Het is werkelijk waar prachtig. Fantastisch!quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yepyep, ben braaf gegaan. *nerdface
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar prachtig. Fantastisch!
[..]
Wacht je op mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo voorbij.
Ik ben aan het wachten.
Wachten sucks ass
[$$$ SW▲G ▲LLI▲NCE $$$}quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef Masterboy het volgende:
Wow, deze SC gaat hard![]()
Crazy video, ik vind Travis Porter steeds beter klinken
Ik ben vannacht in Utrecht, maatje geeft een 'housecooldown' oftewel dit is het laatste weekend in zijn appartementje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Wat zijn jouw plannen dit weekend chula?
Herkenbaar, zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef Juminelle het volgende:
Fuck, ik ben net wakker en brak als een malle. Nooit te veel goedkope Poolse Vodka drinken jongens
Mwhehe, ik was fucking skaffa op dat moment, nu vind ik 'm ook maar mwahquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik keek... maar... hij doet dan 2/3 minuten hetzelfde...![]()
Ik snap m niet.
Inderdaadquote:
Niet tof. Krijg geen hap door m'n keel nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeer herkenbaarKusje erop
Laatste dag gratis reizen met OV-chip, ik kan de tram 13 wel even pakken voor je andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Goedemiddag lieve mensen, wie komt mij een broodje brengen? Ik ben gebroken.
pimpin'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, die broeken nog for those who care. Gewoon veilig en casual
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze passen wel ziek bij die schoenen.
Ik heb net 4 saucijzebroodjes gehaald bij de bakker en die eet ik allemaal toch zelf op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Gierig welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pimpin'
[..]
Ik heb net 4 saucijzebroodjes gehaald bij de bakker en die eet ik allemaal toch zelf op.
1 broodje Maori voor jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ken datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet tof. Krijg geen hap door m'n keel nu
Dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |