De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee ik krap, laatst ging die open, ik ben nu 0.4 kilo lichter, dag rechterbal
Kerelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je maar niet buiten de Randstad gaan wonen.
En vanuit Eindhoven heb je ook nog een betere verbinding dan in Breda. Dan moet je via rotterdam. Laatst naar Haarlem geweest, duurde iets meer dan 2 uur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een takke-eind ja, ik ging, toen ik in Eindhoven woonde, elk weekend terug naar Hoorn, bijna 2.5 uur
Wow echt een baas jijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik knijp altijd wel goed.
Ja, kan ik er wat aan doen dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kerel
[..]
En vanuit Eindhoven heb je ook nog een betere verbinding dan in Breda. Dan moet je via rotterdam. Laatst naar Haarlem geweest, duurde iets meer dan 2 uur.
Ik sta er nog steeds niet in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hee de ledenlijst is veranderd
Er wonen nog wat meer mensen van FOK! in de buurt geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan woon ik dus helemaal niet al te ver van jullieGrappig
Klopt, vanaf Eindhoven ga je via Utrecht en Amsterdam CS, dat is nog wel te doen (intercity's dan, ik had vaak een stoptrein, dat is kut genoegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En vanuit Eindhoven heb je ook nog een betere verbinding dan in Breda. Dan moet je via rotterdam. Laatst naar Haarlem geweest, duurde iets meer dan 2 uur.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hee de ledenlijst is veranderd
Ja Ezechielk woont bij mij in de stad. En FreezePop in Alkmaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er wonen nog wat meer mensen van FOK! in de buurt geloof ik
Het gros woont volgens mij in het Zuiden van het land!
[..]
Klopt, vanaf Eindhoven ga je via Utrecht en Amsterdam CS, dat is nog wel te doen (intercity's dan, ik had vaak een stoptrein, dat is kut genoeg) anders kom ik je persoonlijk ophalen met de auto
Ja, mag dat niet dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Rez.. Heb jij die quote van die bananen en radijzen op de site gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |