Heb jij al bewezen dat je beter bent dan? Zolang je dat alleen maar beweert van achter je pc geloof ik er namelijk niks van. Je kan wel meer roepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef Homey het volgende:
[..]
JIJ bent misschien nog slechter dan Khaddafi, niet "wij". Spreek voor jezelf.
Mijn eerste reactie toen ik dit las is je bent een lul. Maar je hebt wel een punt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:52 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jij zegt dat beschaving ver te zoeken is, bedoel je dat dan in Libië of wereldwijd? In het geval van alleen in Libië vul ik niks voor je in. In het geval waar je de wereldwijde beschaving bedoelt, denk ik dat jouw beeld van beschaving te rooskleurig, te 'beschaafd' is. Dan zou je dus beweren dat jij beschaafder bent dan grofweg de rest van de wereld. Misschien heb je gelijk maar ik ga er vanuit dat dat meevalt.
[..]
Hoop je. Maar je weet het dus niet zeker. Misschien zit het er ook wel in, of kan het er in komen. Jij bent waarschijnlijk nooit zover gedreven.
[..]
Dat klopt. En ik denk dat als je het Kadaffi vraagt, hij ermee instemt, hij heeft zelf namelijk aangegeven niet levend in de handen van de vijand willen te vallen. Aangezien hij in de handen van de vijand was, zou het maar zo kunnen dat hij liever dood was dan dat hij terecht moest staan.
Maar wat ik dan niet snap is het volgende. Laten we nou aannemen dat een ieder die in Kadaffi zijn schoenen stond, en in elk geval Kadaffi zelf, liever de dood had die hij nou heeft gehad, dan dat hij terecht moest staan. En jij wil iemand, hoe slecht hij ook is, niet onnodig veel zien lijden.
Waarom wil je dan zo graag zien dat hij terecht staat??
Alsof het niet barbaars is om iemand in een cel te gooien waar hij de rit uit kan zitten tot hij een natuurlijke dood sterft. Doet me een beetje denken aan een dier in een bakje houden en af en toe effe porren met een stokje om te kijken of hij reageert.
de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij, dus ik hoef niets te bewijzen. JIJ bent net zo verdorven als de rest, spreek voor jezelf, dus niet "wij"quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Heb jij al bewezen dat je beter bent dan? Zolang je dat alleen maar beweert van achter je pc geloof ik er namelijk niks van. Je kan wel meer roepen.
De westerse wereld is net zo verdorven als de rest. Ik vind het naïef om te denken dat wij zo veel beter zijn.
wie is "we"? spreek alleen voor jezelf, dus IK ben heel veel bereid om een cent te verdienen. Zogenaamd jezelf achter een anonieme groep scharen (de "westerse wereld", de "vul maar in" etc)quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], jij wil ontkennen dat we in de Westerse Wereld niet tot heel veel bereid zijn om een cent te verdienen?
als we echt moreel superieur aan hem zouden zijn, zouden we zeker geen zaken doen met hem als we wisten dat hij moedwillig alle mensenrechten aan zijn laars lapte. helaas is de realiteit toch net ietsje anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Homey het volgende:
[..]
de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij, dus ik hoef niets te bewijzen. JIJ bent net zo verdorven als de rest, spreek voor jezelf, dus niet "wij"
We is de Westerse wereld. Dat jij dan moreel superieur denkt te zijn, betekent niet dat de gemiddelde westerling dat is. De meerderheid zou zijn eigen moeder nog verkopen als de prijs goed is. En de meerderheid in het westen is te koop, de ene kost wat meer als de ander. Maar uiteindelijk gaan we allemaal voor de bijl.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Homey het volgende:
[..]
wie is "we"? spreek alleen voor jezelf, dus IK ben heel veel bereid om een cent te verdienen. Zogenaamd jezelf achter een anonieme groep scharen (de "westerse wereld", de "vul maar in" etc)
en vervolgens beweringen maken is lekker makkelijk.
Het individu weet ook maar een deeltje van wat er gaande is. Kom op zeg. Of weet jij echt alles? Er zijn maar weinig mensen die alles kunnen volgen. Zouden mensen wel alles weten dan zou je niet alleen individueel veel meer verontwaardiging vinden maar ook in de massa.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als we echt moreel superieur aan hem zouden zijn, zouden we zeker geen zaken doen met hem als we wisten dat hij moedwillig alle mensenrechten aan zijn laars lapte. helaas is de realiteit toch net ietsje anders.
Bold is gewoon je reinste flauwekul.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
We is de Westerse wereld. Dat jij dan moreel superieur denkt te zijn, betekent niet dat de gemiddelde westerling dat is. De meerderheid zou zijn eigen moeder nog verkopen als de prijs goed is. En de meerderheid in het westen is te koop, de ene kost wat meer als de ander. Maar uiteindelijk gaan we allemaal voor de bijl.
Je weet best dat het figuurlijk bedoeld word, en dat in de westerse wereld je voor alles iemand hebt als de prijs maar goed is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Bold is gewoon je reinste flauwekul.
Ik weet wel dat mensen zich makkelijk laten misleiden. Voorbeeld, voedsel. Neem bijv. een verpakking kiloknallervlees met daarop een blij koetje in de wei. Terwijl wat er in die verpakking zit werkelijk nog nooit een wei gezien heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je weet best dat het figuurlijk bedoeld word, en dat in de westerse wereld je voor alles iemand hebt als de prijs maar goed is.
Er is niets in de Westerse wereld dat niet te koop is.
En ik denk echt dat als de prijs erg goed is dat de meerderheid alsnog overstag gaat. Ik zou in ieder geval gaan twijfelen bij alle bedragen boven de 100 miljoen.
Kaddafi dood ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat mensen zich makkelijk laten misleiden. Voorbeeld, voedsel. Neem bijv. een verpakking kiloknallervlees met daarop een blij koetje in de wei. Terwijl wat er in die verpakking zit werkelijk nog nooit een wei gezien heeft.
Maar dat mensen zich makkelijk laten misleiden moet je toch niet zo zwart zien, denk ik. De massa doet namelijk niet alles voor geld en sterker nog de massa heeft ook helemaal niet veel geld.
ik poneer geen bewering, dat doe jij. Sterker nog, jij maakt talloze beweringen zonder bewijs. 't zijn alleen maar aannames, die 100% op jouw conto te schrijven zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
We is de Westerse wereld. Dat jij dan moreel superieur denkt te zijn, betekent niet dat de gemiddelde westerling dat is. De meerderheid zou zijn eigen moeder nog verkopen als de prijs goed is. En de meerderheid in het westen is te koop, de ene kost wat meer als de ander. Maar uiteindelijk gaan we allemaal voor de bijl.
Alsjeblieft, ga terug naar BNW.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kaddafi dood ?
De massa gelooft alleen nog in Photoshop:
http://joequinn.net/2011/10/20/gadaffi- ... m-hussein/
http://pakistancyberforce.blogspot.com/ ... posed.html
http://snippits-and-slappits.blogspot.c ... nd-is.html
http://www.chrisroubis.com/category/gad ... o-exposed/
misschien heb jij zaken gedaan met khaddafi, ik niet. Dus dan kun je automatsch niet meer van "wij" spreken....quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als we echt moreel superieur aan hem zouden zijn, zouden we zeker geen zaken doen met hem als we wisten dat hij moedwillig alle mensenrechten aan zijn laars lapte. helaas is de realiteit toch net ietsje anders.
Waarom blijf jij niet gewoon in BNW met al je complottheorietjes? Of krijg je daar zelfs te weinig podium?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alsjeblieft, haal je hoofd uit het zand, en open je ogen.
Met wij bedoel ik de Westerse Wereld. En nee ik zou persoonlijk geen zaken willen doen met enige dictator uit het Midden Oosten. Maar gelukkig is ook niet iedereen zo principieel als mij anders reed er geen auto meer in het Westen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:34 schreef Homey het volgende:
[..]
misschien heb jij zaken gedaan met khaddafi, ik niet. Dus dan kun je automatsch niet meer van "wij" spreken....
Oh god. Dit weer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kaddafi dood ?
De massa gelooft alleen nog in Photoshop:
http://joequinn.net/2011/(...)like-saddam-hussein/
http://pakistancyberforce(...)ictures-exposed.html
http://snippits-and-slapp(...)is-alive-and-is.html
http://www.chrisroubis.co(...)death-photo-exposed/
Waarom blijf je niet gewoon op de kleuterschool les geven ? Of krijg je daar zelfs te weinig podium ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom blijf jij niet gewoon in BNW met al je complottheorietjes? Of krijg je daar zelfs te weinig podium?
Bij mij hoef je met je flauwekul niet aan te komen.
Goed tot zover.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet gewoon op de kleuterschool les geven ? Of krijg je daar zelfs te weinig podium ?
Bij mij hoef je met je sprookjes niet aan te komen.
OK, Ga door met "praten". Daarin zal ik je niet willen hinderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Goed tot zover.
Ik geef nooit iemand een les, heb ook absoluut geen missie maar was eigenlijk bezig met iemand te "praten" en het is altijd jammer dat er na verloop van tijd altijd idiootjes als jij alle zinnigheid komen verneuken en daarmee het hele topic ook.
Alle meningen zijn inmiddels ook wel geschreven. Toedels! Succes met je missie.
Jammer alleen voor jou, dat er zoveel verschillende filmpjes zijn van verschillende bronnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
OK, Ga door met "praten". Daarin zal ik je niet willen hinderen.
Ik heb even een andere media insteek over Kadaffi aangekaard om het topic aan te vullen; ik heb alleen bij jou ingehaakt omdat jij toevallig iets over de massa schreef.
Jammer ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jammer alleen voor jou, dat er zoveel verschillende filmpjes zijn van verschillende bronnen.
Nou nergens op die foto's van jou zie ik hem liggen op wat hier op FOK! een tuinstoelkussen werd genoemd met arabische tekst er op. Dat ding uit de koelcel. zoals o.a. dezequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jammer ?
Je maakt me juist reuzenieuwsgierig met deze opmerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |