quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Margo en Jack moeten hun grijze haren eens laten kleuren.
Nou ik wilde net zeggen, Jack kan wel een Just For Men gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Margo en Jack moeten hun grijze haren eens laten kleuren.
Nou dat viel me gister dus ook enorm op! Wat een grijze kop had die (opeens?)..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik wilde net zeggen, Jack kan wel een Just For Men gebruiken.
Edwin/Ron. Lucas, het vriendje van Edwin, ligt in coma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat GTST een Luke-Reidje aan het doen is met die jongens in het ziekenhuis (ik weet niet hoe ze heten)...
Als het net zo afloopt?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edwin/Ron. Lucas, het vriendje van Edwin, ligt in coma.
Faalverhaallijn, want Edwin is een waardeloos personage en ook absoluut niet knap.
En het acteerwerk is ook heel erg slecht.
De dokter is the keyword hier, en nee, hij is niet bijzonder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Edwin/Ron zijn geen vergelijk met Luke en REid..
Ja daar moest ik ook meteen aan denken toen ik het zag bij GTST...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat GTST een Luke-Reidje aan het doen is met die jongens in het ziekenhuis (ik weet niet hoe ze heten)...
Dat doet hij maar al te graag. Dat is zijn hobby. Daar kickt hij op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Kom er maar in Jack, ga Carly maar vertellen hoe slecht ze wel niet is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |