Dat weet je nog niet, en als ik weer een nee krijg dan volg ik de raad van de neuroloog op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je het proberen
en dan krijg je weer een nee
ga je dan accepteren dat het tussen je oren zit?
Ik heb sindsdien geen druppel alcohol gedronken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:53 schreef capricia het volgende:
Gebruik je nog steeds alcohol? Want volgens de OP heeft alcohol het wel getriggerd...
Ik ben nooit een drinker geweest hoor, gemiddeld iets van 1 keer in de 2 maanden dronk ik alchol en was ik dronken, en ben trouwens 17, niet dat jullie denken dat ik een alcoholist ben geweest die 10 jaar aan de drank heeft gezeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef 314 het volgende:
zijn gewoon ontwenningsverschijnselen van je drinkende oude jij
in ieder geval, flink gescand, niks gevonden.. geef geen geld meer uit, accepteer gewoon wat ze zeggen
Hypochondrie inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef afraid_tech het volgende:
Het riekt een beetje naar hyperghondrie, no offence hoor, waarom hou je zo stellig vast aan lyme, terwijl je al onderzocht bent?
eindelijk iemand die het met mij eens is, ipv het voeden van het vermoeden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:30 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Hypochondrie inderdaad.
Stop met dat gepieker en verleg je aandacht naar iets anders. En stop definitief met blowen, want dat spul is een trigger voor angsten.
Ohja, en leg je erbij neer dat je vroeg of laat toch wel een keer de pijp uitgaat, ondanks (en soms dankzij) al die dure dokters. Kan over 50 jaar zijn, maar je kunt ook net zo goed morgen onder de trein komen. Hierbij helpt het om jezelf een positieve visie aan te meten over de dood d.m.v. een bepaalde overtuiging.
Dat vroeg Perruche niet. Ze vroeg of je voldoende at.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef Hippie15 het volgende:
Ik eet gewoon gezond, en ik eet voldoende groente.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef starla het volgende:
Zo werkt dat niet. Als je dan toch iets wilt hebben: opper het chronische vermoeidheidssyndroom, ben je toch nog een beetje ziek!
Ik dacht al, waar blijft Starlaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef starla het volgende:
Nee sorry (of gefeliciteerd, hoe je wil), he hebt echt geen lyme. Je bent waarschijnlijk niet gebeten door een teek, hebt negatieve serologie én je hebt daar geen symptomen van. Zoek nog eens goed op die laatste want 'mist in je hoofd' en al die andere wollige klachten passen niet bij lyme. Dan heb je pijnklachten, hersenzenuwuitval, hoofdpijn e.d.
Volgens mij wil je graag iets hebben om niet voor aansteller te worden gezien.
Zo werkt dat niet. Als je dan toch iets wilt hebben: opper het chronische vermoeidheidssyndroom, ben je toch nog een beetje ziek!
Oke , ben vandaag ook bij de dokter geweest en die heeft uitgelegd dat het geen lyme kan zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef starla het volgende:
Nee sorry (of gefeliciteerd, hoe je wil), he hebt echt geen lyme. Je bent waarschijnlijk niet gebeten door een teek, hebt negatieve serologie én je hebt daar geen symptomen van. Zoek nog eens goed op die laatste want 'mist in je hoofd' en al die andere wollige klachten passen niet bij lyme. Dan heb je pijnklachten, hersenzenuwuitval, hoofdpijn e.d.
Volgens mij wil je graag iets hebben om niet voor aansteller te worden gezien.
Eensch. Ik ga al mijn psychosomatische problematiek gewoon naar collega Starla verwijzen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef Seam het volgende:
Starla redt de dag weer eensIk hoop ooit in mijn leven nog met deze heldin samen te mogen werken
Praktisch elke ziekte kan elke klacht geven. Geneeskunde is soms net wetenschap: De waarheid kan nooit achterhaald worden, experimenten/onderzoeken geven slechts een uitkomst die een bepaalde hypothese /diagnose waarschijnlijker of onwaarschijnlijker maakt. 100% zekerheid krijg je niet en wil je ook niet hebben. Kan dit lyme zijn? Ja. Het kan ook een indonesische vleesetende boktor zijn die je hoofd is binnengedrongen via geimporteerd fruit en nu langzaam je hersencortex aan het verorberen is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Hippie15 het volgende:
Ooh en die klachten kun je zeker wel bij lyme krijgen http://www.lymevereniging.nl/main.php?id=40
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |