quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef milka82 het volgende:
OMG, maak me gek, de auto is weg, zal ik......
JAquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef milka82 het volgende:
Ik ga naar een abortuskliniek en sharaan wil de foetus graag hebben op sterk water.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
wat zikn feuteus? Foetus ken ik wel!
jaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef milka82 het volgende:
extreme pedofilie, nog leuker dan extreme sporten!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga naar een abortuskliniek en sharaan wil de foetus graag hebben op sterk water.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga naar een abortuskliniek en sharaan wil de foetus graag hebben op sterk water.
Je hebt ook nog geen teennagels. Moet ze toch nog knippen, zal ik het dan naar je opsturen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
dat is het enige aandenken wat ik nog niet heb in mijn huis van jou!
voodoopop van haren gevuld met popcorn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
je weet dat ze dan een voodoopop maakt he?
oh god nou krijgt space weer nachtmerriesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
en die pop in een pot met bedwantsen stoppen he.
Gefeliciteerd, je bent zwanger!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Whuuuuut mn broek ging amper dicht....en heb echt niet raar gegeten ofzo deze week.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent zwanger!!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent zwanger!!
Welnee, volgens al die tienermoederfora heeft een kindje alleen liefde nodig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wat leuk!
Beetje lastig met studie alleen
Tienermoederfora zijn mijn bijbel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, volgens al die tienermoederfora heeft een kindje alleen liefde nodig!
Arm kindquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:37 schreef milka82 het volgende:
uhuh, liefde, vandaar dat ik er gloeiende elke nacht 5 keer uit kan om een jankend kind weer neer te leggen, ze krijgt te weinig liefde.....;(
Whut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:49 schreef milka82 het volgende:
arme moeder! duurt nu al een paar maanden, zucht!
Oja, wie heeft gister toevallig ook de kerel met een bal in zijn reet gezien op tv? Schiet me nu in 1 keer weer te binnen, heb zo gelachen (was na expeditie Robinson)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef milka82 het volgende:
der was zo'n artsen programma op, met jonge dokters ofzo, komt er een vent binnen op de eerste hulp die had een zwarte rubber bal (formaat biljartbal) vast zitten in zijn reet. Hoop gepruts en gepiel, vent onder narcose, bal er uiteindelijk uitgefrot, vloog ie door de kamer heen door, hahaha. Ik kwam niet meer bij
quote:
Frozen pig's tailquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.well.com/~cynsa/newbutt.html
(SFW)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.well.com/~cynsa/newbutt.html
(SFW)
quote:** WARNING ** Depending on where you work this may or may not be appropriate for work.
quote:We’ve saved the most impressive idea of what to not to stick up your bumbum for last. A light build! Why this person thought sticking a light bulb up their butt was a bright idea (get it, get it) we may never know but, guessing from the doctors who treat patients with foreign objects stuck in their rectums it was more than likely for sexual gratification. This person deserves an off the strip Las Vegas show for managing to prevent this thing from breaking.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
http://top10king.com/top-10-best-drunken-yoga-poses/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lompe hark ook.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou van mijn baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lompe hark ook.awkward als het van je baas is, maar wel een bazen compliment
Knoei
Hier niet echtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]awkward als het van je baas is, maar wel een bazen compliment
True; maar mijn baas is ook een schatje; dus neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
officieel mag je nu je baas aanklagen
Mijn baas is vet knapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
de kaasvraag: zou jij hem ook doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nopequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn baas is vet knap
pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
op je werk maak je ook iedereen ziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk om thuis te zijn vandaag, kan ik ongegeneerd mijn neus steeds ophalen, dát lucht op!
Op mijn werk moet ik dat steeds weer charmant oplossen, maar thuis:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk worden mijn collega's komend weekend ziek van me, maar ja, we hebben een beleid dat iedereen bij een verkoudheid gewoon moet werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op je werk maak je ook iedereen ziek
Net als toen met SARS, whehehequote:
net als wimpermijtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Het komt gewoon door mondkapjes heen he, zijn powervirussen
nobelprijsje doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien brengen die het wel over.... hmmmmm
Misschien heb je net een ontdekking gedaan SQ
occupyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik reed trouwens gisteren langs die Occupy tentjes op het Malieveld in Den Haag.
Kansloze werkloze hippies daar man, die hadden de lol van hun leven, waren gewoon een soort van gratis aan het kamperen met feesten. Ik geloof er geen reet van dat ze dat doen voor "het goede doel" want dat kon op de radio ook al niemand uitleggen die bij die beweging hoorde, waar het nu precies om draaide.
Whehehe
Delen?quote:
Precies, links werkschuw tuig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
nog een nachtje vorst en ze zijn ineens helemaal niet meer zo ge-engageerd
Hey, 't is weekend. Ik ga afsluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
New tattoo I haz itr u serious?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
New tattoo I haz itEen 8 !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast een oneindig teken bedoeld zijn![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
serious i am why?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een 8 !!!
Zal vast een oneindig teken bedoeld zijn![]()
Ik had er toch al 1 aan de andere kant, dan maakt het toch niet meer uit vind ik. Was dat niet zo geweest dan had ik het misschien niet gedaan maar ik vind het mooi zo.quote:
Hij lijkt een beetje scheef te zittenquote:
De reden zijn meerdere dingen, ik liep er al meer dan een jaar mee in mijn hoofd en vond het nu wel tijd om te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de reden achter deze?
Had je al tattoo's?
Ik ben er zelf niet zo dol op, maar iedereen moet dat zelf weten natuurlijk
Ik wilde hem zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje scheef te zitten
Zittie dan recht als je je arm draait?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zittie dan recht als je je arm draait?
Mij is het omdat ik echt teveel verlepte 60+ers heb gezien met tattoo's
Ja maybe true, maar ik vind veel andere plekken niet mooi. Als mensen me een aso vinden omdat ik daar een plakplaatje heb, so be it.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
je moet het natuurlijk zelf weten maar je bent jong, slim, en hebt de wereld aan je voeten... En dan tatoeeer je je pols. Ik vind dat niet handig
Dan heb ik dat een paar jaar geleden al gedaan met de andere kantquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
ook als je daardoor bij voobaat je eigen ruiten ingooit?
Mwah, piercings zijn toch wel een heel ander verhaal dan tattoo's hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde ooit toen ik 17 was zo'n lippiercing, ben zo blij dat ik dat niet gedaan heb.
Mijn vriend heeft me er toen vanaf gepraat.
Heb ik al gehad. Is er weer uit inmiddels. Zelfde voor alles in mijn oren, tong en smileyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde ooit toen ik 17 was zo'n lippiercing, ben zo blij dat ik dat niet gedaan heb.
Mijn vriend heeft me er toen vanaf gepraat.
Is zo'n smiley niet enorm kut met tandenpoetsen trouwens?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik al gehad. Is er weer uit inmiddels. Zelfde voor alles in mijn oren, tong en smiley
Ja klopt, die kun je er nog uithalen. Maar dan nog, je blijft het altijd wel zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, piercings zijn toch wel een heel ander verhaal dan tattoo's hoor.
Ik poets mijn tandvlees niet heurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is zo'n smiley niet enorm kut met tandenpoetsen trouwens?
Hangt van jezelf af, bij mij moet je verdomd goed kijken wil je kunnen ontdekken wat ik gehad heb. Die dingen in m'n oren zitten er nog en tellen derhalve niet mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja klopt, die kun je er nog uithalen. Maar dan nog, je blijft het altijd wel zien.
Nee ok, maar je ziet ze ook wel eens wat lager hangen zeg maar. En ik vind het een maf ding, dus intrigeert 'ie me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik poets mijn tandvlees niet heur
Acne?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog wel een putje in mijn neus
foei!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik poets mijn tandvlees niet heur
zo kan ik het misschien wel verkopen jaquote:
Ja hij hing net een ienimini stukje op mijn tanden, maar niet echt hinderlijk ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee ok, maar je ziet ze ook wel eens wat lager hangen zeg maar. En ik vind het een maf ding, dus intrigeert 'ie me.
Dan gaat t bloeien manquote:
Brandwonden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo kan ik het misschien wel verkopen jaen mijn self-inflicted brandwonden zijn gewoon het resultaat van insectenbeten
jep, leve de puberteit!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brandwonden?
Als in peuken uitgedrukt ofzo?
En je tanden blijven gewoon heel enzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij hing net een ienimini stukje op mijn tanden, maar niet echt hinderlijk ofzo.
[..]
Dan gaat t bloeien man
Het is een plat dingetje he, geen bolletje, dus ik zie niks aan mijn tanden. Wel geïrriteerd tandvlees op het begin maar wat wil je als er opeens zo'n ding hangt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je tanden blijven gewoon heel enzo?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook heel blij dat ik op mijn zeventiende niet dat kruis heb laten tatoeeeren. Heeeeel blij
Ah zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een plat dingetje he, geen bolletje, dus ik zie niks aan mijn tanden. Wel geïrriteerd tandvlees op het begin maar wat wil je als er opeens zo'n ding hangt.
och, ook datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik las dit: ik ben ook heel blij dat ik me op mijn zeventiende niet in mijn kruis heb laten tatoeeeren. Heeeeel blij
![]()
Ach, als je 'm zat bent stop je gewoon met scheren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Even je clit markeren en er een pijl naartoe laten tattoeeren
Oh, ik had zo'n enorme pijl in gedachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb geen haar op mijn clit hoor
Wraak voor de poeppraat.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben blij dat ik niet zo'n aarsgewei als mijn zus heb
ach, een handigere plek dan je pols!quote:
ter mijner verdedigingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, een handigere plek dan je pols!
(sorry voor de aversie, ik heb alleen zoveel mensen gezien die er gruwelijke spijt van kregen. Zeker met die impuls-tattoos)
Is geen impuls voor mij, nja de afspraak wel maar het ding zelf nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, een handigere plek dan je pols!
(sorry voor de aversie, ik heb alleen zoveel mensen gezien die er gruwelijke spijt van kregen. Zeker met die impuls-tattoos)
nee, ik ook niet zo...en dan op je pols..dat ziet toch iedereen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de reden achter deze?
Had je al tattoo's?
Ik ben er zelf niet zo dol op, maar iedereen moet dat zelf weten natuurlijk
Nyx matte lipsticks en nyx blushes in espresso en mauvequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef Mss het volgende:
Skjoe, wat had jij ook alweer precies in je laatst CC bestelling, daar zat namelijk het eea in dat ik ook wilde hebben. Met name de lipsticks en de blushes
JAAAAAAAAAA!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Gaan we trouwens dit jaar weer een Secret Santa doen dames?
Najaar 2009 was het eerste topic!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje, hoe lang draaien we al mee in SHJN eik?
Ik 2 jaar nu, jij langerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje, hoe lang draaien we al mee in SHJN eik?
maar jij hebt veel meer lakjes in veel kortere tijd verzameldquote:
Truequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar jij hebt veel meer lakjes in veel kortere tijd verzameld
Mijn baas heeft gevraagd of ik een presentatie wil doen bij de gemeente Deurne. Ik zal natuurlijk enigzins rekening houden met mijn kleding, maar ik kan onmogelijk een burka aan gaan trekken om alles te bedekken. En dat weet hij ook heel goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Na 4 jaar nog steeds geen spijt van tattooMaar ik zou het ook niet gauw op een opvallende plaats doen tbh
Dat kan ik me wel inbeeldenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn baas heeft gevraagd of ik een presentatie wil doen bij de gemeente Deurne. Ik zal natuurlijk enigzins rekening houden met mijn kleding, maar ik kan onmogelijk een burka aan gaan trekken om alles te bedekken. En dat weet hij ook heel goed.
Het is ook al best een geaccepteerd gegeven imo.
Ik vind eigenlijk het enige nadeel aan zichtbare tattoos is dat mensen - als ze verder niets weten te zeggen, of om een openingszin verlegen zitten - over je tattoos beginnen. Vandaag ook weer...een nieuwe monteur was begonnen bij ons. Ik haal een bak koffie en hij zit alleen in de kantine. "Jij houdt wel van inkt he?"![]()
Uhm...ja?
ik ben 42quote:
Ja, dan treedt dat verval wel in ja.quote:
Oh da's echt erg zulke mensenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik wist het! Ik ben geen slechte bliepmiep![]()
En dan toch de hele tijd vandaag extra goed opletten en bang zijn dat ik het fout doe![]()
Enige wat die vrouw te zeggen had, is dat ze zich vergist had dan.
Ja wtf rot op man, je weet toch of je 50 euro of 10 euro hebt? Helemaal als je daarna zegt: "het was mn huishoudgeld" en nu heb je je zogenaamd vergist? Lijkt voor mij eerder dat je dan wilt proberen 40 euro extra te krijgen. En dan nog wel extra een keer naar mn naambordje kijken(waarbij mij toevallig mn eigen naam op staat, maar de meeste hebben onderling gewisselt dus heb je niets aan)
En tuuurlijk had ik het gewooon apart moeten houden enzo, maar je doet niet altijd alles zoals het hoort, en als het megadruk is weet je het niet allemaal meer.
Stom takkewijf, hoe kom je van ja ik gaf je 50 euro het was mn huishoudgeld naar oh dan heb ik me vergist.
![]()
![]()
![]()
En ik heb geen zin om mn nagels te doen dus die vloeken lekker bij mn shirt morgenVandaag wel 10x gehoord dat ze mooi bij mn shirt paste.
Bij de Ikea werd ik zo leip van mensen die heel bijdehand je naamkaartje lezen en je dan bij je voornaam noemen. Toen heb ik van naamkaartje geruild met een mannelijke collega. Heel wat vreemde blikken gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
En dan nog wel extra een keer naar mn naambordje kijken(waarbij mij toevallig mn eigen naam op staat, maar de meeste hebben onderling gewisselt dus heb je niets aan)
Nee, het maakt alleen uit voor mijn ijdelheidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dan treedt dat verval wel in ja.![]()
Maar maakt het uit voor het zetten van een tattoo, de huid "kwaliteit" als in rimpels enzo?
JAAAAA VAN DIE IDIOTEN DIE ZEGGEN HALLO [INSERT NAME] HOE IS HET?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tattoos![]()
Mijn eerste heb ik 9 jaar, mijn tweede 6 jaar. Eerste was niet heel erg doordacht, tweede was wel overdacht, had het plaatje (eigen ontwerp) al een jaar klaar voor ik hem liet zetten.
Voor mij staan ze voor bepaalde periodes in mijn leven. De afbeelding van mijn eerste tattoo zou ik nu niet direct meer kiezen, maar vind hem nog steeds mooi omdat hij staat voor bepaalde herinneringen, om het maar cryptisch te houden.
Mijne zitten trouwens op mijn enkel en mijn schouder, dus makkelijk te verbergen, was voor mij een vereiste.
Wel irritant: Ben je aan het dansen, gaat er een wildvreemde aan je schouder zitten (ook echt er aan zitten) en zeggen "is die echt?" en dit is me serieus meerdere keren overkomen.
Ik heb turkse pizza op, wat is dat toch ontiegelijk lekker. Nadeel: Zit nokkie-vol
[..]
Bij de Ikea werd ik zo leip van mensen die heel bijdehand je naamkaartje lezen en je dan bij je voornaam noemen. Toen heb ik van naamkaartje geruild met een mannelijke collega. Heel wat vreemde blikken gehad.
O ja: WEEEEKKKEEEENNNNDDDDD!
Oh ik heb dat vaak. Ik neem de storingen aan die binnenkomen. 'En uw naam is???' Jah die en die muts...er is maar 1 die de storingen aanneemt hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JAAAAA VAN DIE IDIOTEN DIE ZEGGEN HALLO [INSERT NAME] HOE IS HET?
En ik maar denken, ken ik jou.
Wat voor cremetjes waren dat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, het maakt alleen uit voor mijn ijdelheid
Oeh daarover gesproken trouwens!! Weten jullie nog dat ik 80 euro uit had gegeven aan cremepjes? Een paar weken geleden? Die zijn dus echt fucking fijn en ze doen hun werk ook nog!De huid rond mijn ogen is véél gehydrateerder en zelfs de blauwe kringen die ik van nature heb zijn minder
Ja dat is dan dr eigen schuld hoor. Dit was ook mn eigen schuld, maar kon me al niet indenken dat ik een briefje van 50 voor 10 aanzie(helemaal niet als het bedrag onder een tientje is, want dan heb ik altijd zoiets van moet dat nou). Maar dat je zelf niet weet wat je hebt, en je dan zo gedraagt. Bah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh da's echt erg zulke mensen
Alhoewel ik wel mijn kaken op elkaar houd als de bliepmiep, ondanks mijn opmerking dat er een kratje in de kar staat, toch het kratje niet aanslaat. Moet ze maar opletten
Had bij de appie mijn achternaam er op staan met mevrouw ervoor, als ze me bij m'n naam wilden noemen deden ze dat maar sjiek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zette bij leenbakker altijd iets van repelsteeltje, habbakuk of pijpenkoningin op mijn naamplaatje
Ik zou dat zo graag een keer doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Klanten foppen
Mag ik pinnen? En dan met een stalen bakkes NEE zeggen en kijken wat ze doen.
Als bejaarden zo gaan doen zijn ze of niet goed bij hun hoofd of gewoon aso. Ik vind het ook lomp dat ze zo met hun eigen leed te koop lopen tegen Jan en alleman. Daar heb jij toch niks mee te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja dat is dan dr eigen schuld hoor. Dit was ook mn eigen schuld, maar kon me al niet indenken dat ik een briefje van 50 voor 10 aanzie(helemaal niet als het bedrag onder een tientje is, want dan heb ik altijd zoiets van moet dat nou). Maar dat je zelf niet weet wat je hebt, en je dan zo gedraagt. Bah.
Dat namen noemen doen ze hier ook, en dan kijk ik meestal zo![]()
En ik had vandaag weer het vrouwtje dat dood wil. Kei-oud vrouwtje in zon vroemvroem, die toen ze jarig was (en ik dus heel aardig gefeliciteerd zei) een heel verhaal begon te houden dat iedereen al dood was en zij dat ook wilde. Nu kocht ze 2x haarverf en zei ze erbij dat ze hoopte dat ze dood was voor ze ze nodig had. Serieus ze zal best wat hebben en het zal allemaal niet meer zo leuk zijn, maar omdat aan een random kassameisje te zeggen.
Mn vrolijke bui(=zeldzaam op het werk) was ook meteen over.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor cremetjes waren dat dan?
Ik geloof niet zo in cremes, alleen zonnebrandcreme, niet teveel zonnen en verder gewoon een basic dagcreme om mijn bekkie niet te laten uidrogen.
Oh die heb ik op het vliegveld weleens zien staan. Aandachttrekkende verpakking, lettertjesquote:
Want dan is het zo gezellig drukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zitten heel de dag weg te stoffen in hun kamer in peppelrode, en wanneer gaan ze boodschappen doen? Juist, op zaterdagmiddag!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Want dan is het zo gezellig druk
En dan drie uur gaan kijken naar de pakjes soep met je kardwars over het padSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en in alle kiwi's knijpen
disclaimer
Het verkooppraatje was dat ze juist door de verpakking en tube/potje zo simpel mogelijk te houden de creme goedkoper konden maken. Daar zit ook wel wat in, het is geen gelikt uiterlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh die heb ik op het vliegveld weleens zien staan. Aandachttrekkende verpakking, lettertjes
Ik krijg zoooo vaak diepvriestaart als cadeau van patiënten als ze klaar zijn bij ons. Opbokken, we vreten die zooi niet. Ik geef het altijd mee aan stagiairesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
En dan uiteindelijk alleen zes pakken maitre paul diepvriesgebak halen, tien pakjes vleeswaren en de nieuwe cryptobundel van denksport
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
En dan uiteindelijk alleen zes pakken maitre paul diepvriesgebak halen, tien pakjes vleeswaren en de nieuwe cryptobundel van denksport
Zo bedoeld eik het juist niet hahaha. Ik ben gek op letters en op zulke verpakkingen, vandaar dat mijn oog erop vielquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het verkooppraatje was dat ze juist door de verpakking en tube/potje zo simpel mogelijk te houden de creme goedkoper konden maken. Daar zit ook wel wat in, het is geen gelikt uiterlijk.
Maar fijn dat ze zijn!!!
Die met die twee doppen is speciaal voor onder je ogen, donkerblauw voor 's nachts, de witte voor overdag.
Ze kosten ¤40,= p. st. bij Douglas.
Moest altijd zo lachen om al die leipen die door de weeks overdag door de winkel kwamenquote:Er is niet veel voor nodig. Mensen gelukkig maken. Ok, misschien is gelukkig een iets te groot woord. Maar mensen werden blij van me. Hoe ik dat gedaan heb wilt u weten? Wat mijn geheim is?
Het is zo simpel. Ik heb vandaag mijn werk met plezier gedaan. Ik stond vrolijk de vleesbakjes in het vak te schuiven, onder het motto “als je er chagrijnig bij kijkt, gaat het echt niet sneller”. Daar loopt die vaste klant, die meneer die mij zo leuk vind omdat ik enthousiast kan zijn om niks, en hem een keer heel blij en ongevraagd heb verteld welke soorten brood wij hebben. Tja, als je mij vergelijkt met de gemiddelde fulltime supermarktmedewerker, in ieder geval in mijn filiaal, ben ik wel ��n van de vrolijke. Nu is dat niet zo gek, aangezien ik weet dat ik binnenkort het pandje verlaat, en alleen nog op zaterdag hoef te komen opdraven. Maargoed, ik dwaal af. Deze meneer was verbaasd toen hij mij achter de vleesbakjes zag, aangezien hij mij meestal achter de snijmachine voor het brood ziet staan. “Jij bent wel multi-inzetbaar h�?” Roept hij met een grote lach. Ik lach terug en roep ongeveer op hetzelfde volume en ook met vrijwel hetzelfde accent “Meneer, ik kan zoveel. Daar kan u zich geen voorstelling bij maken”. De meneer lacht hartelijk en praat enthousiast verder, waarbij ik de helft niet versta, maar daar ben ik al aan gewend bij deze meneer. Zijn dag is weer goed, mijn dag is weer goed, en zijn vrouw heeft even rustig boodschappen kunnen doen. Iedereen is gelukkig.
Bij een andere meneer die ik niet voor het eerst zie, sta ik bekend als degene die wel wat weet. Kijk, de gemiddelde caissi�re die verdwaald is in de winkel, heeft geen idee, wat je ook vraagt. Ik heb in mijn 4 jarige albert Heijn Carri�re (waar ik trouwens niet trots op ben) zo ongeveer alle kanten van de winkel wel gezien en overal gewerkt. Geen probleem dus. Die meneer kwam vorige keer al naar mij toe. “Ik wil wat vragen, dat weet jij vast wel.” Toevallig wist ik het antwoord op zijn vraag, en sinds dien is hij overtuigd van mijn deskundigheid. Ditmaal was hij er weer, en toen ik langs struinde schoot hij mij aan en riep “Jij weet veel!”. Ik bied er nog eens overheen “meneer, ik weet alles!”. De uitkomst was dat wij inderdaad geen spa groen in halve liter flesjes hadden. De meneer bedankte mij enthousiast en liep tevreden naar de kassa. Dat terwijl wij het product dat hij zocht dus niet hadden. Sommige mensen zijn zo makkelijk gelukkig te maken!
Jouw schrijfstijl lijkt op de mijnequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een tijdlang als vegetariër op de vleesafdeling gestaan, dat was grappig(hoefde alleen te vullen en te bestellen, niet te snijden ofzo). "is dit en dit vlees lekker?" "geen idee, ik eet vegetarisch"
.
Heb destijds nog een vaag blogje geschreven, dat beschrijft mijn tijd bij de appie best aardig.
[..]
Moest altijd zo lachen om al die leipen die door de weeks overdag door de winkel kwamen
Beter dan die peuters met minikarretjes die constant je enkels aan gort beukenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
Er was vandaag trouwens een vrouw die echt keihard tegen dr kinderen aan het schreeuwen was. En ze waren wel vervelend, maar lijkt me dat je dat toch anders oplost.
En een meisje van een jaar of anderhalf die een hangertje dat buiten mn kassablok lag door het kiertje van de deur aangaf![]()
Heb tegen dr moeder gezegd dat ze wel mocht blijven.
Zulke figuren kom je dan op woensdagochtend tegen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, vroeger hadden we de portbejaarde, die kocht een paar keer per week 6 flessen port bij de aldi. En ook alleen dat. In het mandje van d'r scootmobiel.
Ah, ik wil ook zo'n kindje later!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
Er was vandaag trouwens een vrouw die echt keihard tegen dr kinderen aan het schreeuwen was. En ze waren wel vervelend, maar lijkt me dat je dat toch anders oplost.
En een meisje van een jaar of anderhalf die een hangertje dat buiten mn kassablok lag door het kiertje van de deur aangaf![]()
Heb tegen dr moeder gezegd dat ze wel mocht blijven.
Goed doorsmeren is mijn deviesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zulke figuren kom je dan op woensdagochtend tegen in het ziekenhuis.
"Trauma capitis" met wekadvies bij alcohol. Ofwel, dronken met hun harses ergens opgeklapt met een hoofdwond en mogelijk hersenletsel.
Was er een tijdje geleden ene vrouwtje die had aangegeven dat ze ongeveer 8 glazen sherry dronk op een dag. Maar ze bedoelde bij navraag longdrinkglazen van ongeveer 0.25 liter
Hema heeft dat niet(gelukkig), maar vervelende kinderen zijn zo vervelend. Als een baby jankt vind ik het niet erg, maar zodra ze ouder zijn, moeten ze niet jankenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beter dan die peuters met minikarretjes die constant je enkels aan gort beuken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vroeg me vroeger als vakkenvuller altijd af wie die jerrycans gore sherry enzo kochten, sinds een paar jaar weet ik het...
Ik heb het in 2004 geschreven, grappig dat het nog steeds online staatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw schrijfstijl lijkt op de mijne
Als ik baby's op de band had dan scande ik ze ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik liet de kindjes altijd helpen met scannen bij de IKEA, babies op de lopende band enzo
.
Kan er niet vroeg genoeg bij zijn, weg met dat babyvet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik baby's op de band had dan scande ik ze ook.
Heb er 1 op de achterband gehad in actieve kruiphouding en toen heb ik dus de loopband aangezet. Dat kind kroop voor haar leven
hehehehehehehe ja heerlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik baby's op de band had dan scande ik ze ook.
Heb er 1 op de achterband gehad in actieve kruiphouding en toen heb ik dus de loopband aangezet. Dat kind kroop voor haar leven
O maar deze was zoooo liefquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mongolen die je elke keer willen knuffelen
En, wat zei je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O maar deze was zoooo lief. Enorm hoog stemmetje en dan "ik heb een nieuwe jas he? ik heb een nieuwe jas he? kijk m'n mooie nagellak, mooi he?"
Had het ook met een andere waus die echt compleet in de war was, was ik ook de enige die hem niet negeerde. Dus die ging Koos Alberts voor me zingen en heeft me uiteindelijk ten huwelijk gevraagd.
Ik ook niet, en dat vind ik best erg van mezelf. Maar op mn vorige werk was er eentje en die begon altijd tegen iedereen te schreeuwen, ook gewoon tegen andere klanten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb niet zo veel met mongolen. Helaas hebben mongolen vaak wel ieta met mij
Dat ik eerst seks wilde hebben om te kijken of het wel wat wasquote:
Waarom is dat erg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat vind ik best erg van mezelf. Maar op mn vorige werk was er eentje en die begon altijd tegen iedereen te schreeuwen, ook gewoon tegen andere klanten.
Ach gutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ik eerst seks wilde hebben om te kijken of het wel wat was![]()
Nee, heb gezegd dat hij veel te oud was.... Diep teleurgesteld was hij, heb hem nauwelijks meer gezien daarna.
Omdat het ook gewoon mensen zijn en er niet om hebben gevraagd dat ik denk, o nee he. |quote:
Qft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is niet erg Whoop. Net zo min als dat je alle bejaarden en alle kinderen en alle dikke mensen lief en leuk moet vinden.
Overal zitten teringlijers tussen.
tuurlijk wel, dwazen genoeg tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:04 schreef Tammymara het volgende:
Nee hij zei niets.
Maar ik heb net bedacht dat een kleuradviseur geen beroep is
Tam doet en wil teveelquote:
Oh, helaas welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:04 schreef Tammymara het volgende:
Nee hij zei niets.
Maar ik heb net bedacht dat een kleuradviseur geen beroep is
Ik heb stage gelopen met verstandelijk gehandicapten en daar was ook zo'n figuurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
Over mongooltjes gesproken.
Ik zat laatst op zondagochtend voetbal te kijken langs het veld bij Petje. Die kerels zijn altijd kei-fanatiek en er wordt links en rechts wel eens gescholden en gevloekt. Hoort erbij zeg maar.
Maar van de tegenpartij (uit Oss) was ook een jongen van een jaar of 16 met syndroom van Down. OK, no problem...maar die was me toch een partij an het schelden en schreeuwen!!
"SCHOP 'M KAPOT!! MAAK 'M DOOD!!"
Mja sorry hoor, mongool of niet, dat kan wel ff anders toch? Maar niemand die er wat van zei
Of ik ben heel erg in de war of je hebt een tijd terug heftige operatie gehad tochquote:
OEH!!! zoek dat topic eens op Skjoe? Ik ga in bad, ik heb geen tijdquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Kut, ik wist dat het geen goed idee was, die FB-actie !!!!
Ja drie weken geleden baarmoederverwijderingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of ik ben heel erg in de war of je hebt een tijd terug heftige operatie gehad toch.
Oh men, dat is lang geledenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH!!! zoek dat topic eens op Skjoe? Ik ga in bad, ik heb geen tijd
Zie je nou wel! Nou, ik vroeg me dus af hoe het ondertussen met je gingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja drie weken geleden baarmoederverwijdering
Maar ik vind van mezelf dat ik weer alles mag (Helaas is man het daar niet mee eens) ik heb nergens last van behalve echt HELEMAAL GENOEG van het nietsdoen. En ben OP DE HELFT!!!!!
Snap dat je je begint te vervelen maar aan de andere kant misschien toch maar het zekere voor het onzekere nemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef Tammymara het volgende:
Gaat prima!
Alleen die zes weken "herstellen" die slaan nergens op. Ik kan volgens mij gewoon alles weer , zal hoogstens beetje moe zijn maar het mag niet van mijn man die zich TOT OP DE LETTER wil houden aan wat de dokter gezegd heeft. Ik mag pas 11-11 op controle komen en tot die tijd RUST RUST RUST!!!!
Oké het stofzuigen en was ophangen (dingen waar je voor moet rekken/strekken en kracht zetten) dat snap ik , dat dat niet mag maar verder....Of ik nou op de bank lig of afwas, dat maakt echt niet veel uit. Ik moet niet zeiken en blij zijn dat ik een man HEB die zoiets voor me overheeft , maar dan nog
Ik verveel me KAPOT!!!!!!!!!!!!
Thanks for asking!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Tam, je voelt zelf echt wel als het teveel is. Als je dan ook maar luistert en het ff rustig aan doet.
Neuh, gezien het gebitch omtrent giveaways de laatste tijd niet zo'n zin inquote:
Gebitch ja? Ik zit niet zo in dat wereldje, do tell!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, gezien het gebitch omtrent giveaways de laatste tijd niet zo'n zin in. Serieus, als je ziet wat mensen weggeven bij 50 volgers... en dan vervolgens zeikerds krijgen omdat jij niet zoveel weggeeft. Misschien bij 500 weer
.
Soap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebitch ja? Ik zit niet zo in dat wereldje, do tell!
Thefuckquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb er gelukkig zelf geen last van gehad hoor, maar een aantal dames waar ik wel eens mee twitter krijgen soms hatemail omdat ze een te kleine prijs aanbieden, of als mensen niet gewonnen hebben gaan ze ineens zitten zaniken enzo.
Van beide een beetje. Uhm haha neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Deb: zijn dat dan van die 14-jarigen die gaan zeiken of juist de oudere "dames"?
Zet je wel een virtuele taart op je blog?
Soap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Diconnected het volgende:
Echt ik ga nog een keer mensen slaan op m'n werk
Precies!quote:
Ik zat eigenlijk te bedenken hoe ik moest reageren, maar wat jij zei was eigenlijk mijn samenvatting.quote:
Is ze je baas?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik had ook gezegd van nou liever niet. En vervolgens zegt ze doodleuk 'als je nee zegt kan je lekker naar huis gaan anders.' Ik:..
Naja ik heb m'n uren gewoon hard nodig, word al niet voor m'n contracturen ingepland dusja.
Kan me net zo goed ziek melden, dan word ik gewoon voor m'n contracturen uitbetaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |