Helemaal niets eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is er allemaal gaande in Arnhem?
Zoutoplossing, hirlak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zitten jullie aan het infuus ofzo?
Gevuld met gehakt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Say whut? M'n moeder is overigens gevulde sopropo aan het maken momenteel.
Yup, normaal runder- of half-om-half, maar ze heeft nu toevallig een mix van runder- met kipgehaktquote:
Infuusje met zoutoplossing.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Zijn hier nog lieve mensen? Ondanks de zaterdagnacht.
Net met wat vrienden bij mij thuis gechilled, zij gingen uit maar ik had geen lust. Nog steeds crack van de afgelopen nacht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik verveel me doodWat doe je thuis op zaterdagnacht?
Ah, herkenbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net met wat vrienden bij mij thuis gechilled, zij gingen uit maar ik had geen lust. Nog steeds crack van de afgelopen nacht.
Wat voer jij nog op FOK! uit? Moet jij niet de straten van Arnhem onveilig maken?
Je kan natuurlijk ook met de trein naar leukere plekken gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar.
Ik vind het uitgaan hier de laatste tijd niet meer zo tof dus heb ik besloten eens een avondje thuis te blijven, maar daar heb ik nu al spijt van. Niets te doen op dit tijdstip.
Klopt. Misschien een optie voor volgende week. Tipsquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook met de trein naar leukere plekken gaan.
Je had eigenlijk dit weekend naar Amsterdam moeten gaan, ADE enzo, harde feesten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Misschien een optie voor volgende week. Tips?
Deze dame, gekke hosselmeid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben ook te dood om uit te gaan, maar vrijdagnacht was aan (wegdroomhoofd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |