Deze wordt echt zoo vaak gedraaid op 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Qunix het volgende:
Leuk, dit. En dat op 3FM.
Een "slam" plaat.
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Deze wordt echt zoo vaak gedraaid op 3
Nou iig altijd bij Coen en Sander, dat is het enige programma bijna wat ik eigenlijk altijd luister. Maar volgens mij draait de rest em ook wel...quote:
Niet echt heel vaak dus (wat ze op Slam vast wel doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nou iig altijd bij Coen en Sander, dat is het enige programma bijna wat ik eigenlijk altijd luister. Maar volgens mij draait de rest em ook wel...
http://www.3fmfan.nl/page(...)iest&opdracht=avicii ja dus
Ik ben nog aan het twijfelen. EW, Televizier of TVOH... of allemaal door elkaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
biw
lekker 6 uurtjes Radio luisteren en kijken
ja na 2 keer is het wel leuk geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Elusive het volgende:
BART
JAN
KUNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHWWWEEHWWWWW
nja, televizier vind ik niet zo boeiend. TVOH al helemaal niet en EW welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen. EW, Televizier of TVOH... of allemaal door elkaar.
Ben vooral benieuwd hoe Rámon erbij zit daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, televizier vind ik niet zo boeiend. TVOH al helemaal niet en EW wel
aloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowoooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwooooooooooooooooooooooooooorsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja na 2 keer is het wel leuk geweest
zag op twitter al een Rámontaartetende Rámonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe Rámon erbij zit daar.
ik lach nog harder mocht Rámon winnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:19 schreef Evertjan het volgende:
ik lach mijn eigen een deuk in de rondte als VI vanavond wint
Dat zou idd pas echt hilarisch zijn! Dat VI-gedoe heb ik helemaal niks mee...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lach nog harder mocht Rámon winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |