Het is onwijs mooi weer. Ok, het had 10 graden warmer mogen zijn, maar het is helder, weinig wind en eigenlijk perfect om te gaan hardlopen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:23 schreef Nallie het volgende:
Morning! Ik ben mezelf aan t overtuigen om te gaan hardlopen maar geen zin!!
Would you like some cheese with that whineterjasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kut, spelfout in TT, kan een modje dat aanpassen?
En evt een leuk plaatje zoeken?
Zit mobiel namelijk.
Oké, dank je wel voor deze woorden! Klinkt goed! Ik ga maar eens aankleden.. Werk ze!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is onwijs mooi weer. Ok, het had 10 graden warmer mogen zijn, maar het is helder, weinig wind en eigenlijk perfect om te gaan hardlopen!
Als ik niet in de trein naar mn werk zat, van mezelf (en de sportarts) de rest van het jaar niet meer mag hardlopen en ik geen groen slijm producerend hoestje had, dan was ik ook gaan hardlopen!
Streept "slecht weer" van haar waarom-ik-niet-hoef-lijstje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is onwijs mooi weer. Ok, het had 10 graden warmer mogen zijn, maar het is helder, weinig wind en eigenlijk perfect om te gaan hardlopen!
Als ik niet in de trein naar mn werk zat, van mezelf (en de sportarts) de rest van het jaar niet meer mag hardlopen en ik geen groen slijm producerend hoestje had, dan was ik ook gaan hardlopen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Would you like some cheese with that whineterjas
Muis, ik hou van je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo naar fysio en dan in de cabriodoor naar Zwollywood.
Doei!![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muis, ik hou van je.
Dino je vriend en trouw met mij. Dan kunnen we de hele dag slechte grappen tegen elkaar maken.
Top!quote:
Geen nieuwe papieren, wel een eentje erop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:19 schreef loveli het volgende:
Moet je nu een plaat met een eentje erop? Of is dat alleen als je ook nieuwe papieren krijgt?
Het zou me niets verbazen. Echt, wtf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:07 schreef loveli het volgende:
Betekent dat ook dat verzekeraars bepalen welke tandarts je neemt?
Ik heb helemaal geen tandartsverzekering, kosten van de premie zijn hoger dan mijn tandartskosten op jaarbasis... Dus ik kies lekker mijn eigen tandartsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:10 schreef Perruche het volgende:
Gelukkig heb ik gewoon een restitutie verzekering. moet bijna alles eerst zelf betalen en dan declareren. Maar dan mag ik wel zelf kiezen waar ik ga!
Echt, wat een bagger systeem
Ik heb een mama tandartsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tandartsverzekering, kosten van de premie zijn hoger dan mijn tandartskosten op jaarbasis... Dus ik kies lekker mijn eigen tandarts
Whut?? Waarom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:30 schreef MarMar het volgende:
Vergoeding voor chronische indicatie fysiotherapie gaat er ook uit... dat maakt mij een soort van failliet in de toekomst ben ik bang.
Dat is echt niet normaal meer. Ik heb dan het 'geluk' dat ik in een revalidatietraject zit, maar zo vallen er wel heel veel mensen tussen de wal en het schipquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:39 schreef MarMar het volgende:
Waarom het eruit gaat? Gewoon omdat men het leuk vindt om verzekeringen duurder te maken terwijl ze steeds minder dekken, ongeacht wat de gevolgen daarvan zijn voor patiënten..
Geen idee... ik kan die logica niet volgen. Mensen die een chronische indicatie voor fysiotherapie hebben, hebben dat meestal levenslang nodig, of in elk geval jarenlang. Nu betaal je de eerste 9 behandelingen per jaar zelf, da's op zich ook al best pittig.
Alleen binnen revalidatietrajecten blijft het nog wel vergoed, voor zolang dat duurt.. Maar iedereen met bijvoorbeeld reumatische aandoeningen die daarvoor regelmatig fysiobehandelingen hebben zijn gewoon zwaar de pineut vanaf 2012..
Aan de andere kant worden diezelfde mensen gepusht om er alles aan te doen om nog een beetje te blijven functioneren in de maatschappij (lees: ze moeten aan het werk blijven want owee als ze geld gaan kosten ipv opleveren) en worden ze dus gewoon met de rug tegen de muur gedrukt.
Welkom in zorgstaat Nederland.
edit: overheidsplannen dus ja..
Of stop het "wachtgeld", declaratie van extreem dure etentjes, prive jets, etc. HRA voor mensen met een huis >7 ton of een inkomen > 100.000 op jaarbasis, ofzo. Belast transacties tussen banken met 0.01%, gaan miljarden in om. Zoveel mogelijkheden om te bezuinigen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal meer. Ik heb dan het 'geluk' dat ik in een revalidatietraject zit, maar zo vallen er wel heel veel mensen tussen de wal en het schip![]()
Bezuinig dan meer op het koningshuis ofzo. Of al die dienstauto's voor ministers. Ga lekker carpoolen met zijn allen en geef het goede voorbeeld.
Eens..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal meer. Ik heb dan het 'geluk' dat ik in een revalidatietraject zit, maar zo vallen er wel heel veel mensen tussen de wal en het schip![]()
Bezuinig dan meer op het koningshuis ofzo. Of al die dienstauto's voor ministers. Ga lekker carpoolen met zijn allen en geef het goede voorbeeld.
Nee want we moeten wel sociaal blijven hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
Ontwikkelingssamenwerking halveren net als de andere rijkste EU-landen. Levert ook al 2,2miljard op...
Het is belachelijk dat het dan helemaal weg moet vallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:52 schreef loveli het volgende:
Je kunt geen geld uitgeven wat er niet is (nou ja, de dagelijkse gang van zaken laat zien dat wat mij is geleerd juist niet opgaat), dus wat dat betreft begrijp ik het principe dat er bezuinigd moet worden en sta ik er ook wel achter.
Van het PGB heb ik voorbeelden gezien die nergens op slaan (helderziende = hulpverlener die betaald wordt uit het PGB, mensen die zodra iets PGB binnenkomt even gaan shoppen omdat ze dat harder nodig hebben dan zorg, familieleden/kennissen die zich opgeven als hulp die betaald wordt uit het PGB, maar alleen op papier) en ik begrijp heel goed dat ze misbruik willen terugdringen.
Jammer dat 'we' het met z'n allen blijkbaar zo verziekt hebben dat mensen die het echt nodig hebben eronder moeten lijden. In economisch vette jaren hebben 'we' het ook een beetje laten liggen, maar daar verander je achteraf niets meer aan.
Ik denk dat je het anders bedoelt dan wat er taalkundig van te maken isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Ewelina het volgende:
@Marmar: eens. Ook belachelijk dat de bijdrage in de psychiatrie enorm omhoog gaat, terwijl iets als longkanker, veroorzaakt door het roken van sigaretten wel gewoon vergoed blijft.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Als je alles wilt afschaffen waarmee gefraudeerd wordt, schaf dan ook belasting maar af!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Ewelina het volgende:
@Marmar: eens. Ook belachelijk dat de bijdrage in de psychiatrie enorm omhoog gaat, terwijl iets als longkanker, veroorzaakt door het roken van sigaretten wel gewoon vergoed blijft.
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |