Dan roddelen ze ook over jou tegen henquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vriendinnen die tegen mij gaan roddelen over andere vriendinnen van mij
rot op joh
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet je daarvoor ingelogd zijn? Ik zie nergens tetten.
Dat doet elke vrouw toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rot op joh
nee zijn geen wederzijdse vriendinnen en de een kent de ander niet eensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan roddelen ze ook over jou tegen hen
ik ga dan altijd tegensprekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rot op joh
Komt wel een keer, mits een meet (quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me vereerd.Ik zou jullie ook wel willen ontmoeten.
Oooohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee zijn geen wederzijdse vriendinnen en de een kent de ander niet eens
Komt omdat je marrokaan bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee zijn geen wederzijdse vriendinnen en de een kent de ander niet eens
Ben ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Komt omdat je marrokaan bent
Ik zeg meet bij Oerbeer thuis!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt wel een keer, mits een meet () in Holland wordt gehouden, ik kom niet in die andere regionen (behalve Friesland dan)
Bij mij, ik heb tenminste een degelijke tuin en een zolder, dus zat slaapplaats.quote:
DILDOPARTYquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij, ik heb tenminste een degelijke tuin en een zolder, dus zat slaapplaats.
Slapen in de tuin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij, ik heb tenminste een degelijke tuin en een zolder, dus zat slaapplaats.
Oh, en anders kan er ook gepit worden bij S_S_B, die vindt dat vast ook geen ramp.
En waar woon jij?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, en anders kan er ook gepit worden bij S_S_B, die vindt dat vast ook geen ramp.
Wie is S_S_B?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |