Jou wil ik ook nog wel in het echt ontmoeten trouwensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Moeraskat
dudesque
Chocolate-chick
JijHebtGeenRokje
monkyyy
coban
MarokkaanseKip
Rezania (niet omdat hij een baas is)
SpermaDonor
Ja, ik neem knuppel mee.. jij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou wil ik ook nog wel in het echt ontmoeten trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, ik neem knuppel mee.. jij?Ik neem jou mee (ook een knuppel dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik neem jou mee (ook een knuppel dus)
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou wil ik ook nog wel in het echt ontmoeten trouwens
Ik voel me zo warm van binnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Pietverdriet
Golfer
speknek
pool
seborik
belsen
cafca
madmaster
darkestrah
arucard
Dan kan ik wat liefde in je stoppenquote:
Ik ben elke dag rond 8:20 en 17:40 op Rotterdam Centraal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan ik wat liefde in je stoppenmisschien post je dan wat minder bagger.
Nee, ik ben gewoon benieuwd hoe jij nou in het echt bent.
Dat heb ik bij meer mensen, of ze in het echt nou ook zulke trollen/lieve/schattige/enge of geile mensen zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan ik wat liefde in je stoppenmisschien post je dan wat minder bagger.
Nee, ik ben gewoon benieuwd hoe jij nou in het echt bent.
Hier in de buurt is knuppel liefkozend voor goede maat en mooie jongenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ P_z & WAARHEIDquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:35 schreef NBT het volgende:
Gianni61, Ezechielk, Huppelmuts, Sm0keZ, Monopoly, Garrison72, DevilsWhore, Chocolate-Chick, JijHebtGeenRokje, MaleDuck, MoerasKat, WAHRHEIT, WhiteLightning, Tripack, Lipjes, Spaceinvaders!
Eindelijk word ik dan opgenoemdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:39 schreef Dimens het volgende:
Elke vrouwelijke FOK!ster met blauw/groen/grijze ogen en donker haar.
Dus... wanneer ben je in Zoetermeer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eindelijk word ik dan opgenoemddan al wel indirect, maar alsnog
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:53 schreef muhahaha het volgende:
Control+F topiek
0 resultaten, forever alone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |