Ja, dat vind jij ja. Er zijn mensen die me ook zo kennen en iemand voor stalker uitmaken, vind ik toch niet iets erger dan een pic die jijzelf uberhaupt al zelf op een openbare site zet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Een niet-serieus bedoelde TT?Kom op zeg pic is veel erger
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef aight1 het volgende:
volgens mij kom ik erg intelligent over want ik gebruik soms moeilijke woorden zoals ongenuanceerd
Dat zijn geen moeilijke woorden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef aight1 het volgende:
volgens mij kom ik erg intelligent over want ik gebruik soms moeilijke woorden zoals ongenuanceerd
Ik haal die pic er niet voor niets af?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij ja. Er zijn mensen die me ook zo kennen en iemand voor stalker uitmaken, vind ik toch niet iets erger dan een pic die jijzelf uberhaupt al zelf op een openbare site zet.
ik ook ik weet alleen nooit wat ze betekenen en ben bang dat mensen dat kunnen merkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef aight1 het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef aight1 het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn geen moeilijke woorden.
Nieuwe bazenquote op udowu.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef aight1 het volgende:
Liefdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga, wanneer het mogelijk is, twee ABO's cadeau doen
best wel. die hangt hier boven mijn bed, 1 x 1 mquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Intronic het volgende:
die pic uit je fobo was toch niet zo boeiend MK?
Held.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
nee joh tuurlijk nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Intronic het volgende:
die pic uit je fobo was toch niet zo boeiend MK?
Niemand die reageert? Wat een kutusers, behalve Huppel! Ik maak er drie van!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
De derde is voor jouquote:
dizlextiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
oh noem maar eens 59 moeilijkere woorden danbetweters
tevens aluminiumfolie
Je gaat er maar 2 cadeau doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand die reageert? Wat een kutusers, behalve Huppel! Ik maak er drie van!
[..]
De derde is voor jou
hoezo met prijsvraag ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand die reageert? Wat een kutusers, behalve Huppel! Ik maak er drie van!
[..]
De derde is voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |