quote:
Ik vond het altijd leuk. Dan kreeg ik zo'n 5guldenmunt in mijn handen gedrukt, ging ik op mijn fietsje naar de cafetaria, waar ik amper boven de toonbank uitkwam "5 gulden patat alstublieft".quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had er altijd zo'n hekel aan als ik eten moest gaan halen.
Zat ik net te gamen/tv te kijken of wat dan ook en dan kwam mijn moeder weer storen
Hij wil nooit iets doen. Ik moet altijd dreigen met levenslange straf enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk. Dan kreeg ik zo'n 5guldenmunt in mijn handen gedrukt, ging ik op mijn fietsje naar de cafetaria, waar ik amper boven de toonbank uitkwam "5 gulden patat alstublieft".
Maar ik vond het nooit erg om met dat soort dingen te helpen, net als de tafel dekken enzo.
Tuurlijk wil die nooit iets doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil nooit iets doen. Ik moet altijd dreigen met levenslange straf enzo
Wij deden dat vaak uit onszelf. Maar mijn moeder werkte niet, dus we hoefden verder ook niet echt iets in huis te doen. Afwassen deden pa en ma, vonden ze gezellig, samen kletsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil nooit iets doen. Ik moet altijd dreigen met levenslange straf enzo
quote:
quote:
Ik werk én ik doe allesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij deden dat vaak uit onszelf. Maar mijn moeder werkte niet, dus we hoefden verder ook niet echt iets in huis te doen. Afwassen deden pa en ma, vonden ze gezellig, samen kletsen.
Ik neem mijn woorden terug over jouw oh zo leuke kind.quote:
Dat verandert wel als ik wat voor je kook.quote:
Je komt het maar halen, ook nog beter weer, lekker buiten onder de sterren dineren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:35 schreef Evie het volgende:
[..]
En wanneer kom je me ophalen om dat op te eten?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt het maar halen, ook nog beter weer, lekker buiten onder de sterren dineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |