Lui beest!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef Michielos het volgende:
Ik lig nog steeds in bed met de laptop hahaha
Lekker hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dolle dag voor je![]()
Ik heb er ook al een dag opzitten voor mn gevoel, opruimen, markt, boodschappen en zojuist kroontjes geknutseld met de meiden.
Vanavond lekker het huis alleen!
Knippen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:40 schreef Michielos het volgende:
wat gaat je vriend met zijn haar doen?
Michielos de multitaskerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
@michielos die oefeningen gaan als een dolle, en de kaarttrucjes en posten op FOK!
Ja ik doe wat sessies, dan pauzeer ik even, dan weer door, en tegelijkertijd kijk ik filmpjesquote:
Bijknippen. Jammer genoeg had de kapper alleen plek voor hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:40 schreef Michielos het volgende:
wat gaat je vriend met zijn haar doen?
Kijk, dat noem ik zuinig winkelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Bijknippen. Jammer genoeg had de kapper alleen plek voor hem
Ik ben net naar de winkel geweest. Maar ik was mijn portomonnee vergeten
Bijknippen, "doe er maar 5 cm bij"quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Bijknippen. Jammer genoeg had de kapper alleen plek voor hem
Ik ben net naar de winkel geweest. Maar ik was mijn portomonnee vergeten
ik moest nog lachen ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijknippen, "doe er maar 5 cm bij"
/flauw
ye maar ik woon in het buitenland.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die woordgrap hoorde ik al toen ik in de brugklas zat
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik zuinig winkelen
Hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijknippen, "doe er maar 5 cm bij"
/flauw
Over bloemen gesproken, ik was op de markt bij de bloemenstal maar daar vragen ze tegenwoordig 8.50 voor een boeketje bloemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaIk had nog wel zulke leuke bloemen in mijn mandje
![]()
Nu heb ik echt geen zin om nog een keer te gaan...
Die kweker bij Burgerveen bedoel je? Rob's Bloemenshop of zoiets. Twintig rozen voor 6,50. En die staan ook een paar weken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over bloemen gesproken, ik was op de markt bij de bloemenstal maar daar vragen ze tegenwoordig 8.50 voor een boeketje bloemen.
Daar haal ik bij de kweker 20 rozen voor, en die blijven 2 weken staan.
Bij Burgerveen inderdaad, weet niet hoe die zaak heet vlak na de rotonde in die bocht. Hele goeie kwaliteit hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kweker bij Burgerveen bedoel je? Rob's Bloemenshop of zoiets. Twintig rozen voor 6,50. En die staan ook een paar weken.
'Tropisch Rozenland'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij Burgerveen inderdaad, weet niet hoe die zaak heet vlak na de rotonde in die bocht. Hele goeie kwaliteit hoor.
Dat was vast een leuk en geurig feest.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Tropisch Rozenland'.
Heb daar een poos geleden ook een feest gehad, er zit een partygedeelte bij. Waan je je echt in een tropisch paradijs. Bloedheet was het trouwens
Ja, was echt heel leuk. Ook de catering was super. O.a barbeque, en dat in die hittequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was vast een leuk en geurig feest.
niiiicequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was echt heel leuk. Ook de catering was super. O.a barbeque, en dat in die hitte![]()
Ja, je zit tussen de geurende bloemen en planten, dus mooie ambiance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |