quote:
Ik vond het altijd leuk. Dan kreeg ik zo'n 5guldenmunt in mijn handen gedrukt, ging ik op mijn fietsje naar de cafetaria, waar ik amper boven de toonbank uitkwam "5 gulden patat alstublieft".quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had er altijd zo'n hekel aan als ik eten moest gaan halen.
Zat ik net te gamen/tv te kijken of wat dan ook en dan kwam mijn moeder weer storen
Hij wil nooit iets doen. Ik moet altijd dreigen met levenslange straf enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk. Dan kreeg ik zo'n 5guldenmunt in mijn handen gedrukt, ging ik op mijn fietsje naar de cafetaria, waar ik amper boven de toonbank uitkwam "5 gulden patat alstublieft".
Maar ik vond het nooit erg om met dat soort dingen te helpen, net als de tafel dekken enzo.
Tuurlijk wil die nooit iets doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil nooit iets doen. Ik moet altijd dreigen met levenslange straf enzo
Wij deden dat vaak uit onszelf. Maar mijn moeder werkte niet, dus we hoefden verder ook niet echt iets in huis te doen. Afwassen deden pa en ma, vonden ze gezellig, samen kletsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil nooit iets doen. Ik moet altijd dreigen met levenslange straf enzo
quote:
quote:
Ik werk én ik doe allesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij deden dat vaak uit onszelf. Maar mijn moeder werkte niet, dus we hoefden verder ook niet echt iets in huis te doen. Afwassen deden pa en ma, vonden ze gezellig, samen kletsen.
Ik neem mijn woorden terug over jouw oh zo leuke kind.quote:
Dat verandert wel als ik wat voor je kook.quote:
Je komt het maar halen, ook nog beter weer, lekker buiten onder de sterren dineren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:35 schreef Evie het volgende:
[..]
En wanneer kom je me ophalen om dat op te eten?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt het maar halen, ook nog beter weer, lekker buiten onder de sterren dineren.
Tssk, zelfs veevoerder prijsvechter Ryanair vliegt op Malta vanaf Eindhoven.quote:
Peepquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:43 schreef xFriendx het volgende:
Meteen ook ads van: 'volslanke dames op zoek naar singles'![]()
Je ne comprends pasquote:
Lekker. Hongerig, maar lekker. En met u?quote:
Met mij gaat het redelijk, dank je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima, thnx for asking. Met jou net zo goed?
Ach soooquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Iemand die ik ken noem ik altijd peep..
Ik heb al gegeten Barb. Pasta met onder andere rucola en walnootjes, ik moest aan je denken zelfs!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker. Hongerig, maar lekker. En met u?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Net even een printcreentje gestuurd![]()
whahaha
Lekker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten Barb. Pasta met onder andere rucola en walnootjes, ik moest aan je denken zelfs!
Ja, makkelijk lullen als je op Malta zitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verandert wel als ik wat voor je kook.
Ja, ik zit aan een hamburger en patatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:43 schreef xFriendx het volgende:
Meteen ook ads van: 'volslanke dames op zoek naar singles'![]()
Dat klopt, maar dat maakt het nog niet minder waarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, makkelijk lullen als je op Malta zit
Dat is wel lekker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik zit aan een hamburger en patat
Vetklepquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jouw lichaam is geen tempel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd de charme zelf, jijquote:
Hell noquote:
Jawel, maar vanwege teruglopend kerkbezoek is ze gedwongen de ruimte te verhuren voor bruiloften en partijenquote:
Bijna, bijna.quote:
dawg. Mooie wisseling van de wacht, ben zo weg.quote:
Geen bruiloften hier hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar vanwege teruglopend kerkbezoek is ze gedwongen de ruimte te verhuren voor bruiloften en partijen
Nou ja, ms van e.o.a. vage sektequote:
Technoparties dan? Swingernights?quote:
Die altijd.quote:
Ik ben er denk ik ook al meer dan een jaar niet geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Kan me de laatste keer Mac niet eens herinneren. Kom er vrijwel nooit.
ben er niet zolang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dawg. Mooie wisseling van de wacht, ben zo weg.
paar weken geleden weer. was alweer lang geleden, en soms is het wel lekker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Kan me de laatste keer Mac niet eens herinneren. Kom er vrijwel nooit.
adios barbquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Weg. Boodschappen doen en koken. Arrivedeci![]()
hij zorgt wel goed voor jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
Ahhh, ik krijg net een schaaltje bomvol chocoladevla (inclusief hagelslag, chocoladevlokken én slagroom) van Peuter. "Omdat je altijd zo hard werkt"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
Ahhh, ik krijg net een schaaltje bomvol chocoladevla (inclusief hagelslag, chocoladevlokken én slagroom) van Peuter. "Omdat je altijd zo hard werkt"
quote:
Ja, ik heb het al 2 keer afgeblazen wegens tegenvallende opbrengstenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is teleurstellend hoe weinig zo'n ding nog opbrengt tegenwoordig.
Je moet zorgen dat je onderscheidend bent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is teleurstellend hoe weinig zo'n ding nog opbrengt tegenwoordig.
Chickies hosselen in de plaatselijke discotheek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je onderscheidend bent.
Je moet ze dingen leren waar mensen wat aan hebben.
Die kleine chineesjes kunnen bijvoorbeeld heel goed schoenen maken.
Wat kan die van jou?
Chickies hosselen als de beste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je onderscheidend bent.
Je moet ze dingen leren waar mensen wat aan hebben.
Die kleine chineesjes kunnen bijvoorbeeld heel goed schoenen maken.
Wat kan die van jou?
Dat ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Chickies hosselen in de plaatselijke discotheek.
Je bent niet vet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Oke, nu is het op en voel ik me vies en vet en walgelijk. Help.
Vingertje erin en gáán.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Dat doe ik al jaren niet meerquote:
Dan smelt je toch gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
vinger erin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vinger erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Gewoon Obese kijken op RTL 4.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Dan ga ik juist kotsen!quote:
Is ook niet zo goed voor je kaliumgehalte. Dan maar een vent van straat plukken en woeste seks hebben om de kcal te verbranden, er zit niets anders op. Helaas.quote:
Bananen en koffie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook niet zo goed voor je kaliumgehalte. Dan maar een vent van straat plukken en woeste seks hebben om de kcal te verbranden, er zit niets anders op. Helaas.
volgens mij ben je in de war met diarree (vwb kalium).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook niet zo goed voor je kaliumgehalte. Dan maar een vent van straat plukken en woeste seks hebben om de kcal te verbranden, er zit niets anders op. Helaas.
Bananen koffie en rijstwater?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met diarree (vwb kalium).
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met diarree (vwb kalium).
quote:
voor zover ik weet (jarenlang kaliumdieet gehad) heeft kotsen geen invloed tenzij je een week lang alles uitkotst. maar dan is kalium niet je enige probleem.quote:
Wat? jij anorexia nervosa?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
voor zover ik weet (jarenlang kaliumdieet gehad) heeft kotsen geen invloed tenzij je een week lang alles uitkotst. maar dan is kalium niet je enige probleem.
niet betweterig bedoeld, ik weet -helaas- van deze dingen vrij veel omdat ik er veelvuldig mee te maken heb gehad.
Aangezien we refereerden naar boulimia en er daar sprake is van veelvuldig braken is wat ik zeg toch gewoon juist?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
voor zover ik weet (jarenlang kaliumdieet gehad) heeft kotsen geen invloed tenzij je een week lang alles uitkotst. maar dan is kalium niet je enige probleem.
niet betweterig bedoeld, ik weet -helaas- van deze dingen vrij veel omdat ik er veelvuldig mee te maken heb gehad.
Je moet wel anders kom je in de vicieuze cirkel. Als je zo door eet dan ben je straks een tonnetje en heb je beweging nodig maar krijg je geen beweging meer omdat de heren die je van straat plukt ook geen zin meer hebben.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet wel anders kom je in de vicieuze cirkel. Als je zo door eet dan ben je straks een tonnetje en heb je beweging nodig maar krijg je geen beweging meer omdat de heren die je van straat plukt ook geen zin meer hebben.
oh, had het boulimia-gedeelte niet meegekregen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Aangezien we refereerden naar boulimia en er daar sprake is van veelvuldig braken is wat ik zeg toch gewoon juist?
Tegen die tijd kan ze de deur niet eens meer uit om heren van de straat te plukken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet wel anders kom je in de vicieuze cirkel. Als je zo door eet dan ben je straks een tonnetje en heb je beweging nodig maar krijg je geen beweging meer omdat de heren die je van straat plukt ook geen zin meer hebben.
Je wil toch niet dat puber thuis komt met een touwladder, gemaakt op school en je moet horen dat het een handig knutselproject zou zijn, omdat hij dan op zijn moeder kon klimmen om haar weer eens een zoen te kunnen geven. Luister naar L-E.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat puber thuis komt met een touwladder, gemaakt op school en je moet horen dat het een handig knutselproject zou zijn, omdat hij dan op zijn moeder kon klimmen om haar weer eens een zoen te kunnen geven. Luister naar L-E.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat puber thuis komt met een touwladder, gemaakt op school en je moet horen dat het een handig knutselproject zou zijn, omdat hij dan op zijn moeder kon klimmen om haar weer eens een zoen te kunnen geven. Luister naar L-E.
Te gevaarlijk, stel je voor dat ze op hem roltquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
alweer sorry. zeg eens niet zoveel sorry.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Als we het samen doen, durf je dan wel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Een complimentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
Goedenavond slettebakken en ander tuig!
* Spezza19 is in een goede bui vandaag... dus geniet er vanquote:
Sla mij maar weer over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
Goedenavond slettebakken en ander tuig!
Ik wist niet dat jij er was....quote:
Put a flower in your hair.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Don't you want somebody to love
* missbehavin is in hippie mode
Hippie Evie wie had dat gedachtquote:
Make love not warquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]op blote voeten soms.. maar nu met nieuwe laarsen
pics! (mag ook via WA).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]op blote voeten soms.. maar nu met nieuwe laarsen
Lovesick?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
Hoi singletjes![]()
ik lig weer in bed, was blijkbaar toch niet helemaal beter genoeg.
Ik zou al genoegen nemen met een knuffel op dit moment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. zucht.. haha
griep, al zal dat ook niet helpenquote:
Zo wil ik ook wel thuiskomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
En dan kom je thuis en blijktheerlijke lamsstoofschotel gemaakt te hebben
Oke, ik vlieg NU naar Malta!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Joahquote:
Ik vrees dat het op is voordat je landt....quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
My life is awesomequote:
Mooie man meldt zichquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
ppsssst waarom plaatst iemand niet allemaal mooie mannen in dit topic??
Ik post hier alquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
ppsssst waarom plaatst iemand niet allemaal mooie mannen in dit topic??
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Staat in fobo, dat lijkt me voldoendequote:
De mijne is kok, ik leer juist van haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
[..]!
Ik moet mijnnog leren koken, dat wordt een klus.
Doen alle mannenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is kok, ik leer juist van haar
Lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is kok, ik leer juist van haar
Toch raar dat onderzoeken uitwijzen dat de meeste mannen beter kunnen kokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Doen alle mannenKunnen zelf meestal niet koken
Is een mannenwereldje.. en dat geven ze niet weg, door de angst het nooit meer zelf terug in handen te krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch raar dat onderzoeken uitwijzen dat de meeste mannen beter kunnen kokenNoem een vrouwelijke topkok?
Ik ga niet happen :p je hebt gelijk vrouwen horen achter het aanrecht de liefde van de man gaat immers door de maagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Is een mannenwereldje.. en dat geven ze niet weg, door de angst het nooit meer zelf terug in handen te krijgen![]()
Mijn zus en mijn vriendin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch raar dat onderzoeken uitwijzen dat de meeste mannen beter kunnen kokenNoem een vrouwelijke topkok?
Van de vrouw ook hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga niet happen :p je hebt gelijk vrouwen horen achter het aanrecht de liefde van de man gaat immers door de maag
Ja. Als we samen vrij zijn staan we regelmatig de hele dag in de keuken.quote:
Pics van jouw zusquote:
kinkyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Van de vrouw ook hoor...Haha als de liefde van de man door je maag gaat poep je bloemetjes
Je hebt het over mijn zus ja? Ergo: waaaayyyyyy out of your league.quote:
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het over mijn zus ja? Ergo: waaaayyyyyy out of your league.
Sorry Tijn, maar ik weet wel zeker van niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je nietmisschien valt ze als een blok voor mij als ze mijn foto ziet
I didn't sryquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je nietmisschien valt ze als een blok voor mij als ze mijn foto ziet
Niet? Ik dacht dat je reactie zo lang uitbleef omdat je van je stoel was geglibberdquote:
Ja hequote:
Terrasje pakken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:44 schreef Spezza19 het volgende:
Hier is het prachtig weer.....
* Spezza19 gaat eens bedenken wat hij gaat doen vandaag....
Daar is het dan weer net te koud voor, voor een terrasje... Maar lekker er op uit zit wel in de planningquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Terrasje pakken?![]()
Ik ga morgen naar de Valetta Grandprix, een race met klassieke autos
Als je uit de wind zit, in het zonnetje, met een bak warme thee/koffie/chocomel is het toch wel lekker? Of ga naar het bos.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar is het dan weer net te koud voor, voor een terrasje... Maar lekker er op uit zit wel in de planning
Races met klassieke auto's zijn gaaf. Paar jaar geleden bij toeval 1 tegen gekomen in Zuid Duitsland...
maar dat kan toch niet? Apple is toch juist zo fantastisch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
Straks maar naar buiten en mijn iMac laten overrijden door een vrachtwagen ofzo..... Wat een stom klote ding......
Als het werkt, is het fantastisch.... Als het niet naar behoren werkt, dan is het ook echt drama...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat kan toch niet? Apple is toch juist zo fantastisch?
Hi!quote:
Ik zit nu dan ook lekker te shoppen voor een laptopquote:
Ik verwacht een teringbende aan te treffen als ik thuis kom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo alles weer schoon hier, zo boodschappen doen en daarna werken
Ik word al moe als ik er aan denk. Ik ben brak en ga niks doen vandaag behalve bank hangen en als een zombie voor mij uit staren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
je bent ook te oud om zo wild te stappenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er aan denk. Ik ben brak en ga niks doen vandaag behalve bank hangen en als een zombie voor mij uit staren.
Net zoals jij te jong bent om te zeuren als een oud wijf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
je bent ook te oud om zo wild te stappen(ik zag iets op fb voorbij komen)
Ik hou niet van zombie games. Zit altijd weinig leven in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er aan denk. Ik ben brak en ga niks doen vandaag behalve bank hangen en als een zombie voor mij uit staren.
ik zeur niet, heb energie genoeg alleen geen zin om te werken dit is weekend nr 10 dat ik niet vrij ben en 11 en 12 komen er ook aan, dus baal daar n beetje vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals jij te jong bent om te zeuren als een oud wijf.
Hoe bevalt Batman?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:05 schreef Godtje het volgende:
Ik hou niet van zombie games. Zit altijd weinig leven in.
Hier gisteren alles aan kant gemaakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Met leuke dingen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
Prima maar nog niet heel veel gespeeld. Druk.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier gisteren alles aan kant gemaakt.Net alleen even biggels place schoongemaakt, nu lekker chillen.
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
Wat heb je voor wilds uitgespookt Air?
quote:
Zeker. Gisteren nationaal ballet en borrelen. Vanavond skieen en borrelen.quote:
Niks mis met een goed housefeestje op zijn tijd.quote:
+1quote:
You're preaching to the choir here..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met een goed housefeestje op zijn tijd.
Ah cool! Wat was het ook al weer, Notenkraker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeer goed. Adembenemend mooi. Heel erg genoten.
Dan ga ik mijn kaartje niet verkopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeer goed. Adembenemend mooi. Heel erg genoten.
I know, maar sommige dingen kun je niet vaak genoeg herhalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
You're preaching to the choir here..
Ook nationaal ballet zwanenmeer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn kaartje niet verkopen.
quote:
Had je balkonplaatsen? Bij klassieke concerten merk je dat het balkon altijd leuker is om te kijken, maar voor het geluid zit je weer beter in de zaal. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
We hadden hele mooie plaatsen met ook nog eens zicht op de orkestbak wat soms kan afleiden maar ook wel erg leuk is.
Eigen tradities opstarten is ok!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
Echt voor herhaling vatbaar. Gisteren besloten er een verjaardagtraditie van te maken.
Nee zaal, rij 6 met maar 1 rij voor ons. Ik zelfs niks. Door de zaalindeling kan dat op zaal 6.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]In maart staan ze in het Lucent Danstheater in Den Haag.
[..]
Had je balkonplaatsen? Bij klassieke concerten merk je dat het balkon altijd leuker is om te kijken, maar voor het geluid zit je weer beter in de zaal. Keuzes, keuzes.
[..]
Eigen tradities opstarten is ok!
Ik blijf enthousiast als ik je zo hoor. Tof dat je het zo naar je zin hebt gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
Nee zaal, rij 6 met maar 1 rij voor ons. Ik zelfs niks. Door de zaalindeling kan dat op zaal 6.
Ik zag inderdaad dat ze op een kleine tour door het land gaan.
Ik had vrij zicht op harp dame en die komt aardig aan haar minuten. Het subtiele samenspel kon ik zo nauwkeurig bestuderen. Heel knap. Kan het nauwelijks in woorden vangen. Ben redelijk onder de indruk.
Iedereen zei dat het een aardige zit zou worden maar de tijd vloog voorbij.
Dat valt reuze meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
Net even berekend dat mijn weekendje London NOG goedkoper was dan vorig jaar....
Dit jaar komt de teller op 270 euro, incl. hotel, boot, benzine, voetbalwedstrijd, 2x uiteten, toeristische attractie bezoeken.
Zo, dat is niet slecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
Net even berekend dat mijn weekendje London NOG goedkoper was dan vorig jaar....
Dit jaar komt de teller op 270 euro, incl. hotel, boot, benzine, voetbalwedstrijd, 2x uiteten, toeristische attractie bezoeken.
Dat dacht ik ook....quote:
Maar jij gaat zelf met de auto dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook....
Mensen denken altijd automatisch dat Londen duur is, maar ik ben nu net iets meer kwijt in totaal, dan 2 vliegtickets van EasyJet
Uiteraard....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij gaat zelf met de auto dan?
In elkaar geramd worden door bobby´s met knuppels en traangas gedurende ontruimingen tijdens de occupy-demonstraties: onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
met z'n hoevelen ga je? En welke boot?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In elkaar geramd worden door bobby´s met knuppels en traangas gedurende ontruimingen tijdens de occupy-demonstraties: onbetaalbaar.
Hoe doe jij 5u en een kwartier over het vliegtuig? En Dover - Londen en A'dam Calais vind ik ook wel optimistisch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard....
Amsterdam - Calais 3 uurtjes
Calais - Dover 1 uur en kwartier
Dover - Londen 1 uur
5 uur en een kwartier...
Reisduur vrijwel gelijk aan vliegtuig.
2 personenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met z'n hoevelen ga je? En welke boot?
Dat scheelt, dan deel je de brandstof en retour met de boot is per auto, niet p.p.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
2 personen
bedrag is p.p.
boot, seafrance of p&o, allemaal prijsvechters
Heel simpel, mijn reistijd is van deur tot deur.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe doe jij 5u en een kwartier over het vliegtuig? En Dover - Londen en A'dam Calais vind ik ook wel optimistisch.
Plus ik denk dat het tijdsbestek wat hij aangeeft wel haalbaar is hoor. Beetje doorrijden en het moet lukkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan deel je de brandstof en retour met de boot is per auto, niet p.p.
Als je boot prijs door 2 deelt is ie wel per persoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan deel je de brandstof en retour met de boot is per auto, niet p.p.
Ach, ik weet zeker dat het haalbaar is... Ik heb het inmiddels al 6 keer gedaan...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Plus ik denk dat het tijdsbestek wat hij aangeeft wel haalbaar is hoor. Beetje doorrijden en het moet lukken
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Tis wel weer typisch weekend-rustig hier
Mooi, maar te serieus voor mijn stemming. Heb liever dit:quote:
ik vond hem wel passen in het kader van occupy, maar ook een mooi nummer vind ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi, maar te serieus voor mijn stemming. Heb liever dit:
![]()
![]()
Doe je mee met de demonstraties?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond hem wel passen in het kader van occupy, maar ook een mooi nummer vind ik.
nope, denk niet dat ik een hele dag demonstreren etc volhoud. en het is natuurlijk niet zo warm buiten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe je mee met de demonstraties?
De Engelse zitten er al jarenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef dawg het volgende:
is er eigenlijk ook een occupy op malta, barb?
Oh ja, het is koud in Hollandistan....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nope, denk niet dat ik een hele dag demonstreren etc volhoud. en het is natuurlijk niet zo warm buiten.
Nope.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef dawg het volgende:
is er eigenlijk ook een occupy op malta, barb?
Sinds 1964 slechts als toeristenquote:
Nice!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
voor mij 4 trouwens, begin maart naar mexico.
Vind ik vreemd, ik doe Dublin - Utrecht deur tot deur toch echt in 3 uur. Ik ben dan een half uur voor de vlucht aanwezig, zorg dat ik alleen handbagage heb (waarom zou je meer meenemen voor een weekend) en dan loop je zo door. Ik vertrek 45min voor de vlucht naar het vliegveld, vlucht van anderhalf uur en binnen 45min na het landen zat ik wel in IJsselstein.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heel simpel, mijn reistijd is van deur tot deur.
Start je vanuit Utrecht moet je eerst met trein of auto naar schiphol... dat is dus 30 - 60 minuten reistijd.
Dan moet je inchecken en heel lang wachten... zeg 1 uur tot anderhalf uur
Dan boarden, taxi-en, vliegen en landen, 1 uur
Dan moet je nog op je bagage wachten, naar het OV lopen, OV kaartje kopen, dan nog met de trein of metro of bus (afhankelijk van het vliegveld dat je landt, een uur tot anderhalf uur reizen naar je hotel
En zie daar, een gelijke, misschien zelfs kortere reis
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:17 schreef Cue_ het volgende:
Er treed een Frans-Duits achtig figuur hier op.. tenminste bij iemand in de achtertuin..
Niets te zien, alleen klinkt het door alle muren heen
Mensen die er een competitie van maken om te bewijzen dat ze sneller op een bestemming kunnen zijn ......quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik vreemd, ik doe Dublin - Utrecht deur tot deur toch echt in 3 uur. Ik ben dan een half uur voor de vlucht aanwezig, zorg dat ik alleen handbagage heb (waarom zou je meer meenemen voor een weekend) en dan loop je zo door. Ik vertrek 45min voor de vlucht naar het vliegveld, vlucht van anderhalf uur en binnen 45min na het landen zat ik wel in IJsselstein.
Damn, ik wist niet dat je zo laag kon zinken om m'n relatie erbij te halen. Volwassen van jequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die er een competitie van maken om te bewijzen dat ze sneller op een bestemming kunnen zijn ......
Geen wonder dat je weer single bent.... Je vriendin werd zeker ook doodziek van je competitiedrang.....
Wat jij wilt jongen. Jij wilde per se de details weten zodat jij appels met peren kon gaan vergelijken. Komt bij toch wel over dat je per se je gelijk wilt halen en dan appels met peren gaat vergelijken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, ik wist niet dat je zo laag kon zinken om m'n relatie erbij te halen. Volwassen van jeik trek alleen je vergelijking van reistijden in twijfel en daarbij geef ik mijn eigen ervaring weer. Als jij dat een competitie vind, zegt dat meer over jou, dan over mij. Overigens geeft je gehele post veel over jouw karakter weer.
Ja lekkerquote:
Haha ja dat heb je soms hè?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja lekkergeen zin in om iets te gaan doen.
ik ben aan het SOGGEN
Dat hoop ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha ja dat heb je soms hè?
Ik zit lekker Ajax Feyenoord te kijken... Hopelijk kan Feyenoord voor een stuntje zorgen
What he saidquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha ja dat heb je soms hè?
Ik zit lekker Ajax Feyenoord te kijken... Hopelijk kan Feyenoord voor een stuntje zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |