Precies, en dat is toch veel leuker ? Zelf spelers ontdekken ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je ze niet zou gebruiken, dan zou je er na 2/3 weken al uit zijn wie gratis is etc
voor mij maakt het niet uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, en dat is toch veel leuker ? Zelf spelers ontdekken ?
Maar goed, aan de andere kant moet iedereen spelen zoals ie wil.
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, en dat is toch veel leuker ? Zelf spelers ontdekken ?
Maar goed, aan de andere kant moet iedereen spelen zoals ie wil.
Pa+rick van manutd brengt naar mijn weten altijd binnen 1/2/3 weken een data-update uit met de verbeterde namen etc. verkeerde contracten zoals bij bony een gelimiteerde som dus die kan je heel makkelijk ophalen bij Vitessequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ga nu maar eens een game opstarten, heb geen zin om in de editor te gaan kutten voor die namen. Hopelijk werkt de patch dadelijk ook met savegames
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.htmlquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pa+rick van manutd brengt naar mijn weten altijd binnen 1/2/3 weken een data-update uit met de verbeterde namen etc. verkeerde contracten zoals bij bony een gelimiteerde som dus die kan je heel makkelijk ophalen bij Vitesse
ah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html
Maar goed daar kutten ze weer met shirtjes en die staan hier nu wel allemaal goed
Ging mij nu alleen maar om de namen van de competities
Zoals duitse eerste divisiequote:
jep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat kon eerst niet? Kan je btw nog converteren naar klassiek???
Volgens mij kon je bij FM11 geen coach worden van Nederland onder 21 of onder 19. En als je met converteren naar klassiek een tactiek bedoelt, jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat kon eerst niet? Kan je btw nog converteren naar klassiek???
van die link die ik heb gegeven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb een hekel aan Janko, dus die wordt verkocht. Bony en de Jong samen in de spits denk ik... Wellbeck wordt ook nog verhuurd aan mij
Mega Facepack ook erop staan. Zijn Engelse spelers enzo tenminste ook zichtbaar met een mooie foto
en een ander uiterlijkquote:
Wellbeck werd in mijn game gehuurd door Twente. Maakte als vleugelspeler 12 doelpunten in vijf wedstrijden :squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb een hekel aan Janko, dus die wordt verkocht. Bony en de Jong samen in de spits denk ik... Wellbeck wordt ook nog verhuurd aan mij
Mega Facepack ook erop staan. Zijn Engelse spelers enzo tenminste ook zichtbaar met een mooie foto
Jep. Al die links heb ik gebruikt. Facepack, Logo's en shirts. Ziet er prima uit nu!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
van die link die ik heb gegeven?
Cool coolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jep. Al die links heb ik gebruikt. Facepack, Logo's en shirts. Ziet er prima uit nu!
en de facepacks :quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
Die kits ga ik maar gebruiken.
En voor de logo's toch maar deze :
http://localhostr.com/file/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
Dat maakt niet uit hoor. Opent hij hem gewoon met utorrentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Cool cool, nja ik wil alleen de torrent van die facepack, maar nu hebben ze het meteen met utorrent erbij gedaan en die heb ik al
!
Ja hij wil een exe gaan downloadenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor. Opent hij hem gewoon met utorrent
Zet ze dan ff goed neer, nu staan er gewoon een paar onder elkaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga zo wel naar de Dixons.even de links in de op gooien
done
Oh je hebt zonder die panels gedaan? Staan in die map als je hem download, staat ook bij dat het moet :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat zijn die panels dan? Die heb ik (nog) nooit gebruikt...
Ja hier ook, maar wel 2 verschillende soorten fotosquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ooh maar werkt zonder ook prima hoorHeb van vrijwel iedere speler nu een hoofd op de foto
nee 2 verschillende soorten foto's, de normale van FM12 bij sommige spelers, en dan die van die pack bij andere spelers, is nogal kut hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb jij er twee staan nu :p? Screen??
Ik gebruik nu de ene van die pack...
Kijk voor de gein eens bij psv? Pieters, Manolev, Engelaar zijn oude standaard FM 12 fotos en bij de andere zijn het van de packquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaah zo. Bij mij pakt hij alleen die van het pack gek genoeg.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Manolev, Pieters en Engelaar zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Packshots dus
Kijk eens naar Ola en Strootmanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Huh, wat bedoel je?!
Ik vind het wel jammer dat Ruiz bij Fulham bijvoorbeeld nog in z'n Twente outfit staat. Transfers zijn nog niet helemaal verwerkt bij dat facepack...
Nee Ola Toivonen en Strootman in dat plaatje van mequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Strootman Utrecht, net als Mertens. Ola John bedoel je? Gewoon Twente natuurlijk... Willem Janssen ook Roda bijvoorbeeld. Ga deze nu misschien toch maar niet gebruiken
Moet er nog bij, heb de de link al gegevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jouw plaatje was niet zichtbaar... Maar die update, waar heb je die vandaan? Zat niet in dat megapack toch?!
Hutchinson naar Inter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar zie je het ook al
En Ruiz bij Fulham? Fabregas? Aankopen van Engelse clubs?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu werkt wel alles perfect! had alleen pack 1 installed, klopt nu dus gewoon
. Door die eredivisie update pack ook iedereen in het juiste shirtje
Nee wat ik heb de internationale packs nog niet installedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En Ruiz bij Fulham? Fabregas? Aankopen van Engelse clubs?
Spellenlijst, en dan op tools zetten, en even de FM editor downloadenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef yvette1982 het volgende:
Iemand die weet hoe ik via steam de editor aan kan passen en op kan starten?
Dat eerste is er wel.. Het tweede punt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sommige dingen moet ik nog zoeken hoor. Zoals je assistent een lijstje laten maken met welke spelers er zijn om te huren, en bij teamverslag welke versterkingen er zijn
Dat eerst kan ik al nergens vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat eerste is er wel.. Het tweede punt..
Als je bij berichten bent, kun je rechts je assistent vragen over welke spelers er gehuurd kunnen worden.. Waarom daar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat eerst kan ik al nergens vinden
wtf! heb het gevonden, maar snap idd niet waarom het daar staatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Moron het volgende:
[..]
Als je bij berichten bent, kun je rechts je assistent vragen over welke spelers er gehuurd kunnen worden.. Waarom daar?![]()
Hij wil zelf toch niet ofzo??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef Xummon het volgende:
kut steam,waar kan ik het bestandje fake.inc nu vinden
hoezo is van marwijk btw geen bondscoach bij nederland??? weer iets met de rechten te maken ofzo
C:\games\steam\steamapps\common\football manager 2012\data\db\1200 , Of wat je directory naar steam ook is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef Xummon het volgende:
kut steam,waar kan ik het bestandje fake.inc nu vinden
hoezo is van marwijk btw geen bondscoach bij nederland??? weer iets met de rechten te maken ofzo
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Spellenlijst, en dan op tools zetten, en even de FM editor downloaden
gewoon de gehele map inc gewistquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn 2 fake bestanden hè! Heb het ook al 3x op ManU gepost
Dan heb je nog steeds geen Bertjequote:
Prima. Vind wel dat de wedstrijden wat langzamer gaan, maar kan ook liggen aan een wat oudere pc. (e6600) Uiteraard weer een klein beetje wennen aan de nieuwe menu's, maar zie persoonlijk geen echt grote veranderingen zoals destijds de tactics menu.quote:
Opslaan als .dbc ofzo?! En dan laden in FM?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:09 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb in de editor enkele dingen gewijzigd en opgeslagen onder div aangepast.
Echter als ik een nieuw spel fm wil spelen zie ik deze niet in de database staan, ik kan alleen de standaard oppassen. Hoe kan ik mijn editorversie vinden en speelbaar maken?
Waar heb je het nu over?! Ben zelf ook nog flink door de menu's aan het vechtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef s0k het volgende:
Oh wat fijn dat je bij opties kan instellen dat niet NIET gelijk naar profile van club/player gaat.
Ga naar Preferences en dan het eerste scherm waar je gelijk binnenkomt, rechts bovenaan. Naast je language en currency settings. Kijk daar maar eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over?! Ben zelf ook nog flink door de menu's aan het vechten
Handig! meteen ff team op selectie gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:22 schreef s0k het volgende:
[..]
Ga naar Preferences en dan het eerste scherm waar je gelijk binnenkomt, rechts bovenaan. Naast je language en currency settings. Kijk daar maar eens
als je hem koopt moet dat echt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
Kun je uiteindelijk toch ook zonder Steam het spel activeren, of moet je dat echt gebruiken?
Dan sla ik deze versie voorlopig wel overquote:
Niet verwacht dat het erin zou zittenquote:
't is dat jij het zei, maar ik vind het wel vetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet verwacht dat het erin zou zitten
Het is zeker tofquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef s0k het volgende:
[..]
't is dat jij het zei, maar ik vind het wel vet
Bergkamp.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Trouwens wel erg tof dat je nu er voor kan kiezen dat een trainer met een speler aan de gang gaat om op bepaalde dingen te trainen!
via private chat met een coach? Dat is bij mij grijs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Trouwens wel erg tof dat je nu er voor kan kiezen dat een trainer met een speler aan de gang gaat om op bepaalde dingen te trainen!
speler en dan interactie --> beginnen met trainen op favoriete actie en dan kies je iemandquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:36 schreef s0k het volgende:
[..]
via private chat met een coach? Dat is bij mij grijs.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en de facepacks :
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
Zeker iets voor de op idd
Hm, met hun panels ben je wel het grafische attr. overzicht kwijt in je Attributes window van een speler. Dat vind ik wel jammer, ik gebruikte dat toch vaak wel om even een eerste impressie van een speler te krijgen.quote:
True, ik gebruik die panels nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Hm, met hun panels ben je wel het grafische attr. overzicht kwijt in je Attributes window van een speler. Dat vind ik wel jammer, ik gebruikte dat toch vaak wel om even een eerste impressie van een speler te krijgen.
Edit: gewoon hun panels niet installeren dus. Wordt de foto wel iets kleiner van.
Ik verloor van Twente en Heereveen, maar won dan wel weer van Ajaxquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:43 schreef alf89 het volgende:
Zoals ieder jaar ook vandaag weer begonnen met PSV Eindhoven. Ik ken de kwaliteiten van alle spelers al en aangezien het een zeer realistisch spel is, hoef ik me daar niet enorm op te concentreren. Zo kan ik rustig de andere facetten van de nieuwe uitvoering van de game bekijken.
Speel je ook met PSV dan? Zelf heb ik zojuist de voorbereiding erop zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik verloor van Twente en Heereveen, maar won dan wel weer van Ajax
Yes! Nog steeds aan het zoeken naar een fijne tactiek dus speel voorlopig maar met 1 spits, maar wil naar 2 spitsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:30 schreef alf89 het volgende:
[..]
Speel je ook met PSV dan? Zelf heb ik zojuist de voorbereiding erop zitten.
Boca Juniors met 5-1 verslagen en Manchester United werd 3-3. Beide niet onverdiend.
Nja Engelaar heb ik al niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:42 schreef alf89 het volgende:
Ik speel:
--------------Toivonen----------------
Mertens-----Wijnaldum---Labyad-
--------Strootman--Engelaar-------
Pieters-Bouma-Derijck--Manolev-
-----------Issakson------------------
Strootman als spelmaker, Toivonen als afmaker, Bouma aanvoerder.
Het team speelt dynamisch en controlerend.
Zojuist de eerste thuiswedstrijd met 6-0 van Heracles gewonnen met 26 schoten voor en 5 tegen.
34 punten uit de eerste 13 wedstrijden met Fortuna 1 verloren, 1 gelijk rest gewonnen. Zojuist RKC uit de beker gestotenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
2 punten uit eerste 4 wedstijden met de graafschap, lastig begin...
uhm wat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:00 schreef Rumille het volgende:
Wie heeft een Paypal-account of creditcard en wil mij een plezier doen door FM 2012 voor me aan te schaffen? Ik maak het dan nog deze avond via bankrekening over Via een link (Football Manager 2012 Tactics, Wonderkids & Cheats - Download Football Manager 2012) en kortingscode (AQITC) kost ie iets meer dan 31 euro.
PM graag
Daar zat ik ook ff meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Hie laat je de assistent de oefenwedstrijden doen? Ik kan die optie niet meer vinden
Thxquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar zat ik ook ff mee
Teambeleid heet het nu
Je hebt geen paypal? Want dat is zo aangemaakt hoorquote:
Steam is duurder. En paypal duurt 2-3 dagen voordat bankrekening gecontroleerd isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt geen paypal? Want dat is zo aangemaakt hoorEn anders via ideal op steam
?
Dat is elk jaar bij een nieuwe versie, snap dat niet dat ze dat probleem elk jaar hebben en pas met een patch verhelpenquote:Op zondag 23 oktober 2011 04:15 schreef Rumille het volgende:
FMNa 3 wedstrijden Eredivisie zijn Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani, Van der Wiel en Eriksen geblesseerd. Tyfusspel
Doe eens normaal man. Dat heb ik nooit. Alleen Toivonen pakt steeds roodquote:Op zondag 23 oktober 2011 04:15 schreef Rumille het volgende:
FMNa 3 wedstrijden Eredivisie zijn Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani, Van der Wiel en Eriksen geblesseerd. Tyfusspel
materazzi heb je toch niet veel meer aan bij feyenoord? in mijn game wilde hij zelfs naar de graafschap komen, maar vond hem niet eecht indrukwekkende stats hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:53 schreef Toekito het volgende:
Feyenoord gaat best aardig. Zelfs PSV met 3-0 verslagen. En heb Matterazzi kunnen halen. En later Sergio ( kampioen met Deportivo 2002) ook nog. Beide transfervrij.
goed duo hoor vlaar en marco. De Vrij doet het prima alsquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:58 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
materazzi heb je toch niet veel meer aan bij feyenoord? in mijn game wilde hij zelfs naar de graafschap komen, maar vond hem niet eecht indrukwekkende stats hebben.
ja, en nope die is er nog niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Iemand enig idee of er al een crack is?
Nope, want ik speel standaard met FC Den Bosch of andere (relatief) beperkte teams, en die hebben de eerste paar seizoenen toch een jeugd van niets.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
managen jullie het onder 19 team eigenlijk ook zelf? Ik ben er mee bezig en moet zeggen dat me dat wel erg goed bevalt. Zo krijg je toch een beter inzicht in de ontwikkeling van je talentjes.
Straks maar even op internet bestellen denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, en nope die is er nog niet.
1 jepquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Straks maar even op internet bestellen denk ik
Heb geen reviews op internet gelezen maar zou iemand antwoord hebben op de volgende vragen?
1. Als ik nu een demo game aanmaak kan ik deze later in de volle versie ook inladen?
2. Kan je latere competities toevoegen?
ik dacht klein, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb nu geen spelersdatabase geladen neemt hij dan klein/ middel/ groot?
Die crack gaat niet komen of hij komt heel laat..quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Iemand enig idee of er al een crack is?
en terecht, dit spel speel je het hele jaar door uren per week, dus daar kun je wel even wat voor neer tellenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Die crack gaat niet komen of hij komt heel laat..
Steam valt bijna niet te omzeilen.
Gta kraakte ze 3 dagen voordat hij uitkwam, het is echt wel te kraken hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Die crack gaat niet komen of hij komt heel laat..
Steam valt bijna niet te omzeilen.
Welke moet ik hebben, de normale of 2.0 ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef Moron het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten. De FM11 trainingen (van bijv. Ronald) zijn gewoon te gebruiken in FM12.
Say WHATquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef Moron het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten. De FM11 trainingen (van bijv. Ronald) zijn gewoon te gebruiken in FM12.
Dit is ook één van de weinige spellen waar ik geld voor neertel, speel het 3 maanden of zo, dan weer 2 maanden niet, dan weer 3 maanden voluit en zo verderquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
en terecht, dit spel speel je het hele jaar door uren per week, dus daar kun je wel even wat voor neer tellen
FM is dan ook maar een klein spel vergeleken met MW2, MW3 en GTAquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gta kraakte ze 3 dagen voordat hij uitkwam, het is echt wel te kraken hoor.
Zoals mw2
Werken ze even goed dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef Moron het volgende:
Nee want steam is ruk, keer op keer had ik er problemen mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
en terecht, dit spel speel je het hele jaar door uren per week, dus daar kun je wel even wat voor neer tellen
Durf je het wel aan met Van der Wiel? Ik zou alvast maar veel ballenvangers inhurenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef kvbeurden het volgende:
Spel maar gekocht via een steam code.
Begonnen met Arsenal en maar gelijk inkopen gedaan. V/d Wiel voor rechtback. Sagna verkocht voor 30 miljoen aan City.
Zoek nog een goede CM voor +- 15/25 miljoen..
Ik nog nooit, hebben wij nu een evengoed argument?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want steam is ruk, keer op keer had ik er problemen mee.
Roepen ze al jaren. Vind het wel meevallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef zerokil het volgende:
Over paar jaar gaat alles over Steam of de zelfde soort progamma's
Misschien kun je er wel niet mee omgaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want steam is ruk, keer op keer had ik er problemen mee.
In FM is hij niet zo hard uit vorm, in mijn Man City game doet hij het ook primaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Durf je het wel aan met Van der Wiel? Ik zou alvast maar veel ballenvangers inhuren
Om eerlijk te zeggen, ik ben niet zo'n computer nerd die gelijk ziet wat er fout isquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel niet mee omgaan
Heeft weinig met computer nerd te maken, maar het is nogal makkelijk om meteen te zeikenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen, ik ben niet zo'n computer nerd die gelijk ziet wat er fout isbij installeren en opstarten houdt het snel op
Volgens mij gaat iedereen die met PSV begint Diogo halen, transfervrij en dan ben je van Manolev afquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef MMUFC het volgende:
Game begonnen met PSV. 4 duels voorbereiding gehad, 2x 3-0 winst, 1x 4-2 winst en 1x 5-0 winst..
Man van de voorbereiding is tot nu toe Tim Matavz. Dit scoorde al iets van 10 goalsVerder tot nu toe alleen rechtsback Carlos Diogo en een jonge Deen aangetrokken.
Gerndt is een pareltje in FM, heeft bijna in z'n eentje mn Ajax kapotgespeeld ware het niet dat asare 3(!) penalties veroorzaakte en Eriksen schot in de kruising schoot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Game begonnen met FC Utrecht, pas 2 wedstrijden in de voorbereiding onderweg. (beiden gewonnen, van AIK en FC Den Bosch)
Later deze week eens goed voor gaan zitten.
De scout kwam er ook gewoon mee aanzetten.. en Manolev is inderdaad niet super..quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen die met PSV begint Diogo halen, transfervrij en dan ben je van Manolev af
Bij mij ook idd, heb sowieso alleen nog maar spelers gekocht waar de scouts mee aankwamen, ook nog een goeie centrale verdediger gehaald, Isaac Vorsah van Hoffenheim, die was ook niet zo duur geloof ik. Alhoewel ik Marcelo in het spel beter vind dan in het echt, maar beetje concurrentie kan nooit kwaad natuurlijk. En uit Argentinië nog een veelbelovende spits, ben alleen ff zijn naam kwijt, zoek ik vanavond wel op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De scout kwam er ook gewoon mee aanzetten.. en Manolev is inderdaad niet super..
Ik heb Derijck en Pieters in het centrum staan.. Bouma staat links back. Verder heb ik bij Real Madrid op leenbasis Nacho opgehaald.. Dit is ook een verdediger..quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij mij ook idd, heb sowieso alleen nog maar spelers gekocht waar de scouts mee aankwamen, ook nog een goeie centrale verdediger gehaald, Isaac Vorsah van Hoffenheim, die was ook niet zo duur geloof ik. Alhoewel ik Marcelo in het spel beter vind dan in het echt, maar beetje concurrentie kan nooit kwaad natuurlijk. En uit Argentinië nog een veelbelovende spits, ben alleen ff zijn naam kwijt, zoek ik vanavond wel op.
Aanrader is toch wel Xherdan Shaqiri, die ik een paar posts eerder ook al noemde, kost best veel, maar is een heerlijk spelertje, nu al een favorietje van me, en ik denk voor de volgende games die ik ga doen een vaste aankoop, alleen al vanwege de mooie naam. Gelukkig doet ie het ook nog eens goed, althans in de voorbereiding.
bol.com met de nodige waardebonnen uiteindelijk 20 euro betaald. Ik vind het spel wel veel beter geworden, speel nu even met Ajax en vind het vooral erg tof om met het jeugdteam te spelen. Zeker door de toevoeging van de jeugd champions leaugue. Verder loopt het hele spel wat soepeler en moet ik veel nog uitzoeken..quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
waar en voor hoeveel hebben jullie FM 2012 gekocht? en is het echt veel leuker/beter geworden dan 2011?
http://thedugout.dlgamer.(...)ownload-p-12229.htmlquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
waar en voor hoeveel hebben jullie FM 2012 gekocht? en is het echt veel leuker/beter geworden dan 2011?
Das 2011quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://thedugout.dlgamer.(...)ownload-p-12229.html
Minder dan 30 euro.
PC versie? Of PSP want die is wel 30.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef Winski05 het volgende:
Bij de MediaMarkt in Leeuwarden lag 'ie afgelopen zaterdag voor 29,99 euro te koop.
Ben zeer te spreken over de nieuwe FM, hij speelt echt heerlijk!
Bril nodig ?quote:
Hij heeft geen bril nodig want toen ik er een uurtje geleden op klikte stond er ook FM 2011 in die link (voor 17 pond ofzo)quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bril nodig ?![]()
[ afbeelding ]
Als je m op ponden laat staan wordt er nog geen 30 euro van je CC/paypal afgeschreven.
Ik speel zelf met een buitenspelvalquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef TWP het volgende:
Die buitenspelval werkt vaak wel goed bij de tegenstander zeg. Vorige wedstrijd 4x gescoord, 4x afgekeurd vanwege buitenspel.
PC versie uiteraardquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
PC versie? Of PSP want die is wel 30.
Vreemd, als ik die link aanklik kom ik op het scherm waar ik een screenprint van heb gepost.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft geen bril nodig want toen ik er een uurtje geleden op klikte stond er ook FM 2011 in die link (voor 17 pond ofzo)
Nu bij mij ook ja. Maar toen je de link net gepost had stond er inderdaad 2012 in de link, maar kreeg ik FM2011 te zien..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vreemd, als ik die link aanklik kom ik op het scherm waar ik een screenprint van heb gepost.
En in die link zelf staat toch echt ''buy and download football manager 2012''
Heb m er zelf iig gekocht voor minder dan 30 euro, en ja het is echt 2012.
Ja, als ik er nu op klik komt ook gewoon 2012 tevoorschijn. Echter had ik hetzelfde als Scorpie meemaaktequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vreemd, als ik die link aanklik kom ik op het scherm waar ik een screenprint van heb gepost.
Duidelijk, zal wel even aan die site hebben gelegen dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nu bij mij ook ja. Maar toen je de link net gepost had stond er inderdaad 2012 in de link, maar kreeg ik FM2011 te zien..
Ik geloof je gelijk hoor, maar die link had echt FM 2011 voor de Mac als contentquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier ligt ie in alle winkels voor 44 euro.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zeer verbaasd was dat 'ie maar 29,99 kostte. Gaf toch wel een lekker gevoel dat je, door een VVV-bon van 25 euro, uiteindelijk maar 5 euro hoeft te betalen bij de kassaquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hier ligt ie in alle winkels voor 44 euro.
Maar goed ik neem m over van Kper
Bij die dlgamer link een paar posts boven je voor zover ik weet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik FM12 het goedkoopste oppikken?
Lyon 4-0 thuis in het eerste seizoen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Winski05 het volgende:
Had Ajax in 't eggie maar zo'n zegereeks... En check Sigthorsson, die scoort als een malle!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso is het erg makkelijk met Ajax.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Lyon 4-0 thuis in het eerste seizoen?
Hebben ze FM 2012 veel te makkelijk gemaakt ofzo? Dat hoort toch niet te kunnen..
Eerste seizoen inderdaad. Ja, ik weet ook niet wat het is. Dit is echt een extreem goed begin, kan me niet voorstellen dat het zo door blijft gaan. Speel zowat iedere ploeg volledig van de mat. Maar goed Ajax heeft wel een heel goed team zo blijkt. Heb Bony en Tshabalala(linksbuiten) gehaald als nieuwe basisspelers, de rest heb ik zo gelaten. En dan is Bony alwéér geblesseerd, dus speelt nu gelegenheidsspits Sulejmani naast Sigthorsson.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Hebben ze FM 2012 veel te makkelijk gemaakt ofzo? Dat hoort toch niet te kunnen..
Bemerk dit ook al met me Fortuna game, sta eerste nu maar 2 wedstrijden verloren heb al een voorsprong van 14 punten op de nr 3 en 6 punten op de nr 2. Hoef bijna niets meer te doen, speel op de automatische piloot gaat vanzelf. Scoor ontzettend veel. Elke wedstrijd minimaal 3 doelpunten, nadeel is ik krijg ook elke wedstrijd minimaal 1 tegendoelpunt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Steklo was in FM11 echt een bazenskin.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43622
leuke skin, wel ff wennen maar toch tof
welke update?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef Leonos het volgende:
Wat was de update die net gedownload bij mij werd ?
Was het geen editor of zo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef Leonos het volgende:
Wat was de update die net gedownload bij mij werd ?
Luisteren naar wat je ass manager zegt, wat hij zegt heeft meestal een goed effect.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:46 schreef Pinterman het volgende:
Vraag. Wat zeggen jullie in de pre-match team talk als je favoriet bent, maar nou ook weer niet dat de tegenstander kansloos is?
Vroeger had je dan "You can win this", wat zeg maar het stapje onder "I expect a win" was.
Ik ben er nog niet uit wat de optie nou in FM2012 is. Iemand een theorie?
Messiquote:
Alles is al regelmatig al voorbij gekomenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:29 schreef s0k het volgende:
Iemand al logo's gevonden voor de CL, Eredivisie etc?
In de op staan gewoon linkjes , maar de TS is een vieze lapohunter en kijkt verder nergens naarquote:
Die OP mag idd wel even gepimpt worden, al voel ik me daar niet voor geroepen. Heb er eigenlijk niet eens tijd voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In de op staan gewoon linkjes , maar de TS is een vieze lapohunter en kijkt verder nergens naar
De tutorial levert je achievements opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zijn er nog mensen die dit spel wel veel spelen maar toch ook de tutorial hebben gedaan?
Heb je daar nog wat aan als je het sinds 2007 speelt?
vanmiddag heb ik FM2012 ook, en nu de hamvraag....met welke club zal ik gaan beginnen....ik weet het nog niet!!
Haha okay, maar helpt het ervaren spelers ook echt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De tutorial levert je achievements op
Kan je die kut dingen ook uit zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De tutorial levert je achievements op
Opties bij Go on Holiday. Use current tactics en Use current team selection when possible.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:04 schreef knight18 het volgende:
Wat ik doe bij onbelangrijke wedstrijden: op wedstrijddag de opstelling zetten en dan 1 dag op vakantie gaan. Als ik hierna de uitslag bekijk met de opstellingen is die heel anders dan ik had gezet. Weet iemand hoe je dit kan voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |