Ik ben geen held in bussen, blij dat ik meestal iemand tegenkom die ook naar Zernike gaat met de bus, ken sinds deze week lijn 11 en 15 dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedere 7 min gaat een bus afaik. Ik ging nooit met de bus naar Zernike. Nu ik college heb kan ik mijn eigen buslijn nemen vanaf huis en stap ik uit bij de Akerk. Heb toch altijd college aan de Aweg of in de Harmonie/Academie. Bus vertrekt .32 of .02 en komt aan om .45 of .15 . Ideaal
Bus duurt hier ook bijna 20 minuten. Op de fiets doe ik er net een kwartier overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben al 20 minuten onderweg met de bus.Ik zou alleen gaan fietsen als ik in Utrecht zou wonen.
Ik zit in de stoptrein naar Den Bosch of Tielquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt zó fijn. Ik heb dat met de trein naar Amsterdam.
Jeetje zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben geen held in bussen, blij dat ik meestal iemand tegenkom die ook naar Zernike gaat met de bus, ken sinds deze week lijn 11 en 15 dus.
Utrecht is eng om te fietsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Bus duurt hier ook bijna 20 minuten. Op de fiets doe ik er net een kwartier over.
Groningen ook. Vooral het centrum. Iedereen is daar suicidaal.quote:
In Groningen rijd ik altijd als een kamikaze door het verkeer, leuk altijd met die verkeerslichten voor fietsers die tegelijk op groen gaanquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen ook. Vooral het centrum. Iedereen is daar suicidaal.
En dan maar puzzelen hoe en watquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef yosander het volgende:
[..]
In Groningen rijd ik altijd als een kamikaze door het verkeer, leuk altijd met die verkeerslichten voor fietsers die tegelijk op groen gaan.
In Utrecht wordt je constant geschept door bussen als je niet oplet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef yosander het volgende:
[..]
In Groningen rijd ik altijd als een kamikaze door het verkeer, leuk altijd met die verkeerslichten voor fietsers die tegelijk op groen gaan.
Gebouw 13? Die gebouwen hebben nu allemaal een viercijferige code of een letter. Welke faculteit dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef GlowMouse het volgende:
Op het Zernikecomplex heb ik ook nog college had in gebouw 13, ging met buslijn 11 of 15.
Busschepplek?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Utrecht wordt je constant geschept door bussen als je niet oplet.Plus ik heb geen zin om daar een fiets neer te droppen.
Recht van de meest suïcidalequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan maar puzzelen hoe en watEn moeders met kinderen: 'GOED BIJ ME BLIJVEN!!! RUSTIG AAN!!!'
Ik geloof niet dat de 12 daar langs komt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Busschepplek?
[ afbeelding ]
Brugstraat thv. Albert Heijn
Daar komen ze van twee kanten.
Het is alweer even geledenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Gebouw 13? Die gebouwen hebben nu allemaal een viercijferige code of een letter. Welke faculteit dan?
Bij Albertus? Gezellig druk daar altijd ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Busschepplek?
[ afbeelding ]
Brugstraat thv. Albert Heijn
Daar komen ze van twee kanten.
Groningen ja. Heerlijk. Vooral als ze staan te laden en lossen en er bussen komen van 2 kanten. Laatst weer. Stond 10min vast. Ik ben met de fiets maar wéér over de stoep gegaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de 12 daar langs komt.
Ooh, dat oude gebouw waar allemaal asbest in blijkt te zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is alweer even geledennatuurkunde was het.
Natuurkunde. Dan is dat tussen wat bomen en bossen geweest vrij in het begin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is alweer even geledennatuurkunde was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |