Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Catch_me het volgende:
Heb een aantal mensen aan de OP toegevoegd
Als het aan mij ligt vanavond weer, even kijken hoe de vrouw er over denkt. Zit wel veel achter de xbox de laatste tijd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wanneer weer een potje FOK! soccer?
En die houden niet van games...........quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef Toekito het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Familie op bezoek.
Dit dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:45 schreef Boingo het volgende:
Ben er bij![]()
Vrouwtje vanavond de deur uit, dus heel de avond racen
http://forzamotorsport.net/en-us/Gallery.aspx?gt=HIERJEGAMERTAGquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef JohnB52 het volgende:
Waar kan ik mn eigen geuploade fotos terug zien?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
En mijn eigen harlekijn, zo goed mogelijk geprobeerd met een 3-deurs :p
Alleen kan ik niet painten
[ afbeelding ]
He! Mooie Honda daar.quote:
Simpel, game starten, invite club members. Dan merk je het vanzelf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoeveel animo er momenteel is?
Is het niet zo dat die design locked is als je hem shared, en dus niet te editten valt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef _Ollie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn sjonnie bak. Als iemand trouwens ook zo'n kentekenplaat wil hebben, stuur me een live message en je krijgt 'm cadeau. Past wel goed bij deze auto
Gamertag: Buddow
Je kan een groep vinyls (in dit geval de kentekenplaat) als 1 vinyl saven en op de storefront gooien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die design locked is als je hem shared, en dus niet te editten valt?
quote:
Ik was ineens de verbinding kwijtquote:
Hij is nu bezig met Top Gear als het goed is, ook hij kan maar op 1 plek tegelijk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef JohnB52 het volgende:
Help!
Ik wilde de autovista net ff laten zien aan iemand, maar nu hoor ik jeremy clarcson niks meer zeggen, iemand die weet hoe op te lossen?
Er is maar 1 icoontje bij elke auto waarbij je Clarkson hoort (dacht het embleem op de motorkap), de rest wordt door de verteller van Forza gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef JohnB52 het volgende:
Dan komt ie in de reclame maar ff langs....
Ff serieus, als ik t open, en bv de ferrari aanklik, dan zou ik m toch moeten horen?
quote:
Oh ff terug lezen! Maar ben nu niet thuis! Dus morgen heb je reactie !quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ff terug lezen! Maar ben nu niet thuis! Dus morgen heb je reactie !
Ik klik op 'get your code' maar er gebeurt niets...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef tuut-chips het volgende:
https://apps.facebook.com/xboxforzatopgear/uk Gratis 'I am the Stig' shirt voor je avatar!
Blokeer je ads oid? Ik had pop-ups tijdelijk op toestaan staan en opnieuw gedaan. Toen deed ie het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Ik klik op 'get your code' maar er gebeurt niets...
Tv goed afstellen jij. Shoo!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Hoe langer ik dit spel speel hoe meer het me op gaat vallen dat de lightning ingame helemaal niet zoveel beter is dan die van Forza 3. Weer die eeuwige overdreven glanzende auto's. En ook de in car view ziet er op momenten dat er weinig licht is erg matig uit. Maar misschien verwacht ik ook wel teveel van de intussen ontzettend verouderde hardware van de 360. En dan willen ze nog tot 2014 doorgaan met deze console
Eind 2012/begin 2013 dacht ik te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Hoe langer ik dit spel speel hoe meer het me op gaat vallen dat de lightning ingame helemaal niet zoveel beter is dan die van Forza 3. Weer die eeuwige overdreven glanzende auto's. En ook de in car view ziet er op momenten dat er weinig licht is erg matig uit. Maar misschien verwacht ik ook wel teveel van de intussen ontzettend verouderde hardware van de 360. En dan willen ze nog tot 2014 doorgaan met deze console
Catch Up AI systeem, helaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:46 schreef JohnB52 het volgende:
Pfff de R3 klasse is best lastig te rijden met n controller,
Wat ik had: vlieg met n ferrari vd baan, ga pits in, had toen 34 seconden achterstand, en 2 rondes, vol met fouten, nog maar 13.... Dat kan geen toeval zijn toch? Alsof de AI aan n elastiek zit. :-(
Dat probleem herken ik niet? Als ik 5 seconden voor lig en constant rij, dan eindigd de nr.2 gewoon 5 seconden achter me......quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Catch Up AI systeem, helaas.
Merk het ook heel vaak, als ik vlak achter een AI zit remt hij vaak op de meest onlogische plekken, en als je hem voorbij bent jaagt hij je ineens op alsof hij veel sneller is.
Die laatste is echt nicequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Deze vind ik zelf erg leuk gelukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mercedes, is dat een custom livery of een R-klasse auto?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Deze vind ik zelf erg leuk gelukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik ook, als ze nou zeggen : de laatste sector moet clean zijn, ok, maar als je in begin v lap n fout maakt, dan de volgende ronde ook invalid....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:05 schreef Catch_me het volgende:
Ergert zich hier nog iemand aan die "dirty" laps tijdens rivals? Ik rij soms meer dirty laps dan clean laps om de meest lullige dingen. Raak je in lap 1 een grasspriet aan, telt gelijk lap 2 niet meer etc
Beide, de DTM C-klasse R2 is een auto die je krijgt in de career mode, level 43 ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Die mercedes, is dat een custom livery of een R-klasse auto?
Zit je in de club? Anders zet ik die mercedes er wel even in vanavondquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef _Ollie het volgende:
Net m'n Xbox Live verlengd met 14 maanden, dus kan weer even vooruit
(tip: Game-Card.net, ¤ 38,95)
Kun je volgens mij bij HUD aanzetten, ik zie hier gewoon hoeveel tienden ik per sector normaliter achter lig. maar real-time display van ronde tijd, dat volgens mij niet (is ook niet belangrijk imo, sector tijd is stuk beter)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:39 schreef Bastard het volgende:
Wat ik trouwens echt mis in het spel, de sectortijden. Ik wil graag weten waar ik sneller ben en waar ik foutjes gemaakt heb, of een andere manier van een bocht aansnijden sneller is en niet alleen of ik overall een snelle ronde gemaakt heb.
Oh en als tip voor rivalmode, neem een rival die een stuk sneller is dan jezelf en niet de eerste in de lijst boven je. Anders zit je steeds met een ghost auto voor je snufferd en dat belemmerd veelsteveel het beeld.
Iemand?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef JohnB52 het volgende:
Hmmm, ik wilde een tuningsafstelling kopen uit de store, maar nou zegt ie dat t bestand beschadigd is, en ik het moet verwijderen van mn dashboard....
nee, vlgs mij kun je via my tuning setups hem weggooien of op de harde schijf even zien of er losse sets staan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef JohnB52 het volgende:
ja, snap ik maar ik begrijp niet wat ze precies bedoelen, en hoe ik het weggooi...
Toch niet mn savegame?
heb je dat bij elke ? Want iemand die ik ken heeft ook dat probleemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef JohnB52 het volgende:
Hmmm, ik wilde een tuningsafstelling kopen uit de store, maar nou zegt ie dat t bestand beschadigd is, en ik het moet verwijderen van mn dashboard....
Ziet er mooi uit. Vauxhall toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef Richard117 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee Holden HSV W427quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Vauxhall toch?
Oftwewel een Vauxhall Monaro.Holden/ Opel/ Vauxhall allen exact hetzelfde.quote:
Oh maar dat weet ik ook wel hoor, wees maar niet bang. Denk dat er maar weinig mensen hier zijn die vaker als mij een Holden of zelfs een Vauxhall Monaro in het echt gezien hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Oftwewel een Vauxhall Monaro.Holden/ Opel/ Vauxhall allen exact hetzelfde.
Know your cars. Holden is een rebrand.
En dan krijg je een antwoord waar je u tegen zegtquote:Op zondag 23 oktober 2011 08:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee. De Holden is juist NIET de rebrand.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, bovenste erg cool!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:55 schreef Richard117 het volgende:
Die Fotomode blijft leuk![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mat zwart is gewoon één van de kleuren die je kan kiezen als je een nieuwe Gran Turismo koopt. Ik was er zelf ook verbaasd over, ik zou het wel op meer auto's willen zien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, bovenste erg cool!
Onderste, matt paint, hoe?
Oe! Da wist ik niet. I retract my previous statement.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee. De Holden is juist NIET de rebrand.
De Holden Commodore is een apart gemaakt model in Australië. De Holden Monaro WAS een apart model.
Alleen vond Vauxhall de Monaro zo'n leuk bakje. En bracht de Vauxhall Monaro VXR hier. De Pontiac-versie in de VS was de Pontiac GTO. Opel heeft hem nooit gevoerd.
De Holden Commodore zoals die in de game zit is in deze contreien nog iets bijzonderder. Die is nooit als Vauxhall geleverd, de versies die je in de UK zult zien, zullen geïmporteerde Holdens zijn. De Holden Commodore is nog wel in de VS verkocht als Pontiac G8.
Ik geloof er zeer weinig van dat iemand in deze streken een Holden Commodore heeft gezien, tenzij diegene in Australië, New Zeeland is geweest, of toevallig een geïmporteerde tegenkwam bij races zoals Richard hierboven (de onderste foto).
De Commodore is echt bijzonder around here..
Er is een reden waarom Australiërs juist trots zijn op de Holden Commodore, de Ute-versies en de Ford Falcon. En dat is omdat ze volledig ontwikkeld en gemaakt zijn in Australië. En compleet losstaan van de rest van GM. En als er een model uitkomt bij vauxhall, dan is de Vauxhall de rebrand. Pontiac bestaat inmiddels niet meer, en weet ook niet wat de Amerikanen nu zouden doen om zo'n specifieke Holden te krijgen.
Ford en Holden hebben daar ook aparte divisies. (Wel raar overigens voor maar 24 miljoen mensen (Australië + NZ).
Dat idd!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:10 schreef Richard117 het volgende:
[..]
Mat zwart is gewoon één van de kleuren die je kan kiezen als je een nieuwe Gran Turismo koopt. Ik was er zelf ook verbaasd over, ik zou het wel op meer auto's willen zien.
Ik mag toch hopen dat ze de mat paint ooit nog is toe gaan voegen. Blijf het vreemd vinden dat dat er niet in zit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:55 schreef Richard117 het volgende:
Die Fotomode blijft leuk![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kwam die uit de lucht vallen ofzo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:24 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar, want dit lukt niet op een ipad (rechtermuisknop, eigenschappen, en linkje kopieeren)
Dat ben ik. Jij bent ook serieus snel. Kost in ieder geval genoeg moeite om die duizendsten te pakkenquote:Wie was leen polo ook alweer trouwens? Jij bent serieus snel en je verbetert m'n tijd ook steeds met een paar duizendsten of honderdsten.
Nee gewoon met controller, weiger met een stuurtje voor de tv te gaan zittenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef JohnB52 het volgende:
@basterd & @thefastlane : rijden jullie met stuurtje?
Die tijd van 1:40,7 die je hebt staan bij de reasonably priced car rivals, kan ik niet meer verbeteren denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:24 schreef TheFastLane het volgende:
[..]
Dat ben ik. Jij bent ook serieus snel. Kost in ieder geval genoeg moeite om die duizendsten te pakken
Die van mij kost 5000 cr. Ben ik zo'n 1,5 tot 2 uur mee bezig geweestquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef _Ollie het volgende:
Allebei erg netjes! wat vragen jullie voor zo'n livery en hoe lang zijn jullie er ongeveer mee bezig?
Ja, als je van iemand stickers als gift krijgt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef _Ollie het volgende:
Is het ook mogelijk om niet gelockte stickers te kopen?
zo dus:quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Wheelie doen en dan met een platte auto tegen de auto die een wheelie doet aanrijden
Vind het zeker geen slechte foto hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef NextTVH het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste foto gemaakt, vind hem niet helemaal goed gelukt
Nice! Maak je alles zelf trouwens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:29 schreef Row-1 het volgende:
Zo, weer een livery klaar, staat te koop in me storefront
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, schijnt n bug/feature te zijn, maar als je op X drukt, dan krijg je gewoon n lijst met alle autos, dus ze zijn dr welquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zien jullie alle auto's in de FOK! clubgarage? Ik zie alleen de auto's van 16 en 17 oktober, de rest aan de rechterkant is zichtbaar als een soort zwart vlak.
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Heb ik ook jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zien jullie alle auto's in de FOK! clubgarage? Ik zie alleen de auto's van 16 en 17 oktober, de rest aan de rechterkant is zichtbaar als een soort zwart vlak.
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Heb ik oowk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Zo is't!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:04 schreef LDS het volgende:
Wat een heldenspel. Ik speel 95% van de tijd op m'n ps3, 360 staat er maar een beetje bij, maar Forza is zoveeel beter dan GT5!
CLK-GTR!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kan je op de CLK-GTR nog steeds geen spoiler monteren als deze?
[ afbeelding ]
Dat is toch niet te veel gevraagd? Deze spoiler hoort er gewoon op als je een raceversie van je CLK-GTR wil maken. Die standaard spoiler voor de straatversie is lelijk.
En om het nog erger te maken, als je tekst of logo's of wat dan ook op de standaardspoiler plakt, zie je die vinyls aan de onderkant van de spoiler ook.Zo lelijk.
Misschien door de paintjob, of klasse (B, S, R3 etc.)quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef JohnB52 het volgende:
Huhhhh, waarom staan veel autos in t veilinghuis voor meer dan de nieuwprijs?
De delorean kost niet 14.000 maar goedkoopst in veilinghuis voor 25.000
Die zitten er ook niet in, (Avon en Mobil wel, goed kijken dus). Maar de andere moet je zelf maken of in de storefront kopen (Ik heb onder andere Samsung zelf gemaakt)quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb een vraagje jongens. Als je naar stickers gaat, zie je alleen stickers van bijvoorbeeld:
Yokohama, Brembo, Alpinestars, Bridgestone etc.
Maar geen stickers van bijvoorbeeld: Kenwood, Mobil, Samsung, Avon etc.
Ja het is af en toe ook precisie werk, maar je kunt bijv. ook met andere vormen proberen beter op lijntjes aan te sluitenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou kijk, ik heb bv mn eigen harlequin gemaakt. Dmv van vierkantjes plakken en plakken en plakken. Echter zie je over karteltjes bij het inzoomen in de fotomode (in de vynil mode zag het er nog wel ok uit). Ik snap niet hoe je dat bv precies langs de naad van een deur kunt pleuren, en exact de vorm geven die jij wilt. Waarom is er bv niet gewoon een verfkwast aanwezig, of een spuitbus..
Ja da's idd de 2010 WTCC wagen van Coronel, ben nu fotomateriaal aan het verzamelen voor de BMW van dit jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:15 schreef JohnB52 het volgende:
Gave Seat, is dat de oude bak van Coronel?
Ik heb gisteravond gereden met handbak ipv automaat, en moet zeggen dat het erg snel went, wel had ik nog 1x per ongeluk op A gedrukt ipv B, maar lijkt net alsof mn tijden wel beter zijn :-)
Ik heb de koppeling op de A en ram bij het schakelen gewoon 2 knoppen tegelijk in ( dus A en X voor opschakelen en A en B voor het terugschakelen)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Handschakelen heb ik mezelf in Forza 3 al aangeleerd, je tijden gaan met gemiddeld 1-2 seconden omlaag. Tijdwinst van niet te schakelen of juist wel is echt priceless.
Krijg alleen het schakelen met koppeling nog steeds niet goed voor elkaar, zowel met de koppeling op A als op LB. Iemand tips?
Probeer ik ook maar ik ben te laat met gas loslaten en dan klinkt het niet lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb de koppeling op de A en ram bij het schakelen gewoon 2 knoppen tegelijk in ( dus A en X voor opschakelen en A en B voor het terugschakelen)
Lekker oefenen op topgear baan, krijg je dr nog geld voor ook, of op de 1/4 dragstripquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:34 schreef Toekito het volgende:
Vanavond ook maar oefenen met handschakelen dan
Geld? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Lekker oefenen op topgear baan, krijg je dr nog geld voor ook, of op de 1/4 dragstrip
Ik moet hem nog ff afmaken en dan komt ie in mijn winkel te staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toffe SEAT, kan ik die paintjob nog kopen in storefront?
Maar dan zit jij niet in de fok! Club of wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Saind het volgende:
ik heb geoefend op die 1/4 mile dragstrip in de monthly rivals dingen. Sta op plaats 700 nog wat. Toch een half miljoen mee verdiend
Oh, met rivals. Heb momenteel gen live dus ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als je van je voorganger wint, krijg je meestal 25.000 of 50.000
Ja is ook zo maar of ik er nou enorme behoefte aan heb. Alleen voor de DLC, dus tegen die tijd kan het wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef JohnB52 het volgende:
Voor 36 euro heb je n heel jaar live, zo duur is t niet als bij de mediamarkt... Iig, flinke marge!
Geniaalquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef [url=http://forum.fok.nl
/user/profile/323435]Proletariaat[/url] het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als je van je voorganger wint, krijg je meestal 25.000 of 50.000
Nee zit met wat vrienden in een clubquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Maar dan zit jij niet in de fok! Club of wel?
Weet niet precies welke de duurste waren, 3 ferraris waren duur, 10 miljoen voor een GTO, ik heb er 3, 1 staat op de marketplace bieden vanaf 1000quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe doe je dat nou weer?
Welke zijn dan t meest exclusief?
Als ik alle autos van boven de 2 miljoen ga tellen, ben ik dr nog lang niet
Alhoewel k wel op de veiling zit te kijken naar koopjes
Waarom zou ik geband worden als er een aantal auto's gegeven worden aan mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef Desunoto het volgende:
Je weet dat je nu het gevaar loopt om geband te worden van Forza online? Ik had die auto's niet geaccepteerd als ik jou was. 1 miljard credits kan nooit op eerlijke wijze verkregen zijn. Niet in zulke korte tijd.
Dat hij 999.999.999 op zijn account heeft is een bug, hebben heel veel mensen "last" van, waaronder ik, er is gezegd dat je het niet mag uitgeven, je kunt dan geband worden. Is al sinds vrijdag zo, en het probleem is nog steeds niet opgelost en ook heet Turn10 niks van zich laten horen over het probleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou ik geband worden als er een aantal auto's gegeven worden aan mij
Ik heb hem ook nog een (zelfgetunede) BMW verkocht voor 5 miljoen.
Overigens, geloof het of niet maar hij kreeg die credits van T10 nadat hij geboden had op een unicorn car. Al zn geld zat er in maar ineens werd de auto weggehaald, en toen had hij ineens 999.999.999 op zn rekening staan.
Ach geld is toch waardeloos geworden in dit spel, je krijgt enorm veel, tunen is gratis, krijgt enorm veel auto's en de rest is vrij makkelijk aan te schaffen.
Nou ik vind het prima hoor, het is niet mijn fout waar ik wat prachtige auto's door gekregen heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Dat hij 999.999.999 op zijn account heeft is een bug, hebben heel veel mensen "last" van, waaronder ik, er is gezegd dat je het niet mag uitgeven, je kunt dan geband worden. Is al sinds vrijdag zo, en het probleem is nog steeds niet opgelost en ook heet Turn10 niks van zich laten horen over het probleem.
Je kan ook op websites credits kopen hè, en dan krijg je auto's die je moet verkopen om aan die credits te komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou ik geband worden als er een aantal auto's gegeven worden aan mij
Ik heb hem ook nog een (zelfgetunede) BMW verkocht voor 5 miljoen.
Overigens, geloof het of niet maar hij kreeg die credits van T10 nadat hij geboden had op een unicorn car. Al zn geld zat er in maar ineens werd de auto weggehaald, en toen had hij ineens 999.999.999 op zn rekening staan.
Ach geld is toch waardeloos geworden in dit spel, je krijgt enorm veel, tunen is gratis, krijgt enorm veel auto's en de rest is vrij makkelijk aan te schaffen.
Als je echt puur voor de rondetijden gaat is het wel handig, ik zelf speel met braking only.. puur ter indicatie wat de snelste lijn zou moeten zijn. maar vaak kun je dus bij sommige bochten vol gas doorrijden al is de lijn rood.. dus tjah..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef JohnB52 het volgende:
Vroeg me af waarom vele van jullie racen met de ideale lijn aan?
Zeker op de Ring is dat vaak het geval, als je het spel moet geloven kun je daar max met 120kmpu rond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef Vendris het volgende:
[..]
Als je echt puur voor de rondetijden gaat is het wel handig, ik zelf speel met braking only.. puur ter indicatie wat de snelste lijn zou moeten zijn. maar vaak kun je dus bij sommige bochten vol gas doorrijden al is de lijn rood.. dus tjah..
Nope, doe ik ook. Alle andere views vind ik fake.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:45 schreef Klonk het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik de enige ben die alles in de cockpitview doet?
Ben zelf nog niet online gaan racen eigenlijk, maar die wachttijden zijn storend inderdaad als ze net zo zijn als het vorige deel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef twi het volgende:
Heb het wel weer een beetje gehad met Forza. Gebeuk online terwijl het een kwartier duurt eer je eindelijk in een race zit, en om nou te zeggen dat ik vrolijk word van het neerzetten van tijden met dit systeem...klein stukje gras meepikken en je ronde telt al niet meer en als het in de laatste twee bochten gebeurt is je volgende ronde ook gelijk ongeldig.
Op de Top Gear track bijvoorbeeld wist ik dat m'n volgende ronde niet zou gaan tellen, omdat ik op het gras terecht kwam twee bochten voor het einde. Auto keren, terugrijden en de bochten fatsoenlijk nemen zodat het weer een nutteloos rondje uitspaart. Gevolg: de ronde werd nog steeds met een uitroeptekentje beloond.
Geweldige game als je eenmaal aan het racen bent hoor, maar voor de rest werkt het allemaal gewoon voor geen ene meter. Niet even lekker snel door het Auction House browsen aangezien het laden van het aanbod eeuwen duurt, en het uitbrengen van een bod idem dito. Jammer.
Probeer de F40 eens, en dat via het menu het geluid focussen op de auto.. boner!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:20 schreef JohnB52 het volgende:
Op tweakers is iemand bezig om met elke auto n stukje (a) over de ring te rijden, als je zn tijden bekijkt, zie je dat de achterwiel aangedreven autos sneller zijn, en dan ook dat de auto met hoogste PI niet de snelste hoeft te zijn.
Edit: sochtends om half 7 rondje met de Zonda rijden en t geluid niet zachter zetten is niet bevordelijk vd relatie met de buren :-)
Ik heb nog niet eens alles gedaan, geen drag of drift ook niet alle rivals, ik wil nog zelf een paar mooie paints maken, wil de career spelen en rivals tegelijk, autovista goed doornemen en bewonderen... spel is zo groot gewoon!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:19 schreef _Ollie het volgende:
Ben het eens met Bastard. De mogelijkheden in Forza zijn eindeloos. Je kan handelen in auto's, ontwerpen, en tuning set-ups. Je kan je auto tunen en painten. Je kan een losse race doen, rivals, driften, drag-racen, online racen en career.
Al moet ik wel zeggen dat een goeie tv daarbij helpt, ben recent overgestapt van 82 cm breedbeeld met een dikke beeldbuis naar een 107 cm plasma, op de ouwe tv was cockpitracen gewoon kut, ene zwarte blob en wat kleur voor je neus, mijn nieuwe tv is dan echt super, alle details op het dashboard enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, doe ik ook. Alle andere views vind ik fake.
Autorijden doe je achter een stuur en niet op een dak of in 3rd person.
Daarbij zijn de spiegels ook echt handig.
Heb idd ook een 107cm plasma.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat een goeie tv daarbij helpt, ben recent overgestapt van 82 cm breedbeeld met een dikke beeldbuis naar een 107 cm plasma, op de ouwe tv was cockpitracen gewoon kut, ene zwarte blob en wat kleur voor je neus, mijn nieuwe tv is dan echt super, alle details op het dashboard enzo.
Scheelt een hoop bekeuringen als je dat ingame houdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja als ik realisme wil dan stap ik zelf wel in de auto.
Scheelt me ook een versnellingsbak als ik net als ingame zonder koppeling ga lopen raggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Scheelt een hoop bekeuringen als je dat ingame houd
En bandjes van de hachirokuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Scheelt me ook een versnellingsbak als ik net als ingame zonder koppeling ga lopen raggen.
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Scheelt een hoop bekeuringen als je dat ingame houd
Tegenwoordig wel ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:18 schreef JohnB52 het volgende:
Stottert bij jullie t spel ook als je over de finish gaat? (einde race)
Welke is dat? F..?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:04 schreef Bastard het volgende:
Dit is zo geweldig om mee te rijden he, en kost eigenlijk geen drol
Die grip, die snelheid, en dat geluid![]()
In de ene race is hij echter overweldigend goed, en de andere race komt hij net te kort tegen de AI.
[ afbeelding ]
De F40 natuurlijkquote:
Die F50 hadden ze nooit mogen maken natuurlijk. De F40 is niet te overtreffenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
De F40 natuurlijk
Die F50 schijnt niet zo lekker te rijden en is niks aan te tunen.. hoorde ik.
Vlgs mij is de F40 3 ton? Zodra je rondrijdt met een smile op je gezicht (vlgs mij kun je er de dikste banden ondergooien.) weet je dat geld goed besteedt is!
Moet je de incarview van die Peugeot Lemans wagen eens proberenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef JohnB52 het volgende:
Iemand de incar view van de Spyker C8 al geprobeerd?
Zie niet zo veel van wat er op de baan gebeurt, door n stickertjebop de voorruit:-)
Hehe, wel cool wat Clarkson er over zegt :-)
Net de 1931 bentley 8 litre vrijgespeeld, mooie auto!
True that.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die F50 hadden ze nooit mogen maken natuurlijk. De F40 is niet te overtreffen
Of de Jaq D-Type, 3 miljoen kost hij, schitterend om te zien en fun om te rijden maar de incar view zit je met dat ruitje voor je, en net die rand zit op de horizon van de baan, ja doodzonde dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Moet je de incarview van die Peugeot Lemans wagen eens proberen
Ik kan je vertellen dat er bij de MM niet heel veel marge op zit. Bij 50 euro voor 12 of 12+2 zit er maar een paar procent. Dat jij het uit het buitenland zo goedkoop haalt betekent niet dat de MM geïmporteerde gamecards kan verkopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef JohnB52 het volgende:
Voor 36 euro heb je n heel jaar live, zo duur is t niet als bij de mediamarkt... Iig, flinke marge!
zijn de kaarten uit t buitenland dan zoveel goedkoper?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er bij de MM niet heel veel marge op zit. Bij 50 euro voor 12 of 12+2 zit er maar een paar procent. Dat jij het uit het buitenland zo goedkoop haalt betekent niet dat de MM geïmporteerde gamecards kan verkopen.
Ja, dat scheelt een heleboel. Op de een of andere manier betaal je bij een Nederlandse importeur iets meer dan bij een Engelse bijvoorbeeld. Denk dat Spanje ook wel redelijk goedkoop is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
zijn de kaarten uit t buitenland dan zoveel goedkoper?
Die van mij, online gekocht, kwam denk ik uit spanje. Ik weet natuurlijk niet hoe ze aan de kaarten komen :-)
Neogaf, omdat het een forum is waar ook ontwikkelaars en persmensen posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef JohnB52 het volgende:
Waar heb je dat gelezen?
Op officiele forum? Vroeg me ook af welke fora jullie nog meer lezen?
Nog iets onhandigs, lees net op tweakers dat dr max 100 mensen in n autoclub kunnen...
Edit: coole vw rabbit : http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4939305.aspx
Vind je echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Beetje vreemd dat FM3 er imo veel mooier uit ziet dan FM4
Kijk eens naar de lucht, de weg, de tribunes, de reflecties op de autoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind je echt?![]()
Een soort van Vanille zandkleur die hele track.. vind ik.
En F4 is 60 fps .. nou ja smaak valt niet over te twistenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kijk eens naar de lucht, de weg, de tribunes, de reflecties op de auto
De F50 rijdt inderdaad verbazingwekkend goed in dit spel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef Catch_me het volgende:
Vind die F50 juist super chill cruisen
Ik vind het een beetje onhandig omdat je niet weet dat je al zo hard gaat :p aangezien er geen motor geluid isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Desunoto het volgende:
Oh, en de Tesla Roadster is schitterend.
Heeft iemand daar al mee gereden? Ik heb er even mee gereden op de fabriekssetup en toen was ik er al van overtuigd dat die auto wel eens zeer snel kon zijn de A klasse. Dus meteen naar affinity level 4 gereden en er gratis upgrades op gegooid en nu heb ik een A600 Tesla die bijna alles (op Lotus Exiges na) eruit rijdt op circuits met korte rechte stukken. Zelfs op Infineon is het een geweldig ding.![]()
Best wel uniek om in te rijden ook. Je hoort hem bijna niet en je gaat je opeens ergeren aan piepende banden die ver boven alle andere geluiden uitkomen, en je hoeft uiteraard niet te schakelen want hij heeft maar 1 versnelling.
Ben geen fan van elektrische auto's maar voor de Tesla maak ik even een uitzondering.
Stond laatst achter een Tesla in de file, ik zat stiekum te hopen dat de accu al half leeg was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:25 schreef Bastard het volgende:
Bij F3 ging ook pas na halverwege het complete seizoen online dus misschien is het straks wat rustiger op de servers en is er een patch oid waardoor het straks wel meevalt. Maar het lijkt mij toch wel doorgetest
Electrische auto's, ik heb die Lexus gekocht als electro-auto, en reed meteen op Hockenheim met een hele serie electro maar wat saai zeg.Echt muisstil inderdaad, je hoort de wind, en de banden piepen en verder maar weinig sensatie. Nee dan de F40 maar
Die krijg je gratis bij de Ford Fusion Stock car. Kost je wel 900.000quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:50 schreef Rauw. het volgende:
Wtf, hoe kom je aan die lexaan raampjes?
Zou kunnen, ik had m nog niet en wilde een Daytona USA auto maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
Die wagen krijg je toch gratis op n bepaald lvl?
Haha, vaak gewoon door de dingen om me heen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wanneer weer een paar potjes soccer, dames?
@Row-1, waar haal je de inspiratie vandaan man?Ik heb constant een soort writers block als ik alleen maar wil beginnen al
.
Of slechts een fractie daarvan. Als je hem via de auction house koopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij de Ford Fusion Stock car. Kost je wel 900.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |