verkeerde topic?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef MonteCristo het volgende:
geweld lost niks op
oh wacht, het gaat om krakers....
Dan is het goed!
Kom dan jonguhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef Rabiosa het volgende:
Iedereen die altijd zo een grote bek hebben
Hahha Tokkiequote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
Prof_Hoax, gewoon omdat het kan.![]()
Voor de rest ken ik de meeste die ik wil(de) kennen al.
Kom je een keer onze kant op?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh en jou! Neem je knuffelvriendje mee!
Dat doen we uber!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik weer een weekendje naar het noorden kom doen we koffie.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iets exacter, dan sta ik over 5 minuten voor de stoep!
Welke stoep? Ik woon in een boom!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iets exacter, dan sta ik over 5 minuten voor de stoep!
Het stoplicht springt op roodquote:
Bewijsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef utopie het volgende:
mensen die angel-joy willen meetenze heeft net bevestigd dat het een troll is
wat jij wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
wat jij wil.Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen trappen er ook in. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Doe niet zo lulligquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haha.
En mensen trappen er ook in.
Utopie heeft zich maanden afgetrokken op haar, nu blijkt dat het een kerel isquote:
nee man. ik ken haar niet eensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Utopie heeft zich maanden afgetrokken op haar, nu blijkt dat het een kerel is
hij wist al die tijd dat het een kerel was hoor..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Utopie heeft zich maanden afgetrokken op haar, nu blijkt dat het een kerel is
En toch fappen er op ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij wist al die tijd dat het een kerel was hoor..
quote:
Kun je net zo goed mij meeten, ik woon er praktisch naast.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef utopie het volgende:
OT:
Ik zou deze gappie's wel willen meeten
SSB
Ik meet je ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kun je net zo goed mij meeten, ik woon er praktisch naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |