Dat was wel kut ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd tegen Bayern, 8-0! Tschuss Johan.![]()
Dan zou die oneliner zijn 100e jubileum naderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Ties02 het volgende:
Bijbel is een veredeld sprookjesboek, gaat Johan zeggen let maar op
De mensen met de petjes en de tatoeages die in het weekend de meest schandalige leuzen van de tribunes schreeuwen en tijdens een chic gala massaal op VI gaan stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Deze topics gaan knallen door alle VI'ers
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De mensen met de petjes en de tatoeages die in het weekend de meest schandalige leuzen van de tribunes schreeuwen en tijdens een chic gala massaal op VI gaan stemmen.
Hee bert ga eens opletten joh!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De mensen met de petjes en de tatoeages die in het weekend de meest schandalige leuzen van de tribunes schreeuwen en tijdens een chic gala massaal op VI gaan stemmen.
37% van de stemmen, hoeveel hadden die andere twee er? Ik weet alleen dat Wie is de Mol? 2de werd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb mijn capuchon inmiddels al opgezet...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je haar ooit hebt gezien, dan kun je die kop van haar bijna niet vergeten, met haar irritante superioriteitsgevoel.quote:
Maurice de Hond had 23 miljoen stemmen voor VOH op zijn scherm.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
37% van de stemmen, hoeveel hadden die andere twee er? Ik weet alleen dat Wie is de Mol? 2de werd.
Ik voel me een beetje aangesprokenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij kunststof.quote:
Ik ga voor de sfeer buiten zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb mijn capuchon inmiddels al opgezet...
Dit wordt rellen
Maurice de Hond heeft te veel invloedquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maurice de Hond had 23 miljoen stemmen voor VOH op zijn scherm.
Ik gooi alvast de raam van die auto in...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga voor de sfeer buiten zitten.
Hooted? Interessant! Is dat hetzelfde als een hooded AFCA-vest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn hooted AFCA vest ook alvast aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |