Ja maar ik heb haar al een paar keer afgezegd dus kan het niet maken eigenlijk. Ze heeft zelfs een fb status gezet van 'Vanavond een feestje in Utrecht met Phantomesse!' dus lullig om dat nu af te zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is echt kut inderdaad, heb ook vaak of helemaal niks, of 3 opties. Gewoon het leukste doen, #care. Tenzij je iemand lang niet hebt gezien en/of je een bepaalde loyaliteitsband met elkaar hebt
. Echte bro's #caren als je ze een keertje afzegt.
Wel zo netjes om ze dit eerst even te laten wetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik vanavond moet zuipen, echter heb ik morgenochtend een basketbalwedstrijd waar ik moet invallen. De teamleden zouden vervoer voor mij regelen aangezien die wedstrijd in fucking Volendam is.
Als ik vanavond om 9 uur nog geen woord van ze krijg zet ik het gewoon op een zuipen.
Mja een week geleden vroegen ze het aan me en ik heb nog niks van ze vernomen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wel zo netjes om ze dit eerst even te laten wetenAl geef ik je helemaal gelijk
Hmm, dat is wel nep ja maar dat geeft niet, eigenlijk gewoon doen want basketballersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mja een week geleden vroegen ze het aan me en ik heb nog niks van ze vernomen.
Goede muzieksmaakquote:
Ik krijg al braakneigingen als ik aan eten denk ik op dit momentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even een bodempje aanmaken van aardappelpuree, spinazie á la crême en vissticks.
M'n maag is nog steeds overstuur van gisternachtquote:
Filmavond/nacht fixen met vrienden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Zuip plannen gaan niet door.![]()
Wat nu?
Nu nog jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n maag is nog steeds overstuur van gisternachtRustig aan doen vandaag dus.
Bij mij niet. Heb echt 6x overgegeven vannacht ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu nog ja? Na 17u maximaal is het bij mij wel altijd over
.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij mij niet. Heb echt 6x overgegeven vannacht ofzo![]()
Zelfs in de club![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, geintje. Beterschap hey
Top 100 voor reeks "Fernandes." van 07-10-2011 t/m 21-10-2011
Probleem is dus dat ik niet heb moeten afzeggen vanwege basketbal maar dat de mensen met wie ik ging chillen moesten afzeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Filmavond/nacht fixen met vrienden.
Oh, dat is fucked up ja. Kom naar Arnhemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Probleem is dus dat ik niet heb moeten afzeggen vanwege basketbal maar dat de mensen met wie ik ging chillen moesten afzeggen.
Wat is er allemaal gaande in Arnhem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, dat is fucked up ja. Kom naar Arnhem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |