Ja ik weet nog dat de leraar tegen mij zei dat schooltijd de leukste tijd van je leven is..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
vroeger was t leven nog fucking mooi
elke pauze voetballen
middagen domino spelen
niemand gaf een neuk
ik ging laatst emails lezen van vroegerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
Omgwtf, ik kom er dus achter dat ik vroeger zo'n msn profiel had, dat staat dus nu bij mij op m'n "skydrive" ofzo? Al die mapnamen die ik had, met omschrijvingen, staan er nog gewoon bij. Serieus, mijn schrijfwijze was om van te huilen
"Ja die ken k niej ensow, dus moek maar ff kijke hhahah"![]()
Ben ik even blij dat ik nooit ze heb geschreven!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
Omgwtf, ik kom er dus achter dat ik vroeger zo'n msn profiel had, dat staat dus nu bij mij op m'n "skydrive" ofzo? Al die mapnamen die ik had, met omschrijvingen, staan er nog gewoon bij. Serieus, mijn schrijfwijze was om van te huilen
"Ja die ken k niej ensow, dus moek maar ff kijke hhahah"![]()
Echt een takke-eind man..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist! Goed bereikbaar over het algemeen.
Geen idee waar in Hoorn je woont, maar met de trein een kwartier hier vandaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]echt? SSB woont bijna naast me
(de straat oversteken tegenwoordig)
Je vond het niet raar dat er een tepelklem aan je zat?!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verklaard dat uitgewoonde gevoel wat ik had toen ik wakker werd.
Dat is normaal, toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je vond het niet raar dat er een tepelklem aan je zat?!
Dude....
Purmerendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee waar in Hoorn je woont, maar met de trein een kwartier hier vandaan
Ik woon in 0299
Moet je maar niet buiten de Randstad gaan wonen.quote:
Dat is een takke-eind ja, ik ging, toen ik in Eindhoven woonde, elk weekend terug naar Hoorn, bijna 2.5 uurquote:
zulke mensen haatte ik altijd, die plaatjes als letters haddenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
En ik had gewoon allemaal pics van the simpsons, van alle characters minstens 10 verschillende plaatjes__!
Dan woon ik dus helemaal niet al te ver van julliequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
PurmerendIk woon 3 minuten lopen vanaf station Kersenboogerd (de goede kant van het station dan
)
Ja elke dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens jeuk aan je zak dat je dan niet krabt maar dan zeg maar van soort in je vel knijpt zodat die jeuk weggaat?
Ik wel ik kneep mis en per ongeluk in me linkerballetje![]()
Nee, dat had ik dan weer nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
zulke mensen haatte ik altijd, die plaatjes als letters hadden
oh ja dat mag welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat had ik dan weer nietIk had een msn profiel met allemaal plaatjes
huh hbj hOe kom jdrdbijjj :s :squote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aan deze post van jou is extra aandacht aan besteed
quote:
Nee ik krap, laatst ging die open, ik ben nu 0.4 kilo lichter, dag rechterbalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens jeuk aan je zak dat je dan niet krabt maar dan zeg maar van soort in je vel knijpt zodat die jeuk weggaat?
Ja, maar ik knijp altijd wel goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |