Je mist echt fokking geile shitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Winnervomits.gif? Laat maar zitten.
Maar ik welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet echt serieus.![]()
Ben bang van nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was je er tegelijkertijd met mij?hihi
[..]
1x een biertje gedronken. Was rustig toen, dus oké. Maar na dat ene biertje gelijk weer weg gegaanIk heb het gewoon geen kans gegeven
Nee das waar anders had jij geen date met anderen.quote:
Met zijn M3 midden in de nacht met 240km/h over de snelweg om ¤10,- aan wiet te verkopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Was gewoon een baas hoor, met z'n BMW en chimeids.
tr voor je plaatje, je weetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga deze x ook voor een nederlandsse jognen
En dan zeggen ze dat ik vies ben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je mist echt fokking geile shit
Voor die ICT'er?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga deze x ook voor een nederlandsse jognen
Misschien waren we elkaar gewoon misgelopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben bang van nietanders had ik zeker weten een goede avond gehad
wat ik date nooit met anderequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik wel
[..]
Ben bang van nietanders had ik zeker weten een goede avond gehad
[..]
Nee das waar anders had jij geen date met anderen.
Maar ik dacht dat wij...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:22 schreef coban het volgende:
Ik denk ik trouw met oerturk uit turkije
Tja. Maar wel een kutavond heb je dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar zijn wel de meeste bb sletjes ja
En zo lopen we elkaar heel lang missen. Misschien dat we elkaar ooit mogen tegenkomen als we allebei uitgaan in Utrechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien waren we elkaar gewoon misgelopen
Ook dat kanquote:
neee ik heb nieuwequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik vies ben.
[..]
Voor die ICT'er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |