SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef alors het volgende:
morgen en donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Casey
EDIT: MOLLY![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door NouMooiNiet op 01-11-2011 23:40:29 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Haha dat viel mij ook al heel erg op. De LuRe fans zijn goed vertegenwoordigd..quote:Op woensdag 2 november 2011 09:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het is hier ook maar stil in het topic.
Totdat er weer een Luke-Reid aflevering komt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Haha dat viel mij ook al heel erg op. De LuRe fans zijn goed vertegenwoordigd..
Ik zit ook gigantisch af te kicken van die 2 mannen, zeker omdat mn internet thuis eruit ligt
Maar Alors:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de diehards, a.s. vrijdagavond om 21:30 op NET5 Criminal Intent
met Eric Sheffer Stevens (Reid)
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Miam het volgende:
[..]Wait What?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de diehards, a.s. vrijdagavond om 21:30 op NET5 Criminal Intent
met Eric Sheffer Stevens (Reid)![]()
Dat ga ik kijken!!
Wil hem wel eens in een andere rol zien."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wait What?!![]()
Dat ga ik kijken!!
Wil hem wel eens in een andere rol zien.
Hold the phonequote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wait What?!![]()
Dat ga ik kijken!!
Wil hem wel eens in een andere rol zien.
Hehe, zou je denkenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:42 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Hold the phone![]()
@Miam: het verbaast me niets dat jij al weet dat hij in die aflevering zit.. verslaafde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |