.
Paiq matched wat dat betreft best goed merk ik hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef FS1986NL het volgende:
Damn ik krijg echt vage matches voor geschoteld. Niets ten nadele van die mensen, maar sorry ik krijg echt alleen maar lelijk dikke mensen.
En nogmaals niets ten nadele van die mensen want ik kijk ook niet gelijk 100% naar het uiterlijk, maar ik heb ook wel me grens.
yep..gewoon goed je balkjes instellen...gaat prima....moet wel zeggen dat ik op dit moment het leukste contact heb met iemand die niet "gematched" is...en dus ook niet direct voldoet aan mijn "eisen"...interestingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Paiq matched wat dat betreft best goed merk ik hier.
Jawel...maar een stuk "serieuzer" dan Paiq...en sommige vrouwen posten daar eisenlijstjes, daar lusten de honden geen brood vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef FS1986NL het volgende:
Ja zat net mijn balkjes te bekijken en uiterlijk stond best laag. Dacht dat dat balkje al aardig hoog was maar niet dus.
Hopelijk komen er nu iets betere matches uit.
Is RelatiePlanet ook aan te raden? Want wil die site weleens betaald proberen.
Krijg je als man zijnde daar eigenlijk nog wel eens reacties?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jawel...maar een stuk "serieuzer" dan Paiq...en sommige vrouwen posten daar eisenlijstjes, daar lusten de honden geen brood vanWel wat vriendschappelijke contacten aan over gehouden (ook leuk), maar geen vonk
Hangt eraf wat je zoekt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef FS1986NL het volgende:
Ja zat net mijn balkjes te bekijken en uiterlijk stond best laag. Dacht dat dat balkje al aardig hoog was maar niet dus.
Hopelijk komen er nu iets betere matches uit.
Is RelatiePlanet ook aan te raden? Want wil die site weleens betaald proberen.
haha...bij RP vraag ik inderdaad ook sneller naar gsm of mailadres/msn dan op paiq. Al heb ik op dit moment mijn RP account gedeactiveerd....paiq voldoet meer dan genoegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt eraf wat je zoekt.
Heb het idee van Relatieplanet dat het vooral vrouwen zijn die niet graag achter de PC komen. Dus 10 min ff de mailtjes door nemen met een kop koffie/thee, beantwoorden en eventueel die date regelen en dan weer verder gaan met het naar bed brengen van hun kinderen
Ja hoor...absoluut...zowel in reactie op, als spontaan...je moet alleen niet alleen meteen je hele story of your life uitbraken...gewoon lekker doseren...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Krijg je als man zijnde daar eigenlijk nog wel eens reacties?
Grumbl.. dus daar zit ga ik al de fout in..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Het scheelt overigens in positieve zin wel als je geen IT'er bent als beroep volgens mij, haha
Ben jij dan IT-er?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grumbl.. dus daar zit ga ik al de fout in..
dat kan inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Hmm...dat is een beetje hetzelfde als dat ik geen vrouwen wil daten die WoW spelen...
Ik date gerust een ITér hoor. Al zit er natuurlijk een groot verschil tussen de verschillende beroepsgroepen. Maar ach, dan heb ik in ieder geval iemand die wat van mijn werk begrijptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mannen daten dus geen WoW speelsters
Vrouwen daten geen IT-ers
Dat ging dus op mijn laatste date fout (Facility Manage-ster).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date gerust een ITér hoor. Al zit er natuurlijk een groot verschil tussen de verschillende beroepsgroepen. Maar ach, dan heb ik in ieder geval iemand die wat van mijn werk begrijpt
Dus...eigenlijk heb je geen reden om te daten met een van de drie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
zo. een weekje Paiq:
- een zeurkees die wil afspreken en waartegen ik geen direct nee durf te zeggen
- een prima aardige vent, reislustig, sportief, uiterlijk geen match
- nog een, da's meer een stapper, en zeilt graag (ook mijn ding), uiterlijk beter maar nog geen wow-factor.
een zeurkees die wil afspreken en waartegen ik geen direct nee durf te zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
zo. een weekje Paiq:
- een zeurkees die wil afspreken en waartegen ik geen direct nee durf te zeggen
- een prima aardige vent, reislustig, sportief, uiterlijk geen match
- nog een, da's meer een stapper, en zeilt graag (ook mijn ding), uiterlijk beter maar nog geen wow-factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |