Jij en je onmogelijke aantallen ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
oh noem maar eens 59 moeilijkere woorden danbetweters
tevens aluminiumfolie
Als niemand udowu serieus neemt, maakt het ook niet uit dat ik 1 foto van jou heb gestuurd naar mono. 1 foto is jijzelf sowieso al in je fobo zet en ik heb mezelf als geexcuseerd en hier hou ik het ook bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik haal die pic er niet voor niets af?
En alsof ieman UDOWU serieus neemt
bibliotheek is latijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
tevens aluminiumfolie
schallebijter, contrecoeur, contemporain, galsterig de rest komt zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
tevens aluminiumfolie
Nee, totaal niet. Daarom dacht ik dat het niet uitmaakt als ik die foto naar mono dmde. NOu, blijkbaar wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Intronic het volgende:
die pic uit je fobo was toch niet zo boeiend MK?
ongenuanceerd klinkt moeilijker dan schallebijterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
schallebijter, contrecoeur, contemporain, galsterig de rest komt zo
Ja, ik wilde niet gierig overkomen of zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand die reageert? Wat een kutusers, behalve Huppel! Ik maak er drie van!
[..]
De derde is voor jou
oh ik word hier dus gewoon keihard gedist. zo jammer ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, persoonlijke voorkeur. Sorry man.
Nee, nee, nee. Mijn naam is gewoon beetje fout gespeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
onjuiste meningen zijn nog niet perse fout toch
Ik vind het totaal niet grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke laat maar zitten joh
en tevens was mijn marokkaan/persoon die foto's blabla doorstuurt niet eens serieus bedoeld
ik vind dat maar een macaber woordquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
ongenuanceerd klinkt moeilijker dan schallebijter
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Mijn naam is gewoon beetje fout gespeld.
Koop het maar, je hebt stufi daarvoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik wilde niet gierig overkomen of zo.![]()
Het antwoord hierboven. En daarnaast dis ik je nooit, dat weet je toch schatje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh ik word hier dus gewoon keihard gedist. zo jammer dit
schallebijter.. wtf even opzoekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
ongenuanceerd klinkt moeilijker dan schallebijter
iets niet serieus bedoelen en het grappig bedoelen zijn 2 dingen vriendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet grappig eigenlijk.
Omdat storming fase.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft er altijd wel iemand 'ruzie' als ik hier meelees.
Dan komt het dor jou want ik zie het nooit gebeuren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit ruzie of 'ruzie'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |