... & dan naar huis rijden ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
WerkOver 1,5 uur vrijdagmiddagborrel
Lekker een wijntje drinken
Ik fiets. En dat gaat altijd goed. Maakt niet uit hoeveel wijntjes erin zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... & dan naar huis rijden ...![]()
Gelukkig staat de lucht alleen al me niet aan. (Alcohol =)
(ieder voor zich, uiteraard)
Dat mag wel met een biertje opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:02 schreef Bastard het volgende:
Nou dan neem ik alvast een biertje, moet nog wel de hele avond rijden maar dat is op de xbox
Dat wel, dronken een fiets besturen mag echter ook niet. (Eigenlijk mag je niet eens dronken over straat lopen = openbare dronkenschapquote:
Ik weet het! Gelukkig wordt die regel niet nageleefd. Niet dat ik vaak dronken over straat ga. Maar het komt soms voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat wel, dronken een fiets besturen mag echter ook niet. (Eigenlijk mag je niet eens dronken over straat lopen = openbare dronkenschap)
Die stem wel, maar liedjes keuze ...quote:
Het eerste nummer wel inderdaad. erg knapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:41 schreef MissVanity het volgende:
Dit vind ik een mooie stem
en deze :
Euh nee ..quote:
Ik houd sowieso niet van rap eigenlijkquote:
Niemand is perfectquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van rap eigenlijk
OMG dat is zo slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Michielos het volgende:
dit is pas goeie rap:
a real thrilla nigga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |