quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
Vandaag heel toevallig bij de appie
[ afbeelding ]
Heb ik idd ook met alles, vooral tijdens het uitgaan (stappen en eten)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En jij dacht: HIER moet ik nou een foto van maken!
I don't blame you tho, mijn telefoon staat vol foto's van onzinnige voorwerpen en etenswaren.
Rotterdam, he. Meeste Creolen van Nederland hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Posucice het volgende:
Godverdomme gewoon geel en oranje! Hier alleen maar rood en groen
Fixedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Rotterdam, he. Meeste Creolen allochtonen van Nederland hier.
Ja, al mijn facebookuploads zijn ook foto's van mijn etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik idd ook met alles, vooral tijdens het uitgaan (stappen en eten).
Vind alleen jammer dat de cream ginger untouched was.
Whatevs, dat zorgt alleen maar voor meer leukere restaurantjes en eethuizenquote:
En criminaliteit, hahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Whatevs, dat zorgt alleen maar voor meer leukere restaurantjes en eethuizen.
Als ik naar mijn Mobile Uploads album kijk zie ik ook bijna alleen maar etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, al mijn facebookuploads zijn ook foto's van mijn eten![]()
eten!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En jij dacht: HIER moet ik nou een foto van maken!
I don't blame you tho, mijn telefoon staat vol foto's van onzinnige voorwerpen en etenswaren.
Ik ga ook weer een picturetrail maken zodat ik niet elke keer als ik hier iets wil posten die foto's moet uploaden. Doe ik daar gewoon en dan link ik het hierheenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Herkenbaar. Ik heb een picturetrail (is makkelijk zodat ik m'n foto's terug kan vinden
) vol met foto's van eten en andere crappy onzin foto's.
picturetrail?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Herkenbaar. Ik heb een picturetrail (is makkelijk zodat ik m'n foto's terug kan vinden
) vol met foto's van eten en andere crappy onzin foto's.
Ja precies. Het is best chill. Hoef je ook niet telkens in al die mappen op je pc te zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ga ook weer een picturetrail maken zodat ik niet elke keer als ik hier iets wil posten die foto's moet uploaden. Doe ik daar gewoon en dan link ik het hierheen
Ghehe aight, wajo ik ga kijken of ik mijn oude trail nog kan vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja precies. Het is best chill. Hoef je ook niet telkens in al die mappen op je pc te zoeken.
Ja, gewoon zo'n site waar je allerlei foto's in mappen op kan slaan zodat je ze makkelijk terug kan vinden. En mensen kunnen er op commenten etc.quote:
Serieus? Ik heb nog foto's van 4 jaar geleden ofzo er op staan en die staan er nog steeds. Maar ik ik blijf em updaten, dus het zal daar wel aan liggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:06 schreef Phantomesse het volgende:
Ze hebben het gedeletemijn jeugdfoto's
Haha ja inderdaad. Ik vind het wel jammer, een paar maanden terug deed hij het nog wel toen heb ik er wel een paar foto's vanaf gehaald gelukkig maar niet allemaal en er stonden hele lieve tussen die door vrienden bewerkt warenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nog foto's van 4 jaar geleden ofzo er op staan en die staan er nog steeds. Maar ik ik blijf em updaten, dus het zal daar wel aan liggen
Altijd leuk om die foto's terug te zien en je dan te realiseren hoe idioot je eigenlijk was
Net als je oude filmpjes weer terugvinden op youtube
Zonde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ik vind het wel jammer, een paar maanden terug deed hij het nog wel toen heb ik er wel een paar foto's vanaf gehaald gelukkig maar niet allemaal en er stonden hele lieve tussen die door vrienden bewerkt waren![]()
Maarja ik heb dat ding al jaren niet meer geupdate.
Whehe, ik vind die beesten allemaal wel leuk. Ik zat met m'n ooms aan de waterkant wat te drinken, komt die serveerster ineens met 'n luiaard om d'r nek de bestelling opnemenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n tante in Paramaribo die een maand ofzo geleden out of nowhere een verdwaalde luiaard op d'r erf had rondhangen.
[ afbeelding ]
Da's gewoon zo een beest (niet deze hoor, is een oud filmpje dat ik vond op YouTube):
Ik zou me helemaal de tering schrikken. Ik hou sowieso niet van beesten die te groot zijn voor hun doen, helaas heb je die maar al te veel in Suriname. Vleermuizen, leguanen, spinnen en nog veel meer
.
Ik klikte, best tof. Maar kou + donker = voor mij altijd S.Maharba-weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef Posucice het volgende:
Ik luister echt epische muziek nu:
Ik weet dat niemand gaat klikken, maar voor de geïnteresseerde
Vet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik klikte, best tof. Maar kou + donker = voor mij altijd S.Maharba-weer.![]()
![]()
Nee ik kreeg een app van een niet nader te noemen undercover persoon en hij houdt van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er gebeurd dan vanavond?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:29 schreef o.us het volgende:
Eigenlijk mis ik het best wel. Het hebben van een lover.
Vooral na vanavond.
Ik ging naar Paranormal Activity met twee vrienden en een goede vriendin van me. Naast en voor me had je koppeltjes die elkaar heel lief vasthielden omdat de meiden het eng vonden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan vanavond?![]()
Ik mis het soms, vaak totaal niet.
Ja, wat dat betreft snap ik je helemaal. Als ik van die koppeltjes zie denk ik ook van Wheeee ik wil dat ook weer, samen helemaal in elkaar gevouwen in een hoekje van de bank onder een dekentje film kijken, ontbijtjes fiksen voor ons samen en voor hem zorgen als hij ziek was enzo. Maar dan zie ik alle drama die mijn zus heeft met haar vriend en dan denk ik van; laatmaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging naar Paranormal Activity met twee vrienden en een goede vriendin van me. Naast en voor me had je koppeltjes die elkaar heel lief vasthielden omdat de meiden het eng vonden.
Zulke kleine dingen kan je best wel missen na een lange relatie. Maar de vrijheid heb ik wel gemist, maar dat merk je alleen bij het stappen.
Nee maar je kan het ook zo zien dat je in een relatie toch altijd (een beetje) rekening moet houden met de behoeften van de ander, en als je single bent kun je gewoon altijd doen wat je wil. Dat laatste is nogal belangrijk voor mij dus moet de dame in kwestie wel bijzonder zijn, en tolerant, wil ik dat enigszins beperken. Ik bedoel, ik moet 4 avonden sporten, en om de paar uur eten, deal with it.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat vrijheid betreft, daar zit ik niet mee want ben sowieso niet iemand die in een club gaat staan zoenen ofzoEn rondneuken ben ik ook niet zo van dus wat dat betreft maakt het niet zo uit.
Hoe was Paranormal Activity verder? Ik wil morgen naar de bios maar ik hoor er verschillende verhalen over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging naar Paranormal Activity met twee vrienden en een goede vriendin van me. Naast en voor me had je koppeltjes die elkaar heel lief vasthielden omdat de meiden het eng vonden.
Zulke kleine dingen kan je best wel missen na een lange relatie. Maar de vrijheid heb ik wel gemist, maar dat merk je alleen bij het stappen.
Om de paar uur eten, no problem. 4 dagen sporten ook geen probleem, mijn ex is sportman die lesgaf ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee maar je kan het ook zo zien dat je in een relatie toch altijd (een beetje) rekening moet houden met de behoeften van de ander, en als je single bent kun je gewoon altijd doen wat je wil. Dat laatste is nogal belangrijk voor mij dus moet de dame in kwestie wel bijzonder zijn, en tolerant, wil ik dat enigszins beperken. Ik bedoel, ik moet 4 avonden sporten, en om de paar uur eten, deal with it.![]()
Ik ben compleet eens met jouw eerste alinea. We gingen ook ruzieënd uit elkaar, wat tekenend was over de rest van onze relatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft snap ik je helemaal. Als ik van die koppeltjes zie denk ik ook van Wheeee ik wil dat ook weer, samen helemaal in elkaar gevouwen in een hoekje van de bank onder een dekentje film kijken, ontbijtjes fiksen voor ons samen en voor hem zorgen als hij ziek was enzo. Maar dan zie ik alle drama die mijn zus heeft met haar vriend en dan denk ik van; laatmaar
Wat vrijheid betreft, daar zit ik niet mee want ben sowieso niet iemand die in een club gaat staan zoenen ofzoEn rondneuken ben ik ook niet zo van dus wat dat betreft maakt het niet zo uit.
Ja maarja jullie zijn ook meer op sex gefocussed. Nou denk ik ook wel et grootste gedeelte van de dag aan sex en dergelijke, maar met een man ga ik echt niet 1 2 3 naar huis. Vrouwen wel weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben compleet eens met jouw eerste alinea. We gingen ook ruzieënd uit elkaar, wat tekenend was over de rest van onze relatie.
Zeg, ik sport vijf keer per week, eet gezond en ik onderhoud een goed(wordend) lichaam. Ik moet er ook wat voor terugkrijgen weet je. En qua zoenen etc in de club, dat gebeurt alleen maar als een uitzondering bij mij
.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Om de paar uur eten, no problem. 4 dagen sporten ook geen probleem, mijn ex is sportman die lesgaf ook.
Sportmannen
Nee joh, juist niet, samenzijn is keigezellig. Maar veel/sommige vrouwen willen echt elke minuut buiten werk bij een man zijn, non stop smsen en zo, en dat hoeft voor mij niet. Wil ik zelfs niet, ik heb nu eenmaal ook tijd voor mezelf nodig.quote:Maar jij bent dan zeker iemand die na het sporten naar huis gaat en geen zin heeft in zijn vriendin ofzo? Ik en mijn ex zagen elkaar wel vrijwel dagelijks.
Hollywoodquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja maarja jullie zijn ook meer op sex gefocussed. Nou denk ik ook wel et grootste gedeelte van de dag aan sex en dergelijke, maar met een man ga ik echt niet 1 2 3 naar huis. Vrouwen wel weermaar dat is anders. En zoenen in een club of sowieso openbare plaatsen vind ik gewoon echt geen porum
tenzij je in Snollywood staat ofzo
Eens. Volgens mij duurt het nog lang voordat ik een post van je zie waar ik oneens mee zal zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Nee joh, juist niet, samenzijn is keigezellig. Maar veel/sommige vrouwen willen echt elke minuut buiten werk bij een man zijn, non stop smsen en zo, en dat hoeft voor mij niet. Wil ik zelfs niet, ik heb nu eenmaal ook tijd voor mezelf nodig.
Ja héhé maar ook niet echt boeiende plekken. Club Rain ofzo? Escapequote:
Veel plezier en slaap lekker voor straks damequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:53 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vandaag. Even kijken of er iets te doen is in de stad.
Goodnight
Have fun.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:53 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vandaag. Even kijken of er iets te doen is in de stad.
Goodnight
Je vergeet voor het gemak de Thalia Lounge, Maassilo, off corso en Club Viequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja héhé maar ook niet echt boeiende plekken. Club Rain ofzo? Escape, Jimmy 1 keer geweest maar daar weet ik weinig meer van en verder allemaal tenten/kroegen in en uit gelopen. Ben meer een festivalpersoon
Ruimte en frisse lucht
Studentenavond natuurlijk. Veel plezier!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:53 schreef Juminelle het volgende:
Goodnight
Het is een kijkje waard, ben je bijgelovig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe was Paranormal Activity verder? Ik wil morgen naar de bios maar ik hoor er verschillende verhalen over.
Oh wacht, 010, ik dacht Amsterdam sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de Thalia Lounge, Maassilo, off corso en Club Vie. Die zijn echt classy en chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |