quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef milka82 het volgende:
OMG, maak me gek, de auto is weg, zal ik......
JAquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef milka82 het volgende:
Ik ga naar een abortuskliniek en sharaan wil de foetus graag hebben op sterk water.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
wat zikn feuteus? Foetus ken ik wel!
jaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef milka82 het volgende:
extreme pedofilie, nog leuker dan extreme sporten!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga naar een abortuskliniek en sharaan wil de foetus graag hebben op sterk water.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga naar een abortuskliniek en sharaan wil de foetus graag hebben op sterk water.
Je hebt ook nog geen teennagels. Moet ze toch nog knippen, zal ik het dan naar je opsturen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
dat is het enige aandenken wat ik nog niet heb in mijn huis van jou!
voodoopop van haren gevuld met popcorn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
je weet dat ze dan een voodoopop maakt he?
oh god nou krijgt space weer nachtmerriesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
en die pop in een pot met bedwantsen stoppen he.
Gefeliciteerd, je bent zwanger!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Whuuuuut mn broek ging amper dicht....en heb echt niet raar gegeten ofzo deze week.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent zwanger!!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent zwanger!!
Welnee, volgens al die tienermoederfora heeft een kindje alleen liefde nodig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wat leuk!
Beetje lastig met studie alleen
Tienermoederfora zijn mijn bijbel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, volgens al die tienermoederfora heeft een kindje alleen liefde nodig!
Arm kindquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:37 schreef milka82 het volgende:
uhuh, liefde, vandaar dat ik er gloeiende elke nacht 5 keer uit kan om een jankend kind weer neer te leggen, ze krijgt te weinig liefde.....;(
Whut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:49 schreef milka82 het volgende:
arme moeder! duurt nu al een paar maanden, zucht!
Oja, wie heeft gister toevallig ook de kerel met een bal in zijn reet gezien op tv? Schiet me nu in 1 keer weer te binnen, heb zo gelachen (was na expeditie Robinson)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef milka82 het volgende:
der was zo'n artsen programma op, met jonge dokters ofzo, komt er een vent binnen op de eerste hulp die had een zwarte rubber bal (formaat biljartbal) vast zitten in zijn reet. Hoop gepruts en gepiel, vent onder narcose, bal er uiteindelijk uitgefrot, vloog ie door de kamer heen door, hahaha. Ik kwam niet meer bij
quote:
Frozen pig's tailquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.well.com/~cynsa/newbutt.html
(SFW)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.well.com/~cynsa/newbutt.html
(SFW)
quote:** WARNING ** Depending on where you work this may or may not be appropriate for work.
quote:We’ve saved the most impressive idea of what to not to stick up your bumbum for last. A light build! Why this person thought sticking a light bulb up their butt was a bright idea (get it, get it) we may never know but, guessing from the doctors who treat patients with foreign objects stuck in their rectums it was more than likely for sexual gratification. This person deserves an off the strip Las Vegas show for managing to prevent this thing from breaking.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
http://top10king.com/top-10-best-drunken-yoga-poses/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lompe hark ook.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou van mijn baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lompe hark ook.awkward als het van je baas is, maar wel een bazen compliment
Knoei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |