Slaaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Complottheorieën.Daarin geloven.
Dat heb ik, ik scheer elektrisch dus nooit helemaal glad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaa bij sommige guys ookal scheren ze zicch ze hebben nog ruw
Nooit gedaan eigenlijk, maar kan het wel begrijpen. Lekker je voetjes nog warm houden en alles. En zorgen dat je balletjes niet krimpen van de kou.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heb ik, ik scheer elektrisch dus nooit helemaal glad.
Bij mij niet, ik ben gewoon speciaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaa bij sommige guys ookal scheren ze zicch ze hebben nog ruw
Ik droog mijn buik af terwijl mijn rug nog onder de douche staatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit gedaan eigenlijk, maar kan het wel begrijpen. Lekker je voetjes nog warm houden en alles. En zorgen dat je balletjes niet krimpen van de kou.
HAHAH VIESZquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb een jongen bij mij op school die een snor heeft maar echt dik en niet weg wilt halen, ze noemen hem El Mexicano.
Doe eens niet zo engquote:
Dat is hoe wij rollen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik scheer ook elektrisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
Installing DirectX.Ik heb verdomme al de nieuwste versie, hoezo moet dit iedere keer!
Dat ben ik incognitoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb een jongen bij mij op school die een snor heeft maar echt dik en niet weg wilt halen, ze noemen hem El Mexicano.
Stop ermee.quote:
Denk dat je in de minderheid bent, maar op het internet zul je vast wel soortgenoten vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik droog mijn buik af terwijl mijn rug nog onder de douche staat
Dons of zwart?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef coban het volgende:
Ik had zon jongen op school die had eigenlijk geen huid meer over allemaal haar
staat je wel lkkr.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik incognito. Je hebt mij door
Ik scheer niet elke ochtend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
Ik heb 's ochtends echt geen tijd om ouderwets te gaan scheren hoor, gewoon even snel elektrisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |