Ah wil ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misdaad kanaalvaak vette docu's over gangsters en zulks.
Heb je mijn post gelezen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah wil ik ookDat is altijd wel tof.
Ehm, volgens mij nietquote:
Zender heet CI Crime & Investigation channel... mss heb je em.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah wil ik ookDat is altijd wel tof.
Nope, heb ik niet. Heb alleen Discovery Investigation wat daar nog enigszins op lijkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zender heet CI Crime & Investigation channel... mss heb je em.
The Office UK + The Office USA, meer heb je voorlopig niet nodigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Heb alleen Discovery Investigation wat daar nog enigszins op lijkt.
Kut voor je. Nu is Snapped er op... over vrouwen die hun man hebben vermoord of hun loverquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Heb alleen Discovery Investigation wat daar nog enigszins op lijkt.
Pindakaas met stukjesquote:
Yeach babyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ik voel mij zeer vereerd1 chronische buiging voor jullie allen!
Niks moet man... laid back toch...quote:
Ja die stond er niet bij op Google in dat formaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks moet man... laid back toch...
Maar 1 puntje van kritiek op de OP:
Er staat geen blauw blikje Fernandes in.. de lekkerste
Blauwe is gay vriendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks moet man... laid back toch...
Maar 1 puntje van kritiek op de OP:
Er staat geen blauw blikje Fernandes in.. de lekkerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |