Ik heb me er toch eentje gezien vandaag, boh boh bohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef krioro het volgende:
Thalia Lounge ben ik nog nooit geweest, maar Ous ga mee naar djogo nights dan, misschien is er wel een leuke Surinaamse meid voor je.
Dan ga je naar de verkeerde plekken volgens mij. Heb nooit gezeik tijdens het uitgaan gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef Phantomesse het volgende:
Rotterdam heb ik best wel afgeschreven eigenlijkAltijd gezeik daarzo
Nee, ik wist niet eens van het bestaan af tot 2 weken geledenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb me er toch eentje gezien vandaag, boh boh boh.
Ik zal het overwegen, ooit eerder daarheen geweest?
Ligt ook wel aan de mensen waar ik mee ging. Maar Off Corso is nice ja alleen klein, alles is klein. Dat is het enige wat ik goed vond aan Holly, veel verschillende zalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken volgens mij. Heb nooit gezeik tijdens het uitgaan gehad.
Ex collega van mij werkte heel lang in Thalia geloof ik. Jessica heet ze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb me er toch eentje gezien vandaag, boh boh boh.
Ik zal het overwegen, ooit eerder daarheen geweest?
Vast wel, de afterparties na de opnamens van Raymann is laat toendertijd was het ook lekker Surinaams gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet eens van het bestaan af tot 2 weken geleden. Maar is vast gezellig!
Girl, you feenin voor die sigaretten hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:00 schreef Phantomesse het volgende:
laatst gezien vandaag om 00.45
Heuj! Buurjongen is bijna thuis
En dan mag jij me een keer meenemen naar een tof Marokkaans feest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Vast wel, de afterparties na de opnamens van Raymann is laat toendertijd was het ook lekker Surinaams gezellig.
Klinkt kek, al versta ik de tekst niet. Maar ik gok dat het een soort van lovesong is, waar ik sowieso een sucka voor ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef o.us het volgende:
Wie is er in om Marokkaanse R&B te proeven?
Dan moet die er wel komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
En dan mag jij me een keer meenemen naar een tof Marokkaans feest.
Oh, mjah, nou, dan gaan we naar Marokko.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan moet die er wel komen.
Uitgaan in Marokko is sowieso geweldiger dan hier. Qua chicks ook.
Mooie, lieve, slimme, niet krampachtige en achterdochtige Marokkaanse meiden. Waarom vind ik ze hier niet in Nederland/mijn omgeving en alleen tijdens het uitgaan in Marokko
.
http://www.theatromarrakech.com/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, mjah, nou, dan gaan we naar Marokko.
Maar nu heb ik het koud en ga ik een uur onder de hete douche staan.
Ik keek... maar... hij doet dan 2/3 minuten hetzelfde...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |