Vorig jaar juni alquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb je je al geregistreerd?
In welk opzicht? Een persoon is moeilijk te omschrijven als je alles wilt weten.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga een kippen ei in me anus stoppen..
En dan ga ik opnemen dat ik deze uitbroed..
En dan ga ik de eerste mens zijn die een ei uitbroed en dit ga ik op youtube plaatsen
Zo word ik beroemd en word ik rijk!!!
Dit is mijn rijkwordplan
Oké, daar moet ik nog eventjes over nadenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op udowu.nl moet je je ook registreren
Ah, Alkmaar is ook een toffe stad, wonen heel wat vrienden van mij! Wel apart, mensen in Noord Holland ken elkaar altijd via-viaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Ezechielk woont bij mij in de stad. En FreezePop in Alkmaar.
Hoezo kijk jij in de Mannenhoek?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
lol.. die foto van intronic op de site
consolidatiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij --> FOK! --> Danny
Dus FA bash.
Ik ben te nieuwsgierigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo kijk jij in de Mannenhoek?
http://udowu.nl/mannenhoek.phpquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Doe eens een link naar de mannenhoek, mijn browser faalt geloof ik.
Ja dat klopt. Een user op dit forum kent via via een vriend van mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, Alkmaar is ook een toffe stad, wonen heel wat vrienden van mij! Wel apart, mensen in Noord Holland ken elkaar altijd via-via
Nee, dat niet echt, maar als ik iets zie staan, moet ik gewoon kijken. Zoals net met dat topic van DLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |