Vrienden ja! Mensen die op een gelijkwaardige en relaxte wijze met elkaar omgaan... Niet de situatie van o.a. TS, waarin een onzekere nerd helemaal idolaat is van een vrouw en die vrouw hem eerst beslist niet als pino* ziet (aka hem snoeihard in de friendzone heeft geplaatst ivm met volstrekt onaantrekkelijk / niet-alpha kruipgedrag voor haar).quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef needakill het volgende:
Ik heb al een paar keer gezien dat vrienden die al jaren vrienden zijn een relatie krijgen. No big news.
Dat dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrienden ja! Mensen die op een gelijkwaardige en relaxte wijze met elkaar omgaan... Niet de situatie van o.a. TS, waarin een onzekere nerd helemaal idolaat is van een vrouw en die vrouw hem eerst beslist niet als pino* ziet (aka hem snoeihard in de friendzone heeft geplaatst ivm met volstrekt onaantrekkelijk / niet-alpha kruipgedrag voor haar).
* potentieel interessant neuk object
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Cakeisam het volgende:
Hallo iedereen! Al weer veel veranderd sinds ik mijn verhaal hier heb gedaan.
Ik besefte dat ik geen kans maakte en heb haar ook verteld dat ik haar leuk vond, maar klaar was om vrienden te zijn. Daarna is alles weer goed gekomen tussen ons.
Half december kreeg ze ruzie met haar vriend en hebben ze het uit gemaakt. Hij zou hier 1 januari komen om dingen uit te praten en het eventueel weer goed te maken.
Oud en nieuw vierden we samen, met collega's en vrienden. Een hele leuke tijd gehad.
Alleen begon ze ineens te huilen, ze was ook al wel wat aangeschoten (net als ik overigens).
Ik vroeg haar wat er aan de hand was en ze zei dat ze niet wilde dat haar vriend de volgende dag zou komen, omdat ze een paar week na het goedmaak gesprek gevoelens voor mij had gekregen.
Door de alcohol viel mijn ongemakkelijkheid zo goed als weg en ik heb haar daar toen gezoend.
De rest kunnen jullie zelf wel raden..
Maar de volgende dag (1 januari ja, nog een gelukkig nieuwjaar trouwens) was ik weer compleet mezelf en al mijn stommiteiten erbij.
Ik zei tegen haar dat ik het wel begreep, dat ze spijt had, ze was immers aangeschoten e.d.
Ook zei ik nog dat ik het aan niemand zou vertellen, omdat ze zich waarschijnlijk zou schamen voor mij.![]()
![]()
Ga zo maar door.
Maar ze zei dat ze alles meende, dat ze zo haar ex zou bellen en zeggen dat hij niet meer kon komen.
Morgen zijn we alweer 1 maand samen. We vertrekken naar het Oosten om vrijwilligerswerk te doen met mensen die geteisterd worden door de kou.
Ik, en ik denk iedereen die ons kent, had dit nooit zien aankomen. Echt nooit.
Maar alles gaat goed tussen ons, ze is perfect voor mij. We wonen ook al samen, snel wel maar gaat allemaal goed.
Ik krijg nog wel gemene opmerkingen naar me toegeworpen.![]()
Ook al zullen velen nooit begrijpen waarom ze voor mij heeft gekozen en zullen er van die klootzakken zijn die mij daar op aanspreken, ik voel me er zelfverzekerd onder.
Ik ben heel heel HEEL gelukkig![]()
Morgen heb ik natuurlijk nog iets speciaal voor haar geregeld, voor we vertrekken.
Ik heb dit vooral nog even geschreven om mensen in mijn situatie een soort hoop te geven.
De friendszone..quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je zgn. geen relatie meer kunt krijgen als je eerst vrienden bent.
Op internet is dit een feit, in het echte leven totaal niet.
Nou, de praktijk wijst uit dat het maar bijzonder weinig mannen lukt om van 'niet interessant' naar 'interessant' te promoveren (wat betreft neuken).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 04:47 schreef Suncatcher het volgende:
<knip>
Als het uitgaat met d'r vriend kun je na verloop van tijd naar elkaar toegroeien.
Redelijke grote bullshit dit.quote:Zeggen dat mannen alleen maar met vrouwen omgaan omdat ze stiekem seks willen (of anders zijn ze homo! ) blijft iets waar ik keer op keer om moet lachen - De ontwetendheid. . Laat de echte kennis maar over aan de mensen die WEL van hun computer vandaan komen![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, de praktijk wijst uit dat het maar bijzonder weinig mannen lukt om van 'niet interessant' naar 'interessant' te promoveren (wat betreft neuken).
Het gebeurt domweg bijna nooit. Tenzij de betrokkenen elkaar jaren niet gezien hebben en de man erg ten goede is veranderd.
[..]
Redelijke grote bullshit dit.
Vrijwel geen enkele gezonde vent gaat een intensieve en langdurige relatie aan met een vrouw waar hij beslist niet een keer overheen wil. Voor een echte vent is een vriendschap met een vrouw simpelweg niet interessant genoeg en dus tijdsverspilling.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:39 schreef Puntenjager het volgende:
Niks 'laddertheory experts op het internet' Ik heb irl nog nooit het tegendeel bewezen gezien. En als je eerlijk zou zijn, zou je ook wel toegeven dat 'er overheen willen' de (diep) onderliggende motivatie is. Maar nee, je politiek-correcte wensdenken houdt dat tegen. Het is immers moreel verwerpelijk dat zoiets banaals als sexdrive ons 'hoog-gecultiveerde' sociale gedrag zou bepalen. Nee, normale mensen staan daar boven en kunnen echt wel een vriendschap hebben zonder dat sex daarin een rol speelt. Het gaat om heel andere dingen in het echte leven.
Als echt alle mannen zo zijn, kan ik maar beter kluizenaar worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:27 schreef Puntenjager het volgende:Redelijke grote bullshit dit.
Vrijwel geen enkele gezonde vent gaat een intensieve en langdurige relatie aan met een vrouw waar hij beslist niet een keer overheen wil. Voor een echte vent is een vriendschap met een vrouw simpelweg niet interessant genoeg en dus tijdsverspilling.
Vrouwen zijn geen mensen waarmee je interesses en hobbies kunt delen in jouw opinie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:27 schreef Puntenjager het volgende:
Er zijn ook nog 3 miljard+ vrouwen waar je vriendjes mee kunt worden natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als echt alle mannen zo zijn, kan ik maar beter kluizenaar worden.
9 van de 10 vrouwen die ik tegenkom vind ik dan ook niet aantrekkelijk, helaas leven de mensen die de laddertheory als hun bijbel gebruiken in hun eigen wereld en proberen ze je aan te praten dat je ze stiekem wel wilt neuken..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:51 schreef Bonzai. het volgende:
Verder hebben Suncatcher en Puntenjager gewoon dezelfde mening. Ja, je kan vrienden met vrouwen worden, maar je mag ze niet aantrekkelijk vinden.
Ik heb gelukkig één goede vriendin, maar vriendinnen zoeken lijkt om één of andere reden lastiger dan vrienden zoeken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Er zijn ook nog 3 miljard+ vrouwen waar je vriendjes mee kunt worden natuurlijk
Ik denk dat veel vrouwen niet aan alle mannen laten blijken of ze hen 'interessant' vinden. En waarom zouden ze ook? Zeker als je een relatie hebt, schiet je er in een vriendschap weinig mee op om te laten merken dat je - als de situatie anders was - diegene óók wel tussen de lakens zou willen leren kennen. Dus dan ga je gewoon vriendelijk, beschaafd, en zonder seksuele ondertoon met elkaar om.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, de praktijk wijst uit dat het maar bijzonder weinig mannen lukt om van 'niet interessant' naar 'interessant' te promoveren (wat betreft neuken).
Het gebeurt domweg bijna nooit. Tenzij de betrokkenen elkaar jaren niet gezien hebben en de man erg ten goede is veranderd.
Sommige mensen (man/vrouw) raken bevriend met andere mensen (man/vrouw) omdat ze elkaar mogen, gedeelde interesses hebben, goed kunnen praten, etc. Denk jij bijvoorbeeld ook dat homo's alleen maar bevriend zijn met mannen waar ze een keer overheen willen?quote:[..]
Ja, en waarom zou _dat_ nou zo zijn!??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig één goede vriendin, maar vriendinnen zoeken lijkt om één of andere reden lastiger dan vrienden zoeken.
Eens. Alleen blijven de aanhangers van de ladder theory geloven dat een echte vriendschap tussen een man en een vrouw bijna niet kan, alleen als ze diegene onaantrekkelijk vinden. Naar eigen zeggen schijnt dat laatste maar weinig voor te komen (quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen niet aan alle mannen laten blijken of ze hen 'interessant' vinden. En waarom zouden ze ook? Zeker als je een relatie hebt, schiet je er in een vriendschap weinig mee op om te laten merken dat je - als de situatie anders was - diegene óók wel tussen de lakens zou willen leren kennen. Dus dan ga je gewoon vriendelijk, beschaafd, en zonder seksuele ondertoon met elkaar om.
[..]
Sommige mensen (man/vrouw) raken bevriend met andere mensen (man/vrouw) omdat ze elkaar mogen, gedeelde interesses hebben, goed kunnen praten, etc. Denk jij bijvoorbeeld ook dat homo's alleen maar bevriend zijn met mannen waar ze een keer overheen willen?
Leuk voor je dat het toch nog iets is geworden.. maar de rillingen lopen over mijn rug als ik dit lees. Dude, wtf?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Cakeisam het volgende:
Ook zei ik nog dat ik het aan niemand zou vertellen, omdat ze zich waarschijnlijk zou schamen voor mij.![]()
![]()
Ga zo maar door.
Misschien zit het 'm daar wel. In een werksituatie treffen we nu eenmaal vaak oudere vrouwen aan met een, daar gaan we weer, kort en pittig kapsel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
De friendszone bestaat ook voor vrouwen alleen wordt dat min of meer weggelaten. "Mannen denken alleen maar aan sex". Right, zeg dat maar tegen al die vriendinnen/collega's die ik de uitstraling vind hebben van een aardappel als het op sex aankomt. Krijg er de rillingen van als ik ze naast me in bed inbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |