quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
Vandaag heel toevallig bij de appie
[ afbeelding ]
Heb ik idd ook met alles, vooral tijdens het uitgaan (stappen en eten)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En jij dacht: HIER moet ik nou een foto van maken!
I don't blame you tho, mijn telefoon staat vol foto's van onzinnige voorwerpen en etenswaren.
Rotterdam, he. Meeste Creolen van Nederland hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Posucice het volgende:
Godverdomme gewoon geel en oranje! Hier alleen maar rood en groen
Fixedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Rotterdam, he. Meeste Creolen allochtonen van Nederland hier.
Ja, al mijn facebookuploads zijn ook foto's van mijn etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik idd ook met alles, vooral tijdens het uitgaan (stappen en eten).
Vind alleen jammer dat de cream ginger untouched was.
Whatevs, dat zorgt alleen maar voor meer leukere restaurantjes en eethuizenquote:
En criminaliteit, hahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Whatevs, dat zorgt alleen maar voor meer leukere restaurantjes en eethuizen.
Als ik naar mijn Mobile Uploads album kijk zie ik ook bijna alleen maar etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, al mijn facebookuploads zijn ook foto's van mijn eten![]()
eten!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En jij dacht: HIER moet ik nou een foto van maken!
I don't blame you tho, mijn telefoon staat vol foto's van onzinnige voorwerpen en etenswaren.
Ik ga ook weer een picturetrail maken zodat ik niet elke keer als ik hier iets wil posten die foto's moet uploaden. Doe ik daar gewoon en dan link ik het hierheenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Herkenbaar. Ik heb een picturetrail (is makkelijk zodat ik m'n foto's terug kan vinden
) vol met foto's van eten en andere crappy onzin foto's.
picturetrail?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Herkenbaar. Ik heb een picturetrail (is makkelijk zodat ik m'n foto's terug kan vinden
) vol met foto's van eten en andere crappy onzin foto's.
Ja precies. Het is best chill. Hoef je ook niet telkens in al die mappen op je pc te zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ga ook weer een picturetrail maken zodat ik niet elke keer als ik hier iets wil posten die foto's moet uploaden. Doe ik daar gewoon en dan link ik het hierheen
Ghehe aight, wajo ik ga kijken of ik mijn oude trail nog kan vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja precies. Het is best chill. Hoef je ook niet telkens in al die mappen op je pc te zoeken.
Ja, gewoon zo'n site waar je allerlei foto's in mappen op kan slaan zodat je ze makkelijk terug kan vinden. En mensen kunnen er op commenten etc.quote:
Serieus? Ik heb nog foto's van 4 jaar geleden ofzo er op staan en die staan er nog steeds. Maar ik ik blijf em updaten, dus het zal daar wel aan liggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:06 schreef Phantomesse het volgende:
Ze hebben het gedeletemijn jeugdfoto's
Haha ja inderdaad. Ik vind het wel jammer, een paar maanden terug deed hij het nog wel toen heb ik er wel een paar foto's vanaf gehaald gelukkig maar niet allemaal en er stonden hele lieve tussen die door vrienden bewerkt warenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nog foto's van 4 jaar geleden ofzo er op staan en die staan er nog steeds. Maar ik ik blijf em updaten, dus het zal daar wel aan liggen
Altijd leuk om die foto's terug te zien en je dan te realiseren hoe idioot je eigenlijk was
Net als je oude filmpjes weer terugvinden op youtube
Zonde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ik vind het wel jammer, een paar maanden terug deed hij het nog wel toen heb ik er wel een paar foto's vanaf gehaald gelukkig maar niet allemaal en er stonden hele lieve tussen die door vrienden bewerkt waren![]()
Maarja ik heb dat ding al jaren niet meer geupdate.
Whehe, ik vind die beesten allemaal wel leuk. Ik zat met m'n ooms aan de waterkant wat te drinken, komt die serveerster ineens met 'n luiaard om d'r nek de bestelling opnemenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n tante in Paramaribo die een maand ofzo geleden out of nowhere een verdwaalde luiaard op d'r erf had rondhangen.
[ afbeelding ]
Da's gewoon zo een beest (niet deze hoor, is een oud filmpje dat ik vond op YouTube):
Ik zou me helemaal de tering schrikken. Ik hou sowieso niet van beesten die te groot zijn voor hun doen, helaas heb je die maar al te veel in Suriname. Vleermuizen, leguanen, spinnen en nog veel meer
.
Ik klikte, best tof. Maar kou + donker = voor mij altijd S.Maharba-weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef Posucice het volgende:
Ik luister echt epische muziek nu:
Ik weet dat niemand gaat klikken, maar voor de geïnteresseerde
Vet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik klikte, best tof. Maar kou + donker = voor mij altijd S.Maharba-weer.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |